• Ik moet morgenochtend naar de tandarts en ik heb er echt een vreselijke hekel aan! Mijn tandarts lijkt het namelijk prettig te vinden om mij extra te martelen in die stoel -kan ook gewoon mijn gedachten zijn-
    Hier nog meer tandarts *uhum* liefhebbers?


    I love you Tim

    jaaaa verschikkelijk!
    ik heb er ook zo'n dikke hekel aan zeg...
    en een beetje bang haha


    <3333

    Ik had vroeger een vreselijk aardige tandarts maar doe moest 2 of 3 jaar geleden stoppen wegens ziekte. Dus nu hebben we een of andere bitch die je eerst voor controle laat komen en als je dan een gaatje hebt, je er drie weken mee rond laat lopen en dan een nieuwe afspraak maakt.
    En laatst was ze aan het boren (ik wou geen verdoving) gaat ze steeds vragen "voel je wel wat?". Toen had ik echt zoiets van "[plaats onvriendelijk scheldwoord] Tuurlijk voel ik wat als je diep in mijn kies zit te boren!"
    En nu een jaar later, kan ik nog met die kies geen snoep eten want dan prikt het heel erg, dus met andere woorden ze heeft me weet ik het hoelang lopen martelen en het niet eens goed gedaan! En moet ik binnen kort weer heen voor jaarlijkse controle. Bah!


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Uhu, en daarom ben ik er al in geen jaren meer geweest 8D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Geen problemen mee...

    Mijn tandarts is namelijk een beetje hot xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik vind de tandarts zelf niet eng, ik vind 't alleen irritant dat ik dan weer helemaal moeite moet doen om erheen te gaan :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik vind de tandarts niet zo erg, maar die van ons is heel aardig.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik hou echt absoluut niet van de tandarts of ortho. Gelukkig hebben we wel een hele aardige tandarts en hoef je maar twee keer per jaar. Alleen vind ik het zo irritant als je de hele tijd krijgt te horen "Mond verder open" en je je mond toch écht niet verder open kan xd


    “Love is a contradiction.”

    Ik ben geen tandarts-fan, maar wie wel.
    Toen ik nog klein was had ik echt een fobie voor de tandarts, een week van te voren werd ik al ziek en benauwd en huilen en op de dag zelf kon je niks met me. Dit is ontstaan doordat mijn tandarts tegen mij heeft gezegd dat ik me niet aan moest stellen (ik was echt doodsbenauwd voor de tandarts) en niet moest huilen..

    Heb nu gelukkig een hele aardige tandarts en die neemt tenminste de tijd voor je, als het te snel gaat of ik heb echt pijn (wat heel vaak is) dan stopt hij even en gaat pas weer verder als ik het aangeef).
    Daarbij komt ook nog dat mijn tanden zeer gevoelig zijn, dus ik neem eigenlijk standaard een verdoving als er gevuld moet worden.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ik vind het altijd wel leuk. Sowieso omdat er bij mij weinig te martelen valt én mijn hoofd is altijd bezig met die hele leuke assistent -zwijmel- (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    mijn tandarts wil altijd verstandskiezen terekken, laatst begon hij over mijn verstandskiezen, zegt ie: misschien is het maar beter om ze te laten trekken, toen d8 ik: je blijft met je poten van mn kiezen af, k heb er tog geen last van
    deed ie bij mn vader en mn zus ook altijd
    hij verdient niks aan ons, want wij hebben nooit wat xD

    Na enkele jaren behandeling bij een orthodontist is er absoluut niets aan de tandarts meer hoor.
    Ervoor ook niet, maar toch.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik snap niet wat iedereen zo erg vind aan de tandarts,


    Ex astris, sciencia

    Ik ben zeker de enigste die het leuk vind om naar de tandarts te gaan? Haha, ik maak altijd iedereen gek daar met mijn gedrag. hihi.


    <3

    Nee, geen last van. Het is onprettig, ja, zo'n vent die in je bek loopt te grabbelen met van die vieze handschoenen, maar ik vind het niet eng (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Bwa, dat valt wel mee.