• Oké, ik word even gek. Mijn baas belt mij dus net dat hij mijn contract niet gaat verlengen, omdat het met hun economie zaken ofzo niet goed gaat. En daar baal ik dus echt héél erg van, want ik ga in de zomervakantie naar Indonesië, en daarvan moet ik dus nog 500 euro aan mijn ouders terugbetalen van de reis, en zonder baantje heb ik dus helemaal geen geld meer over om daar iets te kopen t.t
    Sorry maar het moet er even uit vieze vuile $&$&^$T#D%FGV^baas T_T


    Alis volat propriis.

    WHUT?
    En wanneer is je contract afgelopen?


    Deep inside, I've never felt alive

    Cogsworth schreef:
    WHUT?
    En wanneer is je contract afgelopen?

    10 april.. Was ik juist zo blij met mijn baantje ;l


    Alis volat propriis.

    Nja, kan die baas niets aan doen hé.
    Zoek een nieuw baantje?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Nja, kan die baas niets aan doen hé.
    Zoek een nieuw baantje?

    Hmm het kan toch niet in zó weinig tijd veranderen? En het is een communie en feestdagen kledingwinkel voor kinderen, het is bijna Pasen en de winkel loopt steeds gewoon hardstikke goed, dus ik geloof er gewoon helemaal niks van wat hij zegt.
    En nieuw baantje zoeken is vrij moeilijk, ik ben pas 15..


    Alis volat propriis.

    Dat is jammer, maar beter dan dat 'ie 't nu zegt dan dat je 10 april ineens op straat staat. Ik zou zeggen zoek een nieuw baantje? Supermarkten zoals de Albert Heijn nemen meest wel mensen van 15 aan, dan mag je alleen nog niet alles doen, maar als vakkenvuller moet je prima aan de bak kunnen komen? Succes!


    “Love is a contradiction.”

    Tiana schreef:
    Dat is jammer, maar beter dan dat 'ie 't nu zegt dan dat je 10 april ineens op straat staat. Ik zou zeggen zoek een nieuw baantje? Supermarkten zoals de Albert Heijn nemen meest wel mensen van 15 aan, dan mag je alleen nog niet alles doen, maar als vakkenvuller moet je prima aan de bak kunnen komen? Succes!

    Yep, ik hoop maar dat ik bij de AH kan komen (: Thanks ;3


    Alis volat propriis.

    Volunteer schreef:
    (...)
    Hmm het kan toch niet in zó weinig tijd veranderen? En het is een communie en feestdagen kledingwinkel voor kinderen, het is bijna Pasen en de winkel loopt steeds gewoon hardstikke goed, dus ik geloof er gewoon helemaal niks van wat hij zegt.
    En nieuw baantje zoeken is vrij moeilijk, ik ben pas 15..

    Je kunt gaan navragen... Tenminste, als je het niet vertrouwd.
    Maar het blijft wel kut...
    En je kunt trouwens solliciteren bij supermarkten. Je mag dan niet in de avonden werken, maar je kunt op zaterdag en misschien op zondag (als ze dan open zijn) werken. (Als je tenminste in NL woont (cat))


    Deep inside, I've never felt alive

    Das wel vervelend :( misschien moet je dan toch even uitkijken naar een ander baantje?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dat is wel kut! -.-'

    Ik denk dat een nieuw baantje zoeken de enigste optie is.
    Als ik jou was zou ik gewoon verschillende mensen/bedrijven benaderen en solliciteren. Als je namelijk bij meerdere tegelijk vraagd, en de eeste haakt al af, heb je sneller kans om alsnog snel aan een baantje te komen, vooral omdat je het geld voor de zomervakantie al nodig hebt (:
    Zoals andere ook al zeiden, ik zou eens bij een supermarkt kijken als Albert Heijn, Plus en dergelijke.
    Wat je ook zou kunnen doen is bijvoorbeeld bij een hotel/restaurant vragen om bijvoorbeeld in de keuken te staan of de kankers te poetsen, als je dat wat lijkt.
    Of bijvoorbeeld babyzitten of op iemand passen/opdrachten of activiteiten doen met een PGB kindje (PGB staat voor Persoonlijk Gebonden Budjet, vaak krijgen kinderen dit die ADHD hebben, gehandicapt zijn etc.). Maar ook zoiets moet je liggen om als baantje te doen.

    Anyway, succes met zoeken! (:


    Inspiration can hit you any time