• Ja, weetje, ik heb iets eigenlijk nooit goed begrepen. Hoewel ik het eergisteren toch wel begon te begrijpen, maar toen zei iemand weer iets waardoor ik toch weer begon na te denken.

    Ik heb namelijk een zus (of een half-zus, dat weet ik dus niet) en ik noem haar wel gewoon altijd m'n zus. Gewoon omdat ik al m'n hele leven met haar was opgegroeid, dus ja, dan zag ik haar echt als een zus =)
    Maar de reden dat ik twijfel of ze nou echt m'n zus is, of m'n half-zus, komt doordat... wij hebben beide dezelfde moeder. Maar, een andere vader ;P

    Maar betekent dat dan dat zij een half-zus is? want ik dacht zo; we komen toch uit dezelfde buik? Dus dan zijn we toch gewoon echt zussen?? Alleen iemand dacht dus dat ze toch wel echt een half-zus was. Maar ik weet het dus echt niet ;P

    Weet iemand hier het misschien? Of mijn zus mijn echte zus is, of mijn half-zus? O ja, welk antwoord er ook uit zal komen...ik blijf m'n zus gewoon m'n zus noemen hoor [: Ik ga haar niet ineens half-zus noemen ;P


    "All I know is we said hello. Your eyes looked like coming home."

    Dan is ze een halfzus, maar dan is het nog steeds wel gewoon je echte zus natuurlijk. ;"D


    Numbers.

    Als je allebei dezelfde ouders hebt, ben je zussen.
    Als dat niet het geval is, ben je dus half-zussen.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    ze is je half-zus want jullie hebben een andere vader.
    Maar wel heel fijn dat jullie je daar niks van aantrekken en zo'n goede band hebben (Y)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik heb hetzelfde met mijn halfbroer. Dezelfde moeder, andere vader. Hij woont ook bij ons, altijd, en ik zie hem dus als mijn gewone broer, hoewel hij mijn halfbroer is (:


    Never run out of reasons to smile...

    Ze is je halfzus, hoewel jullie wel familie zijn.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Als ze voelt als een echte zus, vind ik haar een échte zus :3

    Maar nu ik 't even gelezen heb, denk ik dat ze dan je halfzus is? Want als je van dezelfde vader komt, is 't dacht ik je stiefzus en als je van dezelfde moeder komt je halfzus? Of brabbel ik nu iets heel doms? Ik weet 't eigenlijk niet zeker, maar ik zou d'r gewoon lekker als je lieve zus zien, dan hoef je 't niet eens te weten :3


    “Love is a contradiction.”

    Tamashi schreef:
    Als je allebei dezelfde ouders hebt, ben je zussen.
    Als dat niet het geval is, ben je dus half-zussen.

    Hm, oké ;P


    "All I know is we said hello. Your eyes looked like coming home."

    Ze is inderdaad een halfzus (:
    Van zodra je een andere vader hebt, dan wordt het een halfzus


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Haha. Ik vind het wel slim gedacht.
    En - niet om iemand te beledigen - maar dan ben je eigenlijk een soort van 'meer' zus dan wanneer je alleen dezelfde vader hebt ^^
    Maar dat vind ik. (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Eos schreef:
    Ik heb hetzelfde met mijn halfbroer. Dezelfde moeder, andere vader. Hij woont ook bij ons, altijd, en ik zie hem dus als mijn gewone broer, hoewel hij mijn halfbroer is (:


    Haha, coel :3
    ---
    En bedankt voor alle reacties ;P
    Ik begrijp het nu :3


    "All I know is we said hello. Your eyes looked like coming home."

    CowardlyLion schreef:
    Haha. Ik vind het wel slim gedacht.
    En - niet om iemand te beledigen - maar dan ben je eigenlijk een soort van 'meer' zus dan wanneer je alleen dezelfde vader hebt ^^
    Maar dat vind ik. (:


    Huh.. die snap ik eigenlijk niet ;P


    "All I know is we said hello. Your eyes looked like coming home."

    Driekwartzussen :'D

    Volgens mij een halfzus, want jullie zaten wel in dezelfde buik, maar jullie werden niet 'gemaakt' door dezelfde personen, dus jullie zijn halfzussen, want jullie hebben dezelfde moeder, maar niet dezelfde vader, geloof ik ? Ik heb het ook nooit gesnapt maar zo klinkt het wel het meest logisch.


    None but ourselves can free our minds.

    Officieel is het half zus (: want jullie hebben dezelfde moeders maar andere vaders (:

    Maar dat je het beschouwd als echte zus is helemaal niets mis mee en gewoon zo blijven doen (: zo doe ik dat ook met mijn half zusje & half broertje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dory schreef:
    (...)

    Huh.. die snap ik eigenlijk niet ;P


    Ik denk ze bedoelt dat iemand meer halfzussen van elkaar zijn dat de moeder hetzelfde is dan dat allen de vader hetzelfde is,


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you