• die Pottermore stom vind. Ik stoor me echt mateloos aan de ontelbare topics en het geklaag en gezever op elk sociaal netwerk. God Jezus, wat is het nut er ook van, maar ok. Als zo'n ontelbaar nestje mensen het leuk vind, is dat goed voor hun. (cat)

    Jesús, hou jullie crap voor jezelf, ik ben echt niet geïnteresseerd in 'dit is het zoveelste klaagtopic', voor zover ik het zie, is dit geen geklaag, maar een uiting van een mening.
    Om het naar het goede niveau te brengen.
    "Ik vind Pottermore eigenlijk een beetje niet heel erg leuk en ik vroeg me af of er nog mensen zijn die hier het nut niet van inzien.'
    En ik heb niks tegen de mensen die het wel leuk vinden, etc.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 15:54 ]

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 16:17 ]


    ars moriendi

    TheLegacy schreef:
    Harry Potter boeit me zoiezo niet zo, en ik stoor me niet echt aan. Maar als mensen zich zo lopen te ergeren aan zulke topics... reageer dan gewoon niet (krul)

    We geven gewoon onze mening op haar mening. (krul) BTW : Ik kijk al uit wnr we met z'n allen op pottermore kunnen. Wat ik trouwens een geniaal idee vind van J.K Rowling (:


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Phenomena schreef:
    (...)
    We geven gewoon onze mening op haar mening. (krul) BTW : Ik kijk al uit wnr we met z'n allen op pottermore kunnen. Wat ik trouwens een geniaal idee vind van J.K Rowling (:


    Mee eens :Y) *Heeft het eerste registratie ding gemist, but shall not miss the enxt one*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Halestorm schreef:
    (...)
    Maar ik word helemaal niet gek van HP :-(


    Wat je al bent kan je niet meer worden, he ;D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Pottermore is momenteel het beste in mijn leven. Ik heb nog nooit zo hard naar iets uitgekeken dan naar al de nieuwe dingen die met Harry Potter te maken hebben en Pottermore is hier het hoogtepunt van. Ik word eindelijk officieel gesorteerd en ik krijg eindelijk mijn toverstok. Ik heb niet graag dat mensen daar zo over praten als jij doet, maar eigenlijk kan het me ook allemaal niet meer interesseren. Nu ik officieel ben toegelaten tot de eerste miljoen die Pottermore mogen bezoeken kan mijn geluk niet meer op, ik ben de koning te rijk. :9~:9~:9~


    All was well.

    Escritura schreef:
    (...)

    Mee eens :Y) *Heeft het eerste registratie ding gemist, but shall not miss the enxt one*


    Ja ik ook, shame on me. Ik ga het waarschijnlijk weer missen, zeker als het om 4 uur in de ochtend is ;p maar vandaag was het rond 10 uur, niet ? :Y)


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Buckbeak schreef:
    (...)

    Wat je al bent kan je niet meer worden, he ;D


    so much win. *O*

    @ Gringotts: Zo is het inderdaad voor velen ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Phenomena schreef:
    (...)

    Ja ik ook, shame on me. Ik ga het waarschijnlijk weer missen, zeker als het om 4 uur in de ochtend is ;p maar vandaag was het rond 10 uur, niet ? :Y)


    Ik weet eht neit :'D een vriendin van mij gaat me registreren zodat ik eht niet mis <3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ga morgen niet kunnen meedoen...
    eigenlijk geen ene keer ):
    Ik vertrek morgen naar USA ;D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Gringotts schreef:
    Pottermore is momenteel het beste in mijn leven. Ik heb nog nooit zo hard naar iets uitgekeken dan naar al de nieuwe dingen die met Harry Potter te maken hebben en Pottermore is hier het hoogtepunt van. Ik word eindelijk officieel gesorteerd en ik krijg eindelijk mijn toverstok. Ik heb niet graag dat mensen daar zo over praten als jij doet, maar eigenlijk kan het me ook allemaal niet meer interesseren. Nu ik officieel ben toegelaten tot de eerste miljoen die Pottermore mogen bezoeken kan mijn geluk niet meer op, ik ben de koning te rijk. :9~:9~:9~


    IK ben zo jaloers, echt erg dat ik de eerste clue gemist heb. Maarja ik lag nog in mijn bed toen x')


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Buckbeak schreef:
    (...)

    Wat je al bent kan je niet meer worden, he ;D

    Jezus, je denkt dat je me kent zeker. ;D Ik heb ook alle boeken gelezen en de films gezien. Ik ben al 10 jaar fan van Harry Potter. En ik zeg gewoon dat ik Pottermore nogal dom vind en dat ik me ietwat irriteer dat alles volgespamd wordt erover.

    Escritura schreef:
    (...)

    Ik weet eht neit :'D een vriendin van mij gaat me registreren zodat ik eht niet mis <3

    Had ik maar zo'n vriendin. Ik heb geen vrienden die Hp leuk vind maar ze respecteren het wel (:

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 16:24 ]


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Halestorm schreef:
    (...)
    Jezus, je denkt dat je me kent zeker. ;D Ik heb ook alle boeken gelezen en de films gezien. Ik ben al 10 jaar fan van Harry Potter. En ik zeg gewoon dat ik Pottermore nogal dom vind en dat ik me ietwat irriteer dat alles volgespamd wordt erover.


    Ja, ja, jij geeft je mening, wij het onze: We. Get. It.
    klaag, klaag, klaag...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Halestorm schreef:
    (...)
    Jezus, je denkt dat je me kent zeker. ;D Ik heb ook alle boeken gelezen en de films gezien. Ik ben al 10 jaar fan van Harry Potter. En ik zeg gewoon dat ik Pottermore nogal dom vind en dat ik me ietwat irriteer dat alles volgespamd wordt erover.


    Oh god nee, dat denk ik niet...
    En proficiat, dat je kan lezen enzo.
    Nogmaals: Je kan al die Pottermore dingen negeren of weet ik veel wat,
    maar Klaag. Dan. Waar. Het. Effect. Heeft.
    Hier dus niet :Y)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Phenomena schreef:
    (...)
    Had ik maar zo'n vriendin. Ik heb geen vrienden die Hp leuk vind maar ze respecteren het wel (:


    she be amazing <3 maar ja, ze is ook de enige van mijn vrienden die, net zoals ik, met HP is opgegroeid <3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.