• Mijn vis is toen ik terug kwam van vakantie overleden )= Maar nu mag ik 2 nieuwe. Ik dacht eraan om ze Draco en Harry te noemen, jeweetwel, Drarry, maar dat is over 3 jaar zo stom als HP helemaal over is. En toen dacht ik aan Mrs. Lovett en Toby, van Sweeney Todd.

    Hebben jullie nog ideetjes?

    EDIT: Het liefst wel karakters uit films/boeken.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 8:54 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Noem ze blub & blub.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Avada & Kedavra


    Cool, neat, swell -Cry

    Fred en George. Kan nooit mislopen, zijn ze voor eeuwig vriendjes! :Y)


    All was well.

    Gringotts schreef:
    Fred en George. Kan nooit mislopen, zijn ze voor eeuwig vriendjes! :Y)

    Oeh, goed idee! Maar wedden dat Fred dan heel snel overlijd, en George een rood vlekje heeft aan de ene kant van zijn hoofd?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Oeh, goed idee! Maar wedden dat Fred dan heel snel overlijd, en George een rood vlekje heeft aan de ene kant van zijn hoofd?

    Nee nee nee, dit is hun wedergeboorte! (krul)


    All was well.

    Gringotts schreef:
    (...)
    Nee nee nee, dit is hun wedergeboorte! (krul)

    Haha, dan ga ik steeds huilen als ik Fred zie :3 Maar, HP namen zijn zo leuk aan de ene kant, maar andere andere kant ook weer zo stom omdat het is afgelopen...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Haha, dan ga ik steeds huilen als ik Fred zie :3 Maar, HP namen zijn zo leuk aan de ene kant, maar andere andere kant ook weer zo stom omdat het is afgelopen...

    magic never dies:Y)(nerd)


    Cool, neat, swell -Cry