• Beeeh, ik word gek van die HP obsessie hier x_x
    Ben ik dan de enige die er geen flikker aan vindt? x')


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Struggle schreef:
    (...)

    Wat had ik dan moeten zeggen? Lieve HP-fans, met pijn in mijn hart moet ik zeggen dat ik niet zo heel erg blij ben met de Harry Potter-obsessie hier? Nee, sorry, thank you.


    Je had het woord "flikker" weg kunnen laten. Ik ken namelijk genoeg "flikkers", zoals jij ze noemt.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    grapefruit schreef:
    (...)

    Je had het woord "flikker" weg kunnen laten. Ik ken namelijk genoeg "flikkers", zoals jij ze noemt.


    Met "flikker op" doel ik niet gelijk op homo's. Jezus, wat kan jij overdrijven zeg. Alsof je zelf nooit soortgelijke dingen zegt.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 21:32 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    En nu gaan jullie ALLEMAAL stoppen. Ik meen het serieus. Terug ontopic en hou op met ruzie maken.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ecanus schreef:
    En nu gaan jullie ALLEMAAL stoppen. Ik meen het serieus. Terug ontopic en hou op met ruzie maken.


    Sorry.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Dices schreef:
    Je bent niet de enigste.


    Life is all about having a good time.

    nope je bent niet de enigste :)


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    ik kijk de films graag :)
    maar echt FAN ben ik niet


    misschien kun je je beter dit af vragen 'zijn er hier ook nog mensen die GEEN ffan zijn van JB?


    Jumping out of my window or jumping in front of a train seems to be THE fitting solution now

    goshoKuzame schreef:
    ik kijk de films graag :)
    maar echt FAN ben ik niet


    misschien kun je je beter dit af vragen 'zijn er hier ook nog mensen die GEEN ffan zijn van JB?


    Nou, dat zijn er zat, dat weet ik wel hahaha.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    goshoKuzame schreef:
    ik kijk de films graag :)
    maar echt FAN ben ik niet


    misschien kun je je beter dit af vragen 'zijn er hier ook nog mensen die GEEN ffan zijn van JB?


    Op die manier blijf je wel bezig ;'p Iedereen vind wel iets leuk.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    goshoKuzame schreef:
    ik kijk de films graag :)
    maar echt FAN ben ik niet


    misschien kun je je beter dit af vragen 'zijn er hier ook nog mensen die GEEN ffan zijn van JB?

    antwoord: ja.
    maar we kunnen beter on-topic blijven, anders snapt NIEMAND er nog wat van!


    Define "good".

    CowardlyLion schreef:
    (...)

    Op die manier blijf je wel bezig ;'p Iedereen vind wel iets leuk.


    Ik heb al eerder gezegd; ik vind ook dingen leuk, maar die obsessies zijn er gewoon over. Ik ben bijv. fan van Avril Lavigne, maar daar maak ik ook niet 1000 topics over of stories of weet ik wat.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik vind er meer dan een flikker aan. Vandaag weer naar HP 7.2 geweest. Sorry. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Romanian schreef:
    Ik vind er meer dan een flikker aan. Vandaag weer naar HP 7.2 geweest. Sorry. (:


    _O_


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Struggle schreef:
    (...)

    Ik heb al eerder gezegd; ik vind ook dingen leuk, maar die obsessies zijn er gewoon over. Ik ben bijv. fan van Avril Lavigne, maar daar maak ik ook niet 1000 topics over of stories of weet ik wat.


    Oké, ik bemoei me er even mee maar wil geen ruzie maken!
    Ik begrijp dat je het irritant of vervelend of misschien wel lelijk vindt dat mensen zulke topics open of stories schrijven, maar wie ben jij om daar iets van te zeggen? (Niet bedoelt dat jij niet goed genoeg bent) Want wat kun je er tegen beginnen? Haattopics maken? Nah ik denk dat je daar niet veel topics mee weg zult halen. Probeer het te negeren, zou ik zeggen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Romanian schreef:
    (...)

    Oké, ik bemoei me er even mee maar wil geen ruzie maken!
    Ik begrijp dat je het irritant of vervelend of misschien wel lelijk vindt dat mensen zulke topics open of stories schrijven, maar wie ben jij om daar iets van te zeggen? (Niet bedoelt dat jij niet goed genoeg bent) Want wat kun je er tegen beginnen? Haattopics maken? Nah ik denk dat je daar niet veel topics mee weg zult halen. Probeer het te negeren, zou ik zeggen.


    Voor de 1000ste keer: het enige wat ik me afvroeg, was of er meer mensen zijn die geen fan zijn. Dit is geen haattopic. Haat gaat me net iets te ver.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 21:41 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.