• die Pottermore stom vind. Ik stoor me echt mateloos aan de ontelbare topics en het geklaag en gezever op elk sociaal netwerk. God Jezus, wat is het nut er ook van, maar ok. Als zo'n ontelbaar nestje mensen het leuk vind, is dat goed voor hun. (cat)

    Jesús, hou jullie crap voor jezelf, ik ben echt niet geïnteresseerd in 'dit is het zoveelste klaagtopic', voor zover ik het zie, is dit geen geklaag, maar een uiting van een mening.
    Om het naar het goede niveau te brengen.
    "Ik vind Pottermore eigenlijk een beetje niet heel erg leuk en ik vroeg me af of er nog mensen zijn die hier het nut niet van inzien.'
    En ik heb niks tegen de mensen die het wel leuk vinden, etc.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 15:54 ]

    Buckbeak schreef:
    (...)

    Nee, voor jou ;D

    Jeetje kind, ik zou 2x nadenken voor je me nog eens 'dom' noemt, tenzij dat te moeilijk is voor jou.

    Trololol, niet meteen gaan ruziën mensen. :'D
    Het zijn Muggles, wat verwacht je toch! :')


    Where there is a sea there are pirates...

    Escritura schreef:
    2234874748564958- ste topic over mensen die klagen over de HP-topics

    beetje nutteloos, niet? Het verandert toch niet


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik heb je nooit dom genoemd ;D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Captain schreef:
    Trololol, niet meteen gaan ruziën mensen. :'D
    Het zijn Muggles, wat verwacht je toch! :')


    But trolling is so much fun, Lady of Darkness


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Buckbeak schreef:
    Ik heb je nooit dom genoemd ;D

    Weet je wat, ga naar je Pottermore en amuseer je daar een beetje kostelijk. :-)

    Halestorm schreef:
    (...)
    Weet je wat, ga naar je Pottermore en amuseer je daar een beetje kostelijk. :-)


    Wel dat gaan we doen ook (:


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Halestorm schreef:
    (...)
    Weet je wat, ga naar je Pottermore en amuseer je daar een beetje kostelijk. :-)


    And that we shall, muggle!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    And that we shall, muggle!

    Oh aub :--)
    Veel plezier ermee "heksje"

    Escritura schreef:
    (...)

    But trolling is so much fun, Lady of Darkness

    Een beetje onnodig om telkens weer over hetzelfde te bekvechten.
    Als jullie dat zo graag doen, wees dan toch origineel. D:
    Het wordt gewoon zielig op den duur. :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Escritura schreef:
    (...)

    Same thing, kijk er neit naar en get over it. klaag topics (OP QUIZLET) zij nutteloos ^^
    Mag ik vragen hoe je dat moet doen als dat op je dash staat?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik weet niet eens wat het is en wat ik erover heb gelezen vind ik het best wel uhm nutteloos maar msichien omdat ik het niet helemaal snap...


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.

    Reducto schreef:
    (...)Mag ik vragen hoe je dat moet doen als dat op je dash staat?


    .. Je MOET het toch neit lezen? als je ziet dat het over HP gaat, lees dat iets anders op je "dash" of whatever.
    *Gebruikt al die zooi niet, op FB na*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik heb géén idee wat Pottermore is, en daar ben ik blij om (:


    Destroy what destroys you.

    Escritura schreef:
    (...)

    .. Je MOET het toch neit lezen? als je ziet dat het over HP gaat, lees dat iets anders op je "dash" of whatever.
    *Gebruikt al die zooi niet, op FB na*
    Dus als je HP leuk vind en pottermore niet mag je dus geen posts over hp meer lezen op je dash ofzo. Dat vind ik nogal een zwak excuus.

    Ik vind dat de meeste van jullie nogal overdreven reageren tegenover haar. Ze zegt gewoon dat ze die pottermore nogal stom vindt. Nou ik snap er gewoon geen hol van en het boeit mij ook niet. Zowel zij en ik vinden HP leuk en dan zitten jullie zo verschrikkelijk te reageren tegen over haar terwijl ze gewoon vraagt of er nog mensen zijn die het niet tof vinden. Best zielig vanuit jullie perspectief eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 16:56 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?