• Haaii^^
    Ik was dus opzoek naar een nieuwe ideetje voor een nieuwe Quiz en daardoor heb ik een paar inzendingen gekregen. Maar, ik heb er 3 uitgekozen waartussen ik écht niet kon kiezen. Hier komen ze!

    Van TomIsMyAngels.
    1. 5. Andreas sterft. Tom en Bill zijn er kapot van.. Tot ze zijn dagboek vinden met geheimen die ze helemaal niet wilde weten!


    Van xNIJNTJE [2]
    2.Het gaat over een dood normaal meisje die graag foto's maakt van zichzelf of met haar vriendinnen en daar dan steeds voor aparte locatie's uitzoekt. Maar dan als ze een x weer foto's heeft gemaakt staat er op elke foto steeds die ene jongen. Eerst denkt ze dat het gewoon toeval is en gaat er niet op in. Maar als hij dan elke x weer op de foto staat word het meisje nieuwschierig en gaat ze uitzoekn wie hij is. En als ze dan erachter komt dat hij een beroemd persoon is en dat het niet gewoon toeval is gebeuren er rare dingen ^^


    Van TOMSDICK [4]
    3.Jij en 4 andere meisjes zitten in een popband zolas de PussycatDolls. en dan worden jullie uuitgenodigd voor een programma en daarin moet je met een andere tienerband/popgroep in 1huis samen leven. maar ze hebben Tokio Hotel gepakt en iedereen in de bussines wereld weet dat De popgroep hen haat , hun karakters zijn totaal verschillend. Ze kunnen totaal niet over weg met elkaar en het ergste is dat ze 6maand in het zelfde huis moeten leven. Zullen ze ooit met elkaar kunnen samenleven!!??"


    Ik hoop dat jullie voor mij willen kiezen!
    xxx

    hoe heet die serie over andreas??
    of
    heb je een link??


    I am an idiot, I move.

    IK vidn mijn coel en die van Raquel.x33


    *He's the one.

    Ik vindt die van xNIJNTJE wel goed
    maar die van TOMSDICK is ook wel beter

    xxx


    ChachaCore

    JoyDivision
    Ik ben er nog niet eens aan begonnen -.- Dat zijn dingen waaruit je moet kiezen voor een nieuwe Quiz voor mij

    Ums ik ga voor verhaal 2 vn xNIJNTJE(A)


    A Noble was Born in Chaos

    ooeh spannend
    welke word het x]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Omg het staat gelijk xD

    Euh moeilijke keuze maar ik denk toch dat ik de 3de neem.


    I belief in love.

    x'D mij maakt het nei tuit maar ik moet nu eten x'D


    *He's the one.

    De laatste :Y)

    Gekozen, het word die van Char. Sorry Raquel ^^

    Ik weet dat ik ertussen sta, maar toch zeg ik ook de laatste net zoals vele andere hier ^^

    Lieofrd ik moet eten ik krijg wel een rol é???


    *He's the one.

    maakt toch niet uit x]

    ik wil wel een rol !! =D


    People who are meant to be together always find each other in the end.