• Haii!!
    Lang geleden dat ik nog op Quizlet ben geweest, maar ik ben terug van weggeweest!! :P
    Ok, ik heb dus een klein probleempje... Ik ging overlaatst naar een fuif en leerde daar een leuke jongen kennen en we dronken wat enzo... En ik raakte nogal dronken en ik heb dus seks gehad met die jongen. Maar dat is het probleem niet, het probleem is, de jongen gaf me erna geld, voor de taxi naar huis te betalen dacht ik. Thuis aangekomen, bleek het dat het veeeeel meer geld was dan alleen voor de taxi, ik had zo'n slordige €150 cash in mijn handen, zonder het zelf te beseffen :S
    Natuurlijk voel ik me nu slecht om het geld uit te geven en tegelijkertijd is het natuurlijk fijn om zomaar (nouja zomaar) zoveel geld in je handen te krijgen, zonder er al te veel voor te moeten doen.
    Probleem is nu dus, wat doe ik met het geld? Bel ik de jongen op en geef ik het terug, of hou ik het bij en geef ik het uit..
    Aaagh kweet niet wat te doen... Kan iemand me helpen??

    X(K)

    Edit: OK, ik heb hem dus gebeld!! (jeeej) en gevraagd waar het geld voor diende, zijn antwoord: 'Omdat ik u geweldig vond en vond da ge iets verdiende, het is trouwens binnenkort je verjaardag, dus laat je maar eens lekker verwennen op mijn kosten' Ok, heel lief en al wat je wilt, maar toch blijf ik het raar vinden O.o xD
    En er zijn blijkbaar veel Q-ers die het geld zouden houden en uitgeven xP So I'm giong to do that xP

    x (K)

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 21:15 ]

    Prongs schreef:
    Teruggeven. Ik zou me ander als een hoer voelen. Vraag tegelijk ook of hij er iets mee bedoeld en als hij je 'betaald heeft voor je diensten' zou ik hem nog een knietje geven ook.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik zou zeggen dat ik geen prostituee ben, maar ik zou wel het geld houden, omdat hij dacht dat ik dat was.


    All was well.

    Ik snap niet waarom in je titel seks staat, dat heeft niks te maken met je vraag (cat).

    Anyway ik zou het houden 8D


    -

    Videotape schreef:
    Bijhouden en uitgeven, du-uh


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Prongs schreef:
    Teruggeven. Ik zou me ander als een hoer voelen. Vraag tegelijk ook of hij er iets mee bedoeld en als hij je 'betaald heeft voor je diensten' zou ik hem nog een knietje geven ook.

    ^
    This.


    No growth of the heart is ever a waste

    was het leuke seks? bijhouden en uitgeven die handel.

    slechte seks? vraag hem voor nog meer geld als schadevergoeding.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Het hangt er vanaf of JIJ je door dat geld een hoer voelt.
    Ja? Teruggeven.
    Nee? Uitgeven!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Grizzly schreef:
    was het leuke seks? bijhouden en uitgeven die handel.

    slechte seks? vraag hem voor nog meer geld als schadevergoeding.


    -out-


    To infinity and beyond •

    Heb je zijn nummer?
    Sorry maar hij dacht gewoon dat je een hoer was,ik zou het niet uitgeven en hem gewoon uitschelden :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Prongs schreef:
    Teruggeven. Ik zou me ander als een hoer voelen. Vraag tegelijk ook of hij er iets mee bedoeld en als hij je 'betaald heeft voor je diensten' zou ik hem nog een knietje geven ook.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dursley schreef:
    Ehm, als ik jou was zou ik hem gewoon bellen om te vragen waar dat geld voor is? Gewoon vragen waarom hij zoveel geld uitgeeft voor een taxi of zo. Als hij het dan inderdaad gaf om de seks, zou ik het teruggeven als ik jou was, aangezien ik me dan best een hoer zou voelen of zo. Dus vraag hem gewoon waar het voor was; als je de rede weet, kun je beter bepalen of je het houdt of niet, denk ik! :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Dursley schreef:
    Ehm, als ik jou was zou ik hem gewoon bellen om te vragen waar dat geld voor is? Gewoon vragen waarom hij zoveel geld uitgeeft voor een taxi of zo. Als hij het dan inderdaad gaf om de seks, zou ik het teruggeven als ik jou was, aangezien ik me dan best een hoer zou voelen of zo. Dus vraag hem gewoon waar het voor was; als je de rede weet, kun je beter bepalen of je het houdt of niet, denk ik! :'D

    Dat dus.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Masai schreef:
    Hij behandeld je als een hoer. Ik zou mijn reet afvegen met dat geld.

    Hahaha, agree.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Dursley schreef:
    Ehm, als ik jou was zou ik hem gewoon bellen om te vragen waar dat geld voor is? Gewoon vragen waarom hij zoveel geld uitgeeft voor een taxi of zo. Als hij het dan inderdaad gaf om de seks, zou ik het teruggeven als ik jou was, aangezien ik me dan best een hoer zou voelen of zo. Dus vraag hem gewoon waar het voor was; als je de rede weet, kun je beter bepalen of je het houdt of niet, denk ik! :'D


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Houden en uitgeven.
    Hij heeft het je toch zelf gegeven? (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'