• Beeeh, ik word gek van die HP obsessie hier x_x
    Ben ik dan de enige die er geen flikker aan vindt? x')

Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

Genius schreef:
    Oh please.. waarom moeten de HP fans altijd zo irritant reageren op zulke topics (cat)

Dezelfe reden als waarom jij bij veel topics irritant reageerd? (cat)

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Escritura schreef:
    (...)

Dezelfe reden als waarom jij bij veel topics irritant reageerd? (cat)

Ah oke, dan hebben ze geen reden dus (cat)

-

Dit vind ik een aanstel topic -zucht

"Ignite, my love. Ignite."

Escritura schreef:
    (...)

Nou dan meot je het je gewoon neit aantrekken (cat)
    Want hier bereik je niets mee, de obsessie is niet minder geworden :Y)

Staat er ergens dat dat de bedoeling was?!
    Lees de titel. Ik wil weten of er nog meer mensen zijn die gek van die obsessie worden. Punt.

Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

Kijk gewoon over de topics heen, zou ik zeggen. Ik word ook niet gek van de JB-obsessie die is geweest en nog steeds is, al dan iets minder. Als mensen ergens fan van zijn willen ze dat graag laten zien en erover praten :'D

This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

Defensive schreef:
    Kijk gewoon over de topics heen, zou ik zeggen. Ik word ook niet gek van de JB-obsessie die is geweest en nog steeds is, al dan iets minder. Als mensen ergens fan van zijn willen ze dat graag laten zien en erover praten :'D

Forlife.

Struggle schreef:
    Beeeh, ik word gek van die HP obsessie hier x_x
    Ben ik dan de enige die er geen flikker aan vindt? x')

Ga lekker even ergens anders over HP zeiken, wil je?

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

grapefruit schreef:
    (...)

Ga lekker even ergens anders over HP zeiken, wil je?

Nee, ik wil niet. Blijf dan uit dit topic weg ofzo. :Y)

Omg Harry -squeals like a little fan girl- Marry me marry me marry meee!! Dracooo you sexy bittccchhh!!

Dat is nou een vorm van obsessie die ik dus niet heb. (cat) Harry Potter is gewoon iets waar velen van ons mee opgegroeid zijn. Ik begrijp natuurlijk dat je het niet geweldig vindt, dat kan best. Dat heb ik dus met Justin Bieber en Twilight. Dan heb ik ook iets van; Omg... Flikker op alsjeblieeeeeft. Maar ja, het is nou eenmaal een site where the hypes rule all. ^^
    Don't worry about it, over een aantal weken is het minder. En dan komt Twilight weer... Ugh.

[ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 18:53 ]

Het is ook wel normaal dat we enthousiast doen op Hp. Ik ben al 10 jaar fan en we willen Hp nog niet zien als : gedaan. Ik ben een grote fan van de boeken en films (cat) Maarja jij hoeft het natuurlijk niet leuk te vinden, dan heb jij weer iets wat je awesome vindt (:

You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

Fountain schreef:
    Phieuw, dacht al dat ik de enige was.
    Ik heb nog geen enkele scéne van één van al die films gezien en alles. Harry Protter boeit me dan ook geen reet, interesseert me niet en word soms gek van al die kuttopics over HP.
    Je moest 's weten hoe blij ik ben dat die films EIN-DE-LIJK gedààn zijn!

De films zijn gedaan, maar vanaf oktober zit iedereen weer praten over Pottermore (puh):P(puh):P(puh):P(puh):P!

Define "good".

ik ben geen HP fan, en soms vind ik het ook wel irritant, al die topics. maar ik begrijp de fans ook wel. agh, gewoon niet op klikken. ;')

The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

luister ge lokt het gewoon uit!
    door dit topic te maken krijt ge geen vriende
    mensen (hp-fan) keren zich tege u

als je harry potter niks vind kom dan gewoon niet op dit gedeelte van de site
    ik ga ook geen bieber-topics volspamme

Cool, neat, swell -Cry

Ik ben wel een HP fan [en ik geef er niets om als mensen me obsessed gaan beschouwen omdat ik toevallig fanfiction lees, schrijf of geniaal vind], maar jij mag gerust ook je mening hebben. Ik ben momenteel nog steeds heel gelukkig met die gigantische berg van HP-topics :Y).
    Allemaal zeer spijtig voor jou, de niet-fan, maar je moet gewoon even op je tanden bijten en desnoods het forum wat links laten liggen. Zo doe ik het ook bij Bieber, Tokio Hotel en Twilight. En ik heb nog een topics moeten houden over hoe erg ik me aan die dingen irriteer, dus van mij lukt het zo. (No offense, ofcourse)

Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

Nimbuzz schreef:
    Dit vind ik een aanstel topic -zucht

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind