• Beeeh, ik word gek van die HP obsessie hier x_x
    Ben ik dan de enige die er geen flikker aan vindt? x')


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    ik denk dat sommige HP fans dat ook over de Twilight Fans denken...
    maar dat denk ik hoor... hoeft helemaal niet waar te zijn


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Ik vind Harry Potter wel leuk ja, maar de laatste tijd zijn er inderdaad wel heel veel topics over geopend.. Gewoon door de laatste film nu, dat zal wel weer verminderen (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Even een technische mededeling: Het topic staat in het goede subforum, dus jullie kunnen nu ophouden met er over zeiken.

    Voor de rest, ik ben een behoorlijk grote fan van Harry Potter, heb zelf ook een fanfiction lopen -al heeft HP er niet veel mee te maken- en vind de boeken en films persoonlijk geweldig. Maar zelf ik word ondertussen af en toe een beetje gek van de overweldigende hoeveelheid topics die er over aangemaakt worden. Ik begrijp je dus wel, maarja, dat zul je altijd hebben, het zal wel weer wegzakken over de tijd.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik vind de HP-films wel leuk ja, maar fan zou ik niet zeggen.


    Life is hard and then we die

    Genius schreef:
    (...)
    Ik ben ermee bezig (cat)

    Dat vind ik zo tof van je!


    Where there is a sea there are pirates...

    Buckbeak schreef:




    -grapje :')-

    Whaaaauw! I agree! :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik vind dit topic stom. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dices schreef:
    Je bent niet de enigste.

    -steekt hand in de lucht-
    ik heb er niks mee : D

    [ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 18:58 ]


    T O K I O H O T E L < 3

    ow god, sommige mensen zijn echt zeikerds in dit topic mijn focking mening dus waag het niet om daarover te gaan zeuren ik vind dat ze best haar mening hierover mag zeggen
    OT: ik vind harry potter wel leuk, maar dan alleen de boeken. verder heb k er niet zoveel mee. de topics vind ik niet vervelend maar k kan me voorstellen dan andere dat wel vinden


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Jennieee schreef:
    ow god, sommige mensen zijn echt zeikerds in dit topic mijn focking mening dus waag het niet om daarover te gaan zeuren ik vind dat ze best haar mening hierover mag zeggen
    OT: ik vind harry potter wel leuk, maar dan alleen de boeken. verder heb k er niet zoveel mee. de topics vind ik niet vervelend maar k kan me voorstellen dan andere dat wel vinden


    Je zal mij wel bedoelen. Ik vind inderdaad dat ze haar mening mag zeggen, maar ik vind het een beetje raar tegenover de mensen die wel wat hebben met Harry Potter. Ik bedoel, mensen die GEEN fan zijn *zucht*.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rum schreef:
    (...)

    Je zal mij wel bedoelen. Ik vind inderdaad dat ze haar mening mag zeggen, maar ik vind het een beetje raar tegenover de mensen die wel wat hebben met Harry Potter. Ik bedoel, mensen die GEEN fan zijn *zucht*.


    ik heb niet alles gelezen, maar volgens mij had jij alleen maar één bericht geplaatst met: dit topic is stom? naja ik had het meer over de mensen die zich gelijk aangevallen voelen omdat ze hp leuk vinden. maakt het een ene reet uit dat er mensen zijn die hp níét leuk vinden? naja het boeit mij verder geen fuck, de mensen vechten het zelf maar uit. maar dit is wat ik ervan vind. en ik word het gewoon een beetje zat dat er overal altijd maar drama van word gemaakt. om het kleinste dingetje zijn de mensen al beledigt en komt er een ruzie jeez


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Jennieee schreef:
    (...)

    ik heb niet alles gelezen, maar volgens mij had jij alleen maar één bericht geplaatst met: dit topic is stom? naja ik had het meer over de mensen die zich gelijk aangevallen voelen omdat ze hp leuk vinden. maakt het een ene reet uit dat er mensen zijn die hp níét leuk vinden? naja het boeit mij verder geen fuck, de mensen vechten het zelf maar uit. maar dit is wat ik ervan vind. en ik word het gewoon een beetje zat dat er overal altijd maar drama van word gemaakt. om het kleinste dingetje zijn de mensen al beledigt en komt er een ruzie jeez


    Ik vind ook inderdaad dat mensen best een mening mogen hebben, zoals wij dat over andere dingen mogen hebben, maar ik vind dit topic gewoon niet nodig. Ik bedoel zet op je profiel lekker dat je een hekel aan Harry Potter hebt, maar ik vind dit een beetje de pret van de fans bederven. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Tranquillity schreef:
    Ik vind Harry Potter wel leuk ja, maar de laatste tijd zijn er inderdaad wel heel veel topics over geopend.. Gewoon door de laatste film nu, dat zal wel weer verminderen (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Rum schreef:
    (...)

    Ik vind ook inderdaad dat mensen best een mening mogen hebben, zoals wij dat over andere dingen mogen hebben, maar ik vind dit topic gewoon niet nodig. Ik bedoel zet op je profiel lekker dat je een hekel aan Harry Potter hebt, maar ik vind dit een beetje de pret van de fans bederven. (:


    dat is dan jammer, het kan niet altijd gaan zoals je wilt en er zullen altijd wel dingen in het leven gebeuren waar je het niet mee eens bent. je kan twee dingen doen, of gaan zeiken om dit topic, of het gewoon negeren en denken: ach hun mening, daar heb ik niks mee te maken.
    meestal gaan de mensen zeiken en hun zin doordrijven, nergens voor nodig.
    maarja dit is mijn mening en er zijn er vast genoeg die het er niet mee eens zijn, so yeah I gotta live with it too


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.