• Beeeh, ik word gek van die HP obsessie hier x_x
    Ben ik dan de enige die er geen flikker aan vindt? x')

Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

Stamcafe?

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Wizardry schreef:
    (...)

Waar zou jij het dan plaatsen, als ik vragen mag? :Y)

Niet.

Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

[right][/right]

CowardlyLion schreef:
    (...)

Niet.

Dus je wilt er eigenlijk mee zeggen dat ze dit topic gewoon niet zou moeten aanmaken, omdat het toch niet paste in de categorie HP? Achja. Het is maar hoe je erover denkt. :Y)

"I'm a loser, that means I've been lost before."

Wizardry schreef:
    [right][/right](...)

Dus je wilt er eigenlijk mee zeggen dat ze dit topic gewoon niet zou moeten aanmaken, omdat het toch niet paste in de categorie HP? Achja. Het is maar hoe je erover denkt. :Y)

Nee ;'p
    Ikzelf zou zo'n topic niet openen.
    En anders zou ik het in het Stamcafe doen.

Genius schreef:
    Oppassen hoor, door zo'n topic gaan mensen op je bitchen (cat)

Whaha, ik lees nu jouw topic pas x')

Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

CowardlyLion schreef:
    (...)

Nee ;'p

Ok, dankje voor de informatie. Ik doe het wel, en dat je denkt dat het aandachttrekkerij is moet je zelf weten, maar dat was niet mijn bedoeling. Punt.

CowardlyLion schreef:
    (...)

Nee ;'p

Alle topics die over Harry Potter gaan, horen thuis in het HP-subforum, of ze nou positief of negatief zijn. Het gaat om het onderwerp.
    En als jij zo'n topic in het stamcafé zou openen, denk ik dat het verplaatst wordt ;)

Verder snap ik wel wat je bedoeld. Ik ben zelf een fan van de serie, boeken en films, maar zelfs ik vind dat er de laatste tijd heel veel topics/fanfics/allerlei andere dingen over zijn.
    Ik snap trouwens niet dat sommige mensen dit aandachtstrekkerij vinden. Wat mag je dan nog wel zeggen? Als iemand vraagt of er nog andere mensen zijn die ergens wél fan van zijn, is dat toch ook geen schreeuw om aandacht?

[ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 17:41 ]

Struggle schreef:
    (...)

Ok, dankje voor de informatie. Ik doe het wel, en dat je denkt dat het aandachttrekkerij is moet je zelf weten, maar dat was niet mijn bedoeling. Punt.

Oké. Ik wil je niet boosmaken.
    Ik zei gewoon dat ik het daar een beetje op vond lijken en het was niet mijn bedoeling je te kwetsen, hoor ^^

CowardlyLion schreef:
    (...)

Oké. Ik wil je niet boosmaken.
    Ik zei gewoon dat ik het daar een beetje op vond lijken en het was niet mijn bedoeling je te kwetsen, hoor ^^

Ok, dan is het goed..

Apophis schreef:
    (...)

Alle topics die over Harry Potter gaan, horen thuis in het HP-subforum, of ze nou positief of negatief zijn. Het gaat om het onderwerp.
    En als jij zo'n topic in het stamcafé zou openen, denk ik dat het verplaatst wordt ;)

Verder snap ik wel wat je bedoeld. Ik ben zelf een fan van de serie, boeken en films, maar zelfs ik vind dat er de laatste tijd heel veel topics/fanfics/allerlei andere dingen over zijn.
    Ik snap trouwens niet dat sommige mensen dit aandachtstrekkerij vinden. Wat mag je dan nog wel zeggen? Als iemand vraagt of er nog andere mensen zijn die ergens wél fan van zijn, is dat toch ook geen schreeuw om aandacht?

Ik heb een paar pagina's terug gezegd, dat ik dat vond vanwege de manier waarop het er staat.

Thunderwitch schreef:
    (...)

Dan moet je je toch op een andere manier gaan uitdrukken, want zoals je het toen zei wist je wat voor reacties er zouden op komen. ;'D

Ik ben ermee bezig (cat)

-

-grapje :')-

But I still have this faith in the truth of my dreams.

CowardlyLion schreef:
    (...)

Ik heb een paar pagina's terug gezegd, dat ik dat vond vanwege de manier waarop het er staat.

Ik neem je verder ook niks kwalijk ofzo, dat is gewoon jouw mening. Ik zeg enkel dat ik dat niet snap, da's mijn mening.

Apophis schreef:
    (...)

Ik neem je verder ook niks kwalijk ofzo, dat is gewoon jouw mening. Ik zeg enkel dat ik dat niet snap, da's mijn mening.

Dan zal ik er ook maar niet verder op in gaan (:

Genius schreef:
    (...)
    Ik ben ermee bezig (cat)

Goed zo. _O_

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'