• Hallo iedereen, vandaag heb ik mijn kamer eindelijk nog eens fatsoenlijk opgeruimd. (Eigenlijk ben ik nog niet helemaal klaar.)
    Maar ik wou dus vragen of er mensen zijn met leuke ideetjes voor dingen die je zelf kan maken. Ik wil mijn kamer zo inkleden. Dat lijkt me heel mooi, dus, heeft iemand creatieve ideeen? Alles mag, groot of klein. Alvast bedankt! ;')


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Ik ga één van mijn muren vol hangen met van die leuke, ouderwetse platen :9~


    Never run out of reasons to smile...

    Eos schreef:
    Ik ga één van mijn muren vol hangen met van die leuke, ouderwetse platen :9~


    Dat wou ik ook doen! maar hoe?


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Mmm... geen idee :s posters en met zo van die cd's kunt ge ook veel doen. of heel uw muren vol schrijven met alcoholstift xD maar da zou ik eerst aan uw ouders vragen ;)

    Ik wil nog steeds een soort van laken over mijn bed spannen, zodat het lijkt alsof ik in een tent slaap.
    Of anders een fotomuur met foto's van familie/vrienden/andere dingen? Of een muur met knipsels uit tijdschriften ofzo.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Glaze potjes. Dan kun je je bezighouden en het opvullen elk seizoen met iets anders. In de herfst kun je er noten in doen, in de winter kleine kristalletjes, in de zomer bloemetjes. Het kan echt mooi zijn. Ik heb ook veel kaarsjes enzo staan, in de kleuren van mijn gordijnen.

    Beatles schreef:
    (...)

    Dat wou ik ook doen! maar hoe?

    Ik heb de zolder van mijn grootouders gaan plunderen, zij hadden echt bakkenvol platen :')
    Nu nog lijm kopen en dat komt in orde :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Ga langs de Xenos, daar hebben ze leuke en goedkope spulletjes ^^


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Eos schreef:
    (...)
    Ik heb de zolder van mijn grootouders gaan plunderen, zij hadden echt bakkenvol platen :')
    Nu nog lijm kopen en dat komt in orde :Y)

    Weet je dat die veel geld waard zijn :'D
    Hangt natuurlijk af van wie


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Als je je kamer opnieuw wil verven, kan je een muur met krijtverf doen. Dat vind ik echt fantastisch :9~
    En je kan tafeltjes kopen (bijvoorbeeld in een tweedehandswinkel, daar zijn ze goedkoper!) en daar fotokadertjes opzetten enzo.

    En in heel veel films komen er tienerkamers in voor, misschien kan dat ook ideeën opleveren (:


    Never run out of reasons to smile...

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Weet je dat die veel geld waard zijn :'D
    Hangt natuurlijk af van wie

    De meeste zijn accordeonplaten, haha.
    Thuis hebben we er nog een heleboel liggen, maar volgens mij zijn die inderdaad geld waard, want die mag ik niet gebruiken :')


    Never run out of reasons to smile...

    Eos schreef:
    (...)
    De meeste zijn accordeonplaten, haha.
    Thuis hebben we er nog een heleboel liggen, maar volgens mij zijn die inderdaad geld waard, want die mag ik niet gebruiken :')

    Welja, LP's dus en die zijn geld waard :p Wij hebben er thuis ook een heleboel liggen en mijn vader is er zo zuinig mee. We hebben zelfs nog zo'n speler en af en toe draait er wel eens een plaatje van Michael Jackson, hehe :3


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Welja, LP's dus en die zijn geld waard :p Wij hebben er thuis ook een heleboel liggen en mijn vader is er zo zuinig mee. We hebben zelfs nog zo'n speler en af en toe draait er wel eens een plaatje van Michael Jackson, hehe :3

    Ik zou die platen eens moeten bekijken om te weten wat er allemaal tussen zit...
    Ja, wij hebben ook zo'n platendraaier, maar die staat op mijn broer zijn kamer (:


    Never run out of reasons to smile...

    Eos schreef:
    Ik ga één van mijn muren vol hangen met van die leuke, ouderwetse platen :9~

    OMG, dat idee had ik vandaag nog! ;o


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik was van plan om uit tijdschriften ofzo letters te knippen, en die dan zo op te hangen dat ze een mooie zin vormen. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik wil ook iets nieuws doen in me kamer, maar weet niet wat xd