• die Pottermore stom vind. Ik stoor me echt mateloos aan de ontelbare topics en het geklaag en gezever op elk sociaal netwerk. God Jezus, wat is het nut er ook van, maar ok. Als zo'n ontelbaar nestje mensen het leuk vind, is dat goed voor hun. (cat)

    Jesús, hou jullie crap voor jezelf, ik ben echt niet geïnteresseerd in 'dit is het zoveelste klaagtopic', voor zover ik het zie, is dit geen geklaag, maar een uiting van een mening.
    Om het naar het goede niveau te brengen.
    "Ik vind Pottermore eigenlijk een beetje niet heel erg leuk en ik vroeg me af of er nog mensen zijn die hier het nut niet van inzien.'
    En ik heb niks tegen de mensen die het wel leuk vinden, etc.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 15:54 ]

    Escritura schreef:
    (...)

    Well.. I lol'd at her, so she sort of is funny..
    Maybe you lost your humor?


    Misschien heeft ze die ergens achtergelaten tussen al die Pottermore-posten? :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dit soort topics helpen dus niet.
    Zie hier mijn gefaalde poging x').


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Halestorm schreef:
    (...)
    Ik klaag toch niet over jullie, ik zeg dat jullie butthurt zijn en de mening van een ander niet respecteren :'D Ik respecteer het hoor, dat jullie dat fijn vinden. Je doet wat je wilt ermee.

    Het is niet echt te zien dat je de mening van andere respecteert. En je klaagt wel degelijk. De Harry Potter fans, waaronder ik, zijn gewoon blij dat er na het laatste boek tenminste nog iets wordt gedaan om de wereld van Harry Potter in leven te houden. Laat ons blij zijn.


    Forever.

    (nerd)

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 16:18 ]


    ars moriendi

    Halestorm schreef:
    (...)
    Eigenlijk wou ik gewoon polsen of er nog mensen waren die er zo over dachten maar ok. (zip)


    Ja, ik..


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Buckbeak schreef:
    (...)

    Misschien heeft ze die ergens achtergelaten tussen al die Pottermore-posten? :')


    Waarschijnlijk wel :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Struggle schreef:
    Dit soort topics helpen dus niet.
    Zie hier mijn gefaalde poging x').
    Neen precies. (cat)
    Ahja butthurt éh.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 16:14 ]

    Distractor schreef:
    Ik snap het hele gedoe van Pottermore niet.(cat)
    Kan er me iemand uitleggen wat dat is?

    Er is een topic/storie hierover, daar wordt alles uitgelegd. De link staat bij het HP-forum (:


    Forever.

    Misschien moeten jullie zelf een site bouwen met "Ik word gek van HP", dan kun je daar even alles kwijt?


    Take me to wonderland

    Hier kunnen we eeeeeeeindeloze discussies over houden, maar er zijn gewoon mensen die Harry Potter en/of Pottermore niet leuk vinden. KLAAR!
    En nu ophouden allemaal, want jullie bereiken er helemaal niets mee!

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 16:17 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Halestorm schreef:
    (...)Neen precies. (cat)
    Ahja butthurt éh.


    Great comeback. you deserve applause.
    Punt is, met dit soort topics kom je nergens.
    Jah er zijn ook mensen in de wereld die Pottermore niet leuk vinden. die hoor je ook niet klagen.

    You Lost The Game.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ginevra schreef:
    Misschien moeten jullie zelf een site bouwen met "Ik word gek van HP", dan kun je daar even alles kwijt?

    Maar ik word helemaal niet gek van HP :-(

    Escritura schreef:
    (...)

    Great comeback. you deserve applause.
    Punt is, met dit soort topics kom je nergens.
    Jah er zijn ook mensen in de wereld die Pottermore niet leuk vinden. die hoor je ook niet klagen.

    You Lost The Game.


    en nog niet een klein beetje :Y)


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Harry Potter boeit me zoiezo niet zo, en ik stoor me niet echt aan. Maar als mensen zich zo lopen te ergeren aan zulke topics... reageer dan gewoon niet (krul)


    Only those who listen can hear

    Roswell schreef:
    (...)
    Er is een topic/storie hierover, daar wordt alles uitgelegd. De link staat bij het HP-forum (:

    Ow oke ik zal eens kijken.


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf