• Jaa, gisteren met mijn soort van vriendje. Het was zo lief en schattig en ik kan niet stoppen met erover zwijmelen. We zagen elkaar weer naar die ruzie (geen commentaar verder daarover) en we konden elkaar niet meer loslaten. Ik moest natuurlijk weer janken, maar dat verpestte het moment gelukkig niet.
    Toen gingen we samen naar de rijn ergens zitten en het was gewoon zo lief. Ik voelde me echt het gelukkigste meisje op de wereld, hihi. Toen pakte hij mijn ketting met naamplaatje en de zijne en verwisselde hij de namen.
    WOEAAH IK VOND HET ZO LIEF EN SCHATTIG EN ROMANTISCH. Wat is jullie romantischte date ooit? :9~


    Ik ben gemeen xoxo

    Ahw (':
    & ik heb niet echt romantische dates gehad.


    And in that moment, we were infinite.

    Enige iets romantisch wat ik heb gehad liep uit op een fiasco want hij maakte et uit


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ooh cute. :')
    Maar wat bedoel met bijna vriendje? :s
    & Ik heb nog geen echte date gehad, maar het leukste moment met mijn crush was toen hij me vastpakte en een dikke knuffel gaf. :'D

    Crushed schreef:
    Ooh cute. :')
    Maar wat bedoel met bijna vriendje? :s
    & Ik heb nog geen echte date gehad, maar het leukste moment met mijn crush was toen hij me vastpakte en een dikke knuffel gaf. :'D

    Het is uitgegaan, maar het is weer goed gepraat alleen we zijn nu niet 'vriend en vriendin'. Niet officieel, want aangezien hij het de vorige keer niet vroeg, maar we zo lang met elkaar omgingen en deden dat we gewoon vriend en vriendin waren, wil hij het nu heel romantisch gaan vragen. Stiekem vind ik dat wel lief, hihi.


    Ik ben gemeen xoxo

    Aww, super romantisch! (H)

    Zoiets is mij nog nooit overkomen :X


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ahhh dat is echt suuuperlief ^^
    dit gaat misschien vreemd klinken, maar ik vond het echt heel romantisch toen mijn vriendje een poging deed om me yugioh te leren (ik bakte er wel absoluut niets van)....
    oh, en dan vandaag, toen we zo'n 5 minuten stonden te knuffelen op het perron omdat we elkaar een week niet gezien hadden ^^


    ask her if she wants to stay a while

    en als ik dat zo lees komt alles vast weer goed tussen jullie, niet?


    ask her if she wants to stay a while

    Aarshaar schreef:
    (...)
    Het is uitgegaan, maar het is weer goed gepraat alleen we zijn nu niet 'vriend en vriendin'. Niet officieel, want aangezien hij het de vorige keer niet vroeg, maar we zo lang met elkaar omgingen en deden dat we gewoon vriend en vriendin waren, wil hij het nu heel romantisch gaan vragen. Stiekem vind ik dat wel lief, hihi.


    Oh, dat is zo lief. :9~


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Waarom krijg ik nu spontaan tranen in mijn ogen? Ah ja, omdat ik wou dat mijn vriendje ook zo romantisch was in de 'goede tijden'. Nu zijn we niet meer samen hoor. Maar een behoorlijk romantisch moment dat ik me kan herinneren was in de winter. We waren alleen thuis en wouden een film kijken. We hadden naast de haard een stuk of 3 donsdekens op elkaar gestapeld en erop gaan liggen, naast het vuur, voor de tv. En dan kan je je voorstellen dat er dus niet veel tv gekeken werd. Maar het was écht romantisch. en ik mis die tijd wel.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 21:47 ]


    Life begins at the end of your comfort zone

    Heel lief! En Bij mij, vandaag! Heel mijn kamer vol kaarsjes en mijn vriendje was zo lief voor me! We zagen elkaar na 2 weken niks van elkaar gehoord te hebben.

    Mijn andere romantische date was toen ik 6 maanden samen was met dat vriendje. Hij stond 's morgens vroeg aan mijn bed, en nam me daarna mee om te picknicken, hij is altijd zo lief voor mij! Ik ben perfect gelukkig met hem!


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Daar denk ik niet aan, aangezien die eikel me op een kut manier behandeld heeft..
    -geen commentaar verder-


    La credenza è una medicina contro il timore

    Aah, sweet.
    Ik wacht op dat m'n bijna vriendje me vraagt, ghehe.


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Lief hoor!
    Ik heb veel romantische momenten met m'n ex-vriend gehad. Zou zo snel even niet weten welke ik het meest romantisch vond.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    cute!

    de mijne zei zo gisterennacht 'niet om raar te doen ofzo maar... deel alsjeblieft de rest van je leven met mij.'

    en ja, das typisch hij dat hij zoiets zegt, maar hij was bloed en bloedserieus.. like, mimimimimimimimmi ^^


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Mijn vriend schuift altijd stoelen voor me naar achteren zodat ik er op kan zitten, pakt mijn jas aan en als we dan samen ergens liggen vertelt-ie hoeveel ik voor 'm beteken en hoe mooi hij me vindt en dashgfhfdj. c:

    /zwijmel


    "Stay beautiful. Keep it ugly."