• Hello Quizzers,
    Ik wil dus graag één van mijn story's overnieuw schrijven. Ik weet alleen niet welke, en wil graag weten welke jullie het beste idee vinden? Zouden jullie me willen helpen met dit?

    1. Found myself in Wonderland: [...] wilt heel graag bewijzen dat er ook een andere wereld bestaat dan alleen een mensenwereld. Ze komt er uiteindelijk achter, maar moet een boel keuzes maken. Wilt ze terug naar de mensenwereld of wilt ze in haar eigen droomwereld blijven?
    2. Crystal sky and Slammin’ guitars: [...] zit in een plaatselijke band samen met haar beste vriend. Dan krijgt haar vriend een contract bij een andere band waar hij meer kans krijgt om beroemd te worden. Zijn grote droom. Hij laat [...] achter, en vertrekt. Na 5 jaar probeert hij weer contact met haar op te nemen. Zou dit goed komen?
    3. The ultimate BFF Test: Er komt een gloednieuwe horrorfilm uit, die: ‘The Producer’ heet. Maar eerst zoeken ze nog twee hoofdrollen voor de horrorfilm. Als er een reclame spotje op tv komt, doen mensen meteen auditie voor die rollen – want ze willen natuurlijk beroemd en bekend worden. Je moet wel auditie doen samen met je beste vriend/in. Alleen niets is wat het lijkt. Alles wat er gebeurd is namelijk écht. Je moet er vechten voor je leven.
    4. A Different World: Eerst begint het verhaal met verschillende 'dimensies', maar later komen ze bij elkaar in 1 verhaal. Ik beloof dat de personages in dit verhaal allerlei obstakels moeten overwinnen, en moeten samen werken. -evil smirk-

    Ik ben benieuwd welk idee het beste is! Jullie mogen trouwens ook de naam van de titel veranderen. Dit zijn namelijk erg oude titels, en suggesties zijn altijd welkom!
    Thanks voor jullie mening. (:

    Loves, Nenuphar

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 23:06 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ten eerste, het is 'Do you?' Maar goed, ik zal mijn betweterige neus er maar buiten laten...
    Ten tweede, die derde optie lijkt mij wel wat. (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Shallowx schreef:
    Ten eerste, het is 'Do you?' Maar goed, ik zal mijn betweterige neus er maar buiten laten...
    Ten tweede, die derde optie lijkt mij wel wat. (:

    Lol, yeahh.. I know, maar ben nogal moe, dus let daar niet echt op. --"
    And thanks. ;D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    oh help, ik ben zo slecht in kiezen hahah. sowieso hou ik van fantasie, wat denk ik één en vier zijn, maar drie lijkt me ook wel vet eigenlijk (':

    oke hier heb je ook niet veel aan maar whatever (:


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Nummer 3 lijkt me echt super leuk.


    Be yourself and not someone else!

    3 8D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    3


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Nummer drie! Waarschuw je me als je die gaat doen en begint? (A)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Nummer drie! Waarschuw je me als je die gaat doen en begint? (A)


    Inspiration can hit you any time

    Okay, dus het is al wel duidelijk dat 3 de meeste voorkeur heeft. Ik wacht nog eventjes, en als die ook zeggen dat het 3 is.. dan ga ik die opnieuw uitwerken. Zal ik rollen uitdelen of niet?

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 21:01 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Okay, ik ga de derde overnieuw schrijven! Wie moet ik allemaal waarschuwen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    3? Jeetje, veel horror liefhebbers zeker in dit topic. Als het niet te eng is, dan wil ik graag een waarschuwing


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    3? Jeetje, veel horror liefhebbers zeker in dit topic. Als het niet te eng is, dan wil ik graag een waarschuwing

    Welke zou jij anders gekozen hebben dan?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    3!


    26 - 02 - '16

    Nenuphar schreef:
    (...)
    Welke zou jij anders gekozen hebben dan?


    Ik zou hebben gekozen voor nummer 2


    Physics is awesome

    Parachutes schreef:
    Nummer drie! Waarschuw je me als je die gaat doen en begint? (A)


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.