• Regels
    -Er zijn in totaal 6 opdrachten.
    -Alle opdrachten gaan over tv-serie's, film(s) en/of boek(en).
    -Elke opdracht duurt 2 weken, met maximaal 1 week uitstel. Als er nog een week uitstel nodig is overlapt het de volgende opdracht.

    -Als er iets gebeurd is met je familie/vrienden/kennissen etc. kan je uitstel krijgen tot je er weer toe in staat bent en/of weer tijd hebt.
    -Als het is omdat je op vakantie is moet je het van tevoren melden en krijgt je uitstel.
    -Als het niet op tijd is ingeleverd zonder reden, een punt aftrek van het cijfer. Elke dag is één punt, ik waarschuw wel als dat het geval is.

    -Inlevering gaat via PB, als titel zet je welke opdracht het is.

    -Heb respect voor je medekandidaten, niet afkraken en/of ruzie zoeken. Als je dat doet ben je gediskwalificeerd.
    -Wees eerlijk en pleeg geen plagiaat.


    Jury
    Dusky

    Deelnemers
    -Horizons
    -Yoda
    -Expendables
    -Alyeska
    -
    -
    -
    -
    -
    -


    Opdracht 1.
    Maak een foto rond het thema The Hungergames.
    -Je mag alles gebruiken, dus ook mensen en dieren.
    -Voor extra punten zet je er een quote bij uit de boeken of films.
    -Niet bewerken op de computer, dit mag alleen om er tekst bij te zetten.

    Deadline 02-04-2014 om 23:59

    Veel plezier en succes !


    [ bericht aangepast op 27 maart 2014 - 20:22 ]

    Ik wil best wel meedoen. Nu alleen maar hopen dat ik voor alle onderdelen iets heb liggen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Horizons schreef:
    Ik wil best wel meedoen. Nu alleen maar hopen dat ik voor alle onderdelen iets heb liggen.


    Je staat erbij. (:

    Ik wil proberen mee te doen. Yup.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik twijfelll

    [ bericht aangepast op 10 maart 2014 - 21:47 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik ga nu slapen.
    Ik werk het topic morgen verder bij, ook de story komt morgen online.


    Ik twijfelll


    Je hebt nog lang genoeg de tijd om na te denken, ik denk dat ik de wedstrijd pas zondag of de week erna laat beginnen. Zal ik je naam erbij zetten? Je kunt je altijd nog uitschrijven.

    Ik twijfel echt. Boeken/films interesseren me echt wel, maar ik weet niet of ik er tijd voor ga hebben...


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Al schreef:
    Ik twijfel echt. Boeken/films interesseren me echt wel, maar ik weet niet of ik er tijd voor ga hebben...


    Je hebt 2 weken de tijd en met uitstel 3, je hebt dus 2 of 3 weekenden dat je eraan kunt werken + doordeweeks (:
    Maar als je denk dat je het echt niet red moet je je gewoon niet inschrijven.

    Ik ga proberen


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hansel schreef:
    Ik ga proberen

    Ik twijfel of ik al zal beginnen, ik zou liever gewoon met 10 mensen beginnen maar er zijn niet echt mensen die mee willen doen..
    Ik denk dat ik het morgen ga laten beginnen en dat je je dan nog in kan schrijven tot de deadline van de eerste opdracht.

    Misschien moet je hem eens in de spot zetten? :/


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Horizons schreef:
    Misschien moet je hem eens in de spot zetten? :/


    Niet iedereen kan/mag credits kopen :x

    [ bericht aangepast op 16 maart 2014 - 21:30 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dat weet ik, maar ik kan het alsnog even zeggen. Misschien heeft ze er wel ontzettend veel.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik mag geen credits kopen, anders had ik dat natuulijk wel gedaan (:

    Ik zet zo de deadline van de eerste opdracht in de story.