• die Pottermore stom vind. Ik stoor me echt mateloos aan de ontelbare topics en het geklaag en gezever op elk sociaal netwerk. God Jezus, wat is het nut er ook van, maar ok. Als zo'n ontelbaar nestje mensen het leuk vind, is dat goed voor hun. (cat)

    Jesús, hou jullie crap voor jezelf, ik ben echt niet geïnteresseerd in 'dit is het zoveelste klaagtopic', voor zover ik het zie, is dit geen geklaag, maar een uiting van een mening.
    Om het naar het goede niveau te brengen.
    "Ik vind Pottermore eigenlijk een beetje niet heel erg leuk en ik vroeg me af of er nog mensen zijn die hier het nut niet van inzien.'
    En ik heb niks tegen de mensen die het wel leuk vinden, etc.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 15:54 ]

    Phenomena schreef:
    En nog iets : Mogen mensen niet meer enthousiast zijn ? zo kan je over alles lopen zeuren. ( mijn mening ).


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Je bent niet alleen hoor, ik snap het nut er ook niet van en ik doe de moeite niet eens. En sommige mogen hier wel iets vriendelijker reageren hoor, ze zegt haar mening en jullie zeggen jullie mening, maar er bestaat ook iets als overdrijven. Take a pill, jees.


    Olive

    Wat mensen (onder andere ik) mogelijk beledigend kunnen opvatten:

    die Pottermore stom vind. Ik stoor me echt mateloos aan de ontelbare topics en het geklaag en gezever op elk sociaal netwerk. God Jezus, wat is het nut er ook van, maar ok. Als zo'n ontelbaar nestje mensen het leuk vind, is dat goed voor hun. (cat)


    Oh, dat is zo ongeveer de helft van de tekst. Als ze haar beginpost wat vriendelijker had gemaakt naar ons toe, was er gaan probleem geweest. Just saying.


    All was well.

    Je kan altijd instellen dat je geen HP-topics meer ziet? ;]


    Has no one told you she's not breathing?

    Het is jou mening, maar kom op zeg, je had het wel wat vriendelijker mgoen forumleren :/
    want zo vatten wij het weer beledegend op, en dan krijg je ruzie.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jezus zijn mensen daar nu nog butthurt over? (nerd)

    Halestorm schreef:
    die Pottermore stom vind. Ik stoor me echt mateloos aan de ontelbare topics en het geklaag en gezever op elk sociaal netwerk. God Jezus, wat is het nut er ook van, maar ok. Als zo'n ontelbaar nestje mensen het leuk vind, is dat goed voor hun. (cat)

    Jesús, hou jullie crap voor jezelf, ik ben echt niet geïnteresseerd in 'dit is het zoveelste klaagtopic', voor zover ik het zie, is dit geen geklaag, maar een uiting van een mening.
    Om het naar het goede niveau te brengen.
    "Ik vind Pottermore eigenlijk een beetje niet heel erg leuk en ik vroeg me af of er nog mensen zijn die hier het nut niet van inzien.'
    En ik heb niks tegen de mensen die het wel leuk vinden, etc.

    Het vorige nutteloze topic is nog maar net gesloten en nu DIT nog!


    Define "good".

    Ik heb een slotje voor mijn topic over dit onderwerp aangevraagd, omdat er toch altijd wel van die geflipte geobsedeerden zijn die het volspammen met hun "mening." Geloof me, er komt hier alleen maar gezeik van...


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Struggle schreef:
    Ik heb een slotje voor mijn topic over dit onderwerp aangevraagd, omdat er toch altijd wel van die geflipte geobsedeerden zijn die het volspammen met hun "mening." Geloof me, er komt hier alleen maar gezeik van...

    Excuse me? Geflipte geobsedeerden die het volspammen? (cat)


    All was well.

    Gringotts schreef:
    (...)
    Excuse me? Geflipte geobsedeerden die het volspammen? (cat)


    Nee, daar bedoel ik jou niet mee, jou mening was nog normaal geformuleerd. Maar eentje op dat topic van mij begon echt gelijk te schelden en helemaal te flippen, dat bedoel ik.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Even mijn mening:

    Ik vind Potermore een leuk initiatief. Ik vind het wel nuttig. HP-fans kunnen dan naar daar met hun fantasie en mensen die HP niet leuk vinden en altijd klagen hebben minder tot bijna geen last.

    Dat je het niet leuk vind is jouw mening, maar ga dan niet op Potermore, dan heeft niemand last, jij niet en HP-fans ook niet.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    "Blablablabla,, - dit topic.


    ars moriendi

    Halestorm schreef:
    Jezus zijn mensen daar nu nog butthurt over? (nerd)
    Tis erg. Ik snap er nog steeds het nut niet van.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    GinnyWright schreef:
    (...)
    Het vorige nutteloze topic is nog maar net gesloten en nu DIT nog!

    Haha; nee.

    GinnyWright schreef:
    (...)
    Het vorige nutteloze topic is nog maar net gesloten en nu DIT nog!


    Dat... Is de meeste kinderachtigste reactie in mijn ogen.


    Olive