• Beeeh, ik word gek van die HP obsessie hier x_x
    Ben ik dan de enige die er geen flikker aan vindt? x')

Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

Struggle schreef:
    (...)

Voor de 1000ste keer: het enige wat ik me afvroeg, was of er meer mensen zijn die geen fan zijn. Dit is geen haattopic. Haat gaat me net iets te ver.

Ik vind de dingen die je zegt, in sommige reacties, toch wel zo ongeveer haat. Maar dit topic is toch niet nodig? Het is maar aandacht zoeken, sorry.

Big girls cry when their hearts are breaking

Struggle schreef:
    (...)

Ik heb al eerder gezegd; ik vind ook dingen leuk, maar die obsessies zijn er gewoon over. Ik ben bijv. fan van Avril Lavigne, maar daar maak ik ook niet 1000 topics over of stories of weet ik wat.

Ik maak wel HP-stories, maar ik vind stories over echte personen wel vreemd - sorry - je kunt namelijk niet in hun huid kruipen en je kunt ze kwetsen met die verhalen, iets wat bij een personage uit een boek niet kan.

Maar dat mensen tattoeages nemen, over hun hele rug... dat vind ik wel obsessed ja. Maar het is gewoon leuk om erover na te denken wat er allemaal nog meer kan gebeuren in de wereld van Harry Potter, want er zijn zo veel dingen nog niet genoemd, terwijl Rowling wel een hele wereld heeft bedacht en je leeft toch al die jaren naar het einde van zo'n boek toe.
    En dan kan loslaten ook erg zwaar zijn.

Net als je schooltijd. Stopt ook een keer, maar je praat er wel over, maar sommigen laten het niet los.

Oops, een hoop gelul, dat vast ook in één zin had gepast... ;'p

[ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 21:44 ]

Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

Romanian schreef:
    (...)

Ik vind de dingen die je zegt, in sommige reacties, toch wel zo ongeveer haat. Maar dit topic is toch niet nodig? Het is maar aandacht zoeken, sorry.

Right. Ik zoek aandacht als ik zeg dat ik niks aan Harry Potter vindt. Wat is dat voor bullshit, zeg. Je kunt de titel toch lezen? Als ik aandacht zocht had ik er wel met hoofdletters neergezet: IK HAAT HARRY POTTER EN IK WIL AANDACHT.

Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

CowardlyLion schreef:
    (...)

Ik maak wel HP-stories, maar ik vind stories over echte personen wel vreemd - sorry - je kunt namelijk niet in hun huid kruipen en je kunt ze kwetsen met die verhalen, iets wat bij een personage uit een boek niet kan.

Maar dat mensen tattoeages nemen, over hun hele rug... dat vind ik wel obsessed ja. Maar het is gewoon leuk om erover na te denken wat er allemaal nog meer kan gebeuren in de wereld van Harry Potter, want er zijn zo veel dingen nog niet genoemd, terwijl Rowling wel een hele wereld heeft bedacht en je leeft toch al die jaren naar het einde van zo'n boek toe.
    En dan kan loslaten ook erg zwaar zijn.

Net als je schooltijd. Stopt ook een keer, maar je praat er wel over, maar sommigen laten het niet los.

Oops, een hoop gelul, dat vast ook in één zin had gepast... ;'p

Oke, dat kan ik dan nog wel begrijpen. Maar sommigen hier flippen gelijk als ik weet niet wat. Like, doe eens rustig?

[ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 21:46 ]

Struggle schreef:
    (...)

Right. Ik zoek aandacht als ik zeg dat ik niks aan Harry Potter vindt. Wat is dat voor bullshit, zeg. Je kunt de titel toch lezen? Als ik aandacht zocht had ik er wel met hoofdletters neergezet: IK HAAT HARRY POTTER EN IK WIL AANDACHT.

That's sad, just sad.

Mensen, doe even rustg, oké? Dit is geen haattopic en ze geeft haar mening, niemand hoeft daarom op elkaar te vliegen ofzo.

Olive

Romanian schreef:
    (...)

That's sad, just sad.

Zal ik speciaal voor jou de titel laten veranderen? :Y)

Mod says stop argueing:

Everyone continues.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Tulsa schreef:
    Mensen, doe even rustg, oké? Dit is geen haattopic en ze geeft haar mening, niemand hoeft daarom op elkaar te vliegen ofzo.

Dankje.

Struggle schreef:
    (...)

Zal ik speciaal voor jou de titel laten veranderen? :Y)

Mag wel. :9~
    Ik begin het te begrijpen en oké je mag gerust je mening hebben, alleen vind ik het hele idee van dit topic niet nodig. Savy? :Y)

Escritura schreef:
    Mod says stop argueing:

Everyone continues.

Sad story, bro.

Olive

Romanian schreef:
    (...)

Mag wel. :9~
    Ik begin het te begrijpen en oké je mag gerust je mening hebben, alleen vind ik het hele idee van dit topic niet nodig. Savy? :Y)

Hm, ok. Het was iig allesbehalve mijn bedoeling om aandacht te zoeken.

Struggle schreef:
    (...)

Oke, dat kan ik dan nog wel begrijpen. Maar sommigen hier flippen gelijk als ik weet niet wat. Like, doe eens rustig?

Ja. Dat klopt wel.

Maar dat vind ik sowieso raar. Ik bedoel: Het is internet! Als iemand je een keer iets zegt waar je het niet mee eens bent, kan je dat op een normale manier formuleren, want je hoeft niets te zeggen. Je komt die mensen toch nooit tegen.
    - Dit is niet speciaal aan jou gericht, hoor -
    En het was heel off-topic... ;'p

Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

Ik vind de films en het verhaal geweldig, maar om er hard over te staan spazzen; nee.

"Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

Struggle schreef:
    (...)

Hm, ok. Het was iig allesbehalve mijn bedoeling om aandacht te zoeken.

Laten we met z'n alles als rustgever een te voorspelbaar, cliché verhaal over de dochter van Voldemort gaan schrijven die verliefd wordt op Malfoy? Sorry, moest er even uit. PEACE! _O_