• die Pottermore stom vind. Ik stoor me echt mateloos aan de ontelbare topics en het geklaag en gezever op elk sociaal netwerk. God Jezus, wat is het nut er ook van, maar ok. Als zo'n ontelbaar nestje mensen het leuk vind, is dat goed voor hun. (cat)

    Jesús, hou jullie crap voor jezelf, ik ben echt niet geïnteresseerd in 'dit is het zoveelste klaagtopic', voor zover ik het zie, is dit geen geklaag, maar een uiting van een mening.
    Om het naar het goede niveau te brengen.
    "Ik vind Pottermore eigenlijk een beetje niet heel erg leuk en ik vroeg me af of er nog mensen zijn die hier het nut niet van inzien.'
    En ik heb niks tegen de mensen die het wel leuk vinden, etc.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 15:54 ]

    ja ik snap niet precies wat het is en het boeit me ook niet echt maar die topics zijn wel irri!!


    I’m either gone in an instant or here 'til the bitter end

    Ik vind het gezever rondom Pottermore ook waardeloos. Ze zouden gewoon in één keer die site moeten lanceren, ook al kan hij dan plat gaan door het enorme aantal bezoekers. Nu zorgen ze alleen maar voor heisa en dat is wat ze willen.
    Ik denk niet dat ik Pottermore nodig heb, ik kan zelf ook wel verderschrijven aan een verhaal over Zweinstein etc.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Pathetic.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nou, nu iedereen zijn mening heeft gezegt kunnen we allemaal weer lief doen? 8D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik snap niet echt wat het is, en ik stoor me ook wel een beetje aan al die topics. StoorDE eigenlijk, want ik zie er geen meer. :')


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Tsja het enige wat ik kan zeggen is dat je er niet meer op moet letten, want zolang je dat wel doet erger je er alleen maar meer aan. :Y)

    [ bericht aangepast op 10 aug 2011 - 13:02 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik zou als ik jou was Goldmember worden en die topics filteren, heb ik ook gedaan en dat is echt heilig. :Y)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Temperate schreef:
    Ik zou als ik jou was Goldmember worden en die topics filteren, heb ik ook gedaan en dat is echt heilig. :Y)
    Waarom zou je daar geld voor geven? x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Heerlijk al die reacties hier, hoe mensen zich toch aangesproken voelen en op elkaar gaan reageren. _O_
    Ik vind Pottermore wel leuk, ik had gehoopt om er zelf ook op te geraken. :') Maar ik begrijp je reactie wel als je dat irritant vindt. En ik begrijp ook dat mensen dat eerste stukje als grof en aanvallend interpreteren, maar oki.