• Haii!!
    Lang geleden dat ik nog op Quizlet ben geweest, maar ik ben terug van weggeweest!! :P
    Ok, ik heb dus een klein probleempje... Ik ging overlaatst naar een fuif en leerde daar een leuke jongen kennen en we dronken wat enzo... En ik raakte nogal dronken en ik heb dus seks gehad met die jongen. Maar dat is het probleem niet, het probleem is, de jongen gaf me erna geld, voor de taxi naar huis te betalen dacht ik. Thuis aangekomen, bleek het dat het veeeeel meer geld was dan alleen voor de taxi, ik had zo'n slordige €150 cash in mijn handen, zonder het zelf te beseffen :S
    Natuurlijk voel ik me nu slecht om het geld uit te geven en tegelijkertijd is het natuurlijk fijn om zomaar (nouja zomaar) zoveel geld in je handen te krijgen, zonder er al te veel voor te moeten doen.
    Probleem is nu dus, wat doe ik met het geld? Bel ik de jongen op en geef ik het terug, of hou ik het bij en geef ik het uit..
    Aaagh kweet niet wat te doen... Kan iemand me helpen??

    X(K)

    Edit: OK, ik heb hem dus gebeld!! (jeeej) en gevraagd waar het geld voor diende, zijn antwoord: 'Omdat ik u geweldig vond en vond da ge iets verdiende, het is trouwens binnenkort je verjaardag, dus laat je maar eens lekker verwennen op mijn kosten' Ok, heel lief en al wat je wilt, maar toch blijf ik het raar vinden O.o xD
    En er zijn blijkbaar veel Q-ers die het geld zouden houden en uitgeven xP So I'm giong to do that xP

    x (K)

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 21:15 ]

    Dursley schreef:
    Ehm, als ik jou was zou ik hem gewoon bellen om te vragen waar dat geld voor is? Gewoon vragen waarom hij zoveel geld uitgeeft voor een taxi of zo. Als hij het dan inderdaad gaf om de seks, zou ik het teruggeven als ik jou was, aangezien ik me dan best een hoer zou voelen of zo. Dus vraag hem gewoon waar het voor was; als je de rede weet, kun je beter bepalen of je het houdt of niet, denk ik! :'D


    "No one asked your opinion, you filthy little Mudblood."

    Prongs schreef:
    Teruggeven. Ik zou me ander als een hoer voelen. Vraag tegelijk ook of hij er iets mee bedoeld en als hij je 'betaald heeft voor je diensten' zou ik hem nog een knietje geven ook.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Houden, DUH.
    Als hij je een hoer vind ga je toch gewoon niet terug naar hem.
    hou dat geld (krul)

    Gewoon houden.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    op z'n minst bellen.


    My reputation tells me I can do whatever i want!

    Houden ^^

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 20:01 ]

    Videotape schreef:
    Bijhouden en uitgeven, du-uh


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Ligt eraan hoe je je erbij voelt. Als je het geld niet fijn vindt en je je er ongemakkelijk bij voelt, zou ik het teruggeven. Als je in deze situatie gewetenloos bent om wat er is gebeurd zou ik het onbeschaamd uitgeven. Luister naar je gevoel.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Antichrist schreef:
    Houden, DUH.
    Als hij je een hoer vind ga je toch gewoon niet terug naar hem.
    hou dat geld (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Late reactie, maar ik zou het lekker houden :D


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander