• die Pottermore stom vind. Ik stoor me echt mateloos aan de ontelbare topics en het geklaag en gezever op elk sociaal netwerk. God Jezus, wat is het nut er ook van, maar ok. Als zo'n ontelbaar nestje mensen het leuk vind, is dat goed voor hun. (cat)

    Jesús, hou jullie crap voor jezelf, ik ben echt niet geïnteresseerd in 'dit is het zoveelste klaagtopic', voor zover ik het zie, is dit geen geklaag, maar een uiting van een mening.
    Om het naar het goede niveau te brengen.
    "Ik vind Pottermore eigenlijk een beetje niet heel erg leuk en ik vroeg me af of er nog mensen zijn die hier het nut niet van inzien.'
    En ik heb niks tegen de mensen die het wel leuk vinden, etc.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 15:54 ]

    Er is daar niets zielig aan. Gewoon al dat gezeik is nergens voor nodig, dat doe ik ook nie bij het JB forum omdat ik weet dat die fans dat niet leuk zullen vinden en ook omdat zulke reacties dan te verwachten zijn.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 16:57 ]


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Reducto schreef:
    (...)Dus als je HP leuk vind en pottermore niet mag je dus geen posts over hp meer lezen op je dash ofzo. Dat vind ik nogal een zwak excuus.

    Ik vind dat de meeste van jullie nogal overdreven reageren tegenover haar. Ze zegt gewoon dat ze die pottermore nogal stom vindt. Nou ik snap er gewoon geen hol van en het boeit mij ook niet. Zowel zij en ik vinden HP leuk en dan zitten jullie zo verschrikkelijk te reageren tegen over haar terwijl ze gewoon vraagt of er nog mensen zijn die het niet tof vinden. Best zielig vanuit jullie perspectief eigenlijk.


    .. Dat zeg ik niet: Als ze Pottermore irritant vind, moet ze het gewoon engeren. Dat doe ik bij de milioenen Justina Bieber en One Direction fans. Er zijn al verschillende topics zoals dit geopens, en eht enige wat ik zei is dat het nutteloos was. Dat ze dat neit kan hebben heb ik neits mee te maken


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    .. Dat zeg ik niet: Als ze Pottermore irritant vind, moet ze het gewoon engeren. Dat doe ik bij de milioenen Justina Bieber en One Direction fans. Er zijn al verschillende topics zoals dit geopens, en eht enige wat ik zei is dat het nutteloos was. Dat ze dat neit kan hebben heb ik neits mee te maken

    HAHAHAHAHA lol, -died-
    x'D


    Where there is a sea there are pirates...

    oké voor zover ik weet mogen mensen het hebben waar ze het over willen.
    nu is hp ff in de schijnwerpers omdat het 'het' einde is.
    nouja en volgende maand iemand anders en als breaking down uit is gaat alles daarover..

    maar als je er zo last van heb dan heb ik een oplossing.
    klik niet die topics aan. heb je er ook geen last van heeeel simpel.
    er was een dat dat alles over justin bieber ging nja die topics klik ik ook niet aan.


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Wauw, beginnen Harry Potter fans nou al Justin Bieber fans na te gaan apen? JEsus guys, ze geeft haar mening en vraagt of anderen dat ook vinden. Zegt duizend keer dat ze niet Q bedoelt en dan alsnog ZELF om aandacht vragen om er duizend keer op te reageren.
    Laag, heel laag.
    Dit had ik niet verwacht van Harry Potter fans.


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Moiety schreef:
    Wauw, beginnen Harry Potter fans nou al Justin Bieber fans na te gaan apen? JEsus guys, ze geeft haar mening en vraagt of anderen dat ook vinden. Zegt duizend keer dat ze niet Q bedoelt en dan alsnog ZELF om aandacht vragen om er duizend keer op te reageren.
    Laag, heel laag.
    Dit had ik niet verwacht van Harry Potter fans.

    Wat maakt het nu uit van wie je fan bent?
    Als je ergens veel van houdt en iemand zegt er iets negatiefs over, dan maakt het niet uit of je van Justin Bieber of van Adele of van HP houdt, het komt nog steeds even hard aan.


    Where there is a sea there are pirates...

    Fakkie schreef:
    (...)

    ik wist niet eens dat er zo'n dag bestond:W

    ²


    None but ourselves can free our minds.

    Moiety schreef:
    Wauw, beginnen Harry Potter fans nou al Justin Bieber fans na te gaan apen? JEsus guys, ze geeft haar mening en vraagt of anderen dat ook vinden. Zegt duizend keer dat ze niet Q bedoelt en dan alsnog ZELF om aandacht vragen om er duizend keer op te reageren.
    Laag, heel laag.
    Dit had ik niet verwacht van Harry Potter fans.
    THIS!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Trouwens, die Pottermore topics zijn er alleen gekomen als gevolg van een samenwerking.
    Iedereen gaat de boeken af voor clues. Dat is alleen maar aardig in mijn ogen, en niet irritant. (:


    Where there is a sea there are pirates...

    ow wacht xD ik loop achter xD
    pottermore is wat anders(lol) hallo en welkom terug op de wereld:8

    maarja aan de andere kant begrijp ik het.. het forum wordt op die manier wel heel saai als alle topics over het zelfde gaat;)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Captain schreef:
    Trouwens, die Pottermore topics zijn er alleen gekomen als gevolg van een samenwerking.
    Iedereen gaat de boeken af voor clues. Dat is alleen maar aardig in mijn ogen, en niet irritant. (:


    Ik vind het ook wel leuk dat fans gaan samen werken ;D niets mis mee (:


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Captain schreef:
    (...)
    Wat maakt het nu uit van wie je fan bent?
    Als je ergens veel van houdt en iemand zegt er iets negatiefs over, dan maakt het niet uit of je van Justin Bieber of van Adele of van HP houdt, het komt nog steeds even hard aan.


    Helemaal mee eens. ^^


    Take me to wonderland

    Captain schreef:
    (...)
    Wat maakt het nu uit van wie je fan bent?
    Als je ergens veel van houdt en iemand zegt er iets negatiefs over, dan maakt het niet uit of je van Justin Bieber of van Adele of van HP houdt, het komt nog steeds even hard aan.

    Ja maar je kan ook denken, oké zegt 't hoort aan wat de mening van de ander is en laat het daarmee en gaat verder met je leven :')


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Shit ik wist niets van 31 juli. Dan vier ik het nu! Hiep hiep hoeraaaaa!!!!!


    ~Live your life!~

    zo denk ik nou over quizlet. veeel klagers :Y)


    quidquid excusatio prandium pro