• Haii!!
    Lang geleden dat ik nog op Quizlet ben geweest, maar ik ben terug van weggeweest!! :P
    Ok, ik heb dus een klein probleempje... Ik ging overlaatst naar een fuif en leerde daar een leuke jongen kennen en we dronken wat enzo... En ik raakte nogal dronken en ik heb dus seks gehad met die jongen. Maar dat is het probleem niet, het probleem is, de jongen gaf me erna geld, voor de taxi naar huis te betalen dacht ik. Thuis aangekomen, bleek het dat het veeeeel meer geld was dan alleen voor de taxi, ik had zo'n slordige €150 cash in mijn handen, zonder het zelf te beseffen :S
    Natuurlijk voel ik me nu slecht om het geld uit te geven en tegelijkertijd is het natuurlijk fijn om zomaar (nouja zomaar) zoveel geld in je handen te krijgen, zonder er al te veel voor te moeten doen.
    Probleem is nu dus, wat doe ik met het geld? Bel ik de jongen op en geef ik het terug, of hou ik het bij en geef ik het uit..
    Aaagh kweet niet wat te doen... Kan iemand me helpen??

    X(K)

    Edit: OK, ik heb hem dus gebeld!! (jeeej) en gevraagd waar het geld voor diende, zijn antwoord: 'Omdat ik u geweldig vond en vond da ge iets verdiende, het is trouwens binnenkort je verjaardag, dus laat je maar eens lekker verwennen op mijn kosten' Ok, heel lief en al wat je wilt, maar toch blijf ik het raar vinden O.o xD
    En er zijn blijkbaar veel Q-ers die het geld zouden houden en uitgeven xP So I'm giong to do that xP

    x (K)

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 21:15 ]

    Bijhouden en uitgeven, du-uh


    All I have in life, is my imagniation.

    Terug geven, dat is het eerlijkst


    "Ignite, my love. Ignite."

    Licht er aan, wil je als hoer of oplichtster behandelt worden/gezien worden door hem, dan hou je het.
    Zo niet dan bel je hem op zijn minst.

    Sorry dat ik het zo zeg.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 1:26 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Houden en uitgeven, dat is wat ik zou doen.

    Hee ik snap nu wat er in je titel staat, seks! :'D
    ik dacht al, wtf staat er.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 1:27 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    Houden en uitgeven, dat is wat ik zou doen.

    Hee ik snap nu wat er in je titel staat, seks! :'D
    ik dacht al, wtf staat er.

    Ghehe, ik denk er ook over het geld uit te geven, maar dan is het precies of ik een hoer ben die hij betaald heeft om seks mee te hebben en dat zegt me maar niks :p
    EN jups, waauuw jij ben snel van begrip xD

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Ghehe, ik denk er ook over het geld uit te geven, maar dan is het precies of ik een hoer ben die hij betaald heeft om seks mee te hebben en dat zegt me maar niks :p
    EN jups, waauuw jij ben snel van begrip xD

    Nou dan moet je het terug geven. :'D

    En niet op de late avond.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ehm, als ik jou was zou ik hem gewoon bellen om te vragen waar dat geld voor is? Gewoon vragen waarom hij zoveel geld uitgeeft voor een taxi of zo. Als hij het dan inderdaad gaf om de seks, zou ik het teruggeven als ik jou was, aangezien ik me dan best een hoer zou voelen of zo. Dus vraag hem gewoon waar het voor was; als je de rede weet, kun je beter bepalen of je het houdt of niet, denk ik! :'D

    Of je het nou gekregen hebt voor de seks of niet, ik zou het teruggeven. Ik zou me vreselijk voelen als ik zoveel geld aannam van een jongen die ik nog meer een avond (en een nacht) ken. Maar dat is mijn mening. En als het dan al echt voor de seks was zou ik het helemaal teruggeven..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Videotape schreef:
    Bijhouden en uitgeven, du-uh


    None but ourselves can free our minds.

    Atropos schreef:
    Of je het nou gekregen hebt voor de seks of niet, ik zou het teruggeven. Ik zou me vreselijk voelen als ik zoveel geld aannam van een jongen die ik nog meer een avond (en een nacht) ken. Maar dat is mijn mening. En als het dan al echt voor de seks was zou ik het helemaal teruggeven..

    Ik ken hem natuurlijk wel al langer, maar zo viavia, en nu heb ik hem dus echt leren kennen...

    ik zou het bijhouden en uitgeven, stel dat jij dat aan hem gaf, en je kan je er niks meer van herinneren, wat denk je dan dat hij zou doen, dat is net zoiets als een portemonnee vinden, als er geld in zit zou ik het eruit halen puur omdat ik weet dat wanneer ik hem verlies ik hem terug krijg zonder het geld.
    maar in jou geval is het anders, aangezien jij hem kent..
    uhmm.. ik zou het eerst nog bewaren tot hij er over begint, en als hij er na 3 week niet meer over is begonnen zou ik het uitgeven. :Y)


    Life is a beautiful struggle

    Hij behandeld je als een hoer. Ik zou mijn reet afvegen met dat geld.


    Here & Now

    Als je het geld terug geeft hoef je je ook niet schuldig te voelen en het is ook eerlijk.
    En als je dt niet doet dan kan je wel genieten van hetgene wat ej ervoor gekocht hebt.maar ook een naar gevoel.

    jou keuze(A)


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Teruggeven. Ik zou me anders als een hoer voelen. Vraag tegelijk ook of hij er iets mee bedoelde en als hij je 'betaald heeft voor je diensten' zou ik hem nog een knietje geven ook.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 15:05 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik zou het ook teruggeven. Dat is wel zo eerlijk en anders zou je inderdaad zo'n hoeren gevoel krijgen. En je kent hem ook nog, dus dat maakt het moeilijker.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful