• Beeeh, ik word gek van die HP obsessie hier x_x
    Ben ik dan de enige die er geen flikker aan vindt? x')


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Jennieee schreef:
    (...)

    dat is dan jammer, het kan niet altijd gaan zoals je wilt en er zullen altijd wel dingen in het leven gebeuren waar je het niet mee eens bent. je kan twee dingen doen, of gaan zeiken om dit topic, of het gewoon negeren en denken: ach hun mening, daar heb ik niks mee te maken.
    meestal gaan de mensen zeiken en hun zin doordrijven, nergens voor nodig.
    maarja dit is mijn mening en er zijn er vast genoeg die het er niet mee eens zijn, so yeah I gotta live with it too


    Ik vind dat dit nou niet iets is wat met de tegenslagen in iemands leven te maken heeft, want zo dramatisch is het niet. Ik wil alleen zeggen dat het eigenlijk nergens opslaat om zo'n topic aan te maken, maar ja ik moet er maar mee leven hè?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rum schreef:
    (...)

    Ik vind dat dit nou niet iets is wat met de tegenslagen in iemands leven te maken heeft, want zo dramatisch is het niet. Ik wil alleen zeggen dat het eigenlijk nergens opslaat om zo'n topic aan te maken, maar ja ik moet er maar mee leven hè?

    jup, zo dramatisch is het niet zeg je zelf. dus dan kan je het ook makkelijk negeren =]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Mensen, komaan. Ok ze heeft haar eigen mening maar je moet maar niet op het Hp-forum klikken als je het maar niets vindt. Logisch niet ? Ik vind twilight kut dus ik ga ook niet even naar het twilight forum om daar wat te lopen zeiken. Ik begrijp wel dat je mensen zoekt die er ook niets aan vinden maar toch moet je de hp-fans begrijpen dat ze zo reageren.


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Ik snap niet dat er zulke topics gemaakt worden, beetje nutteloos. Maar goed, paar weken wachten en het is weer voorbij, dus maak je niet zo druk om zoiets onbelangrijks.

    Fountain schreef:
    Phieuw, dacht al dat ik de enige was.
    Ik heb nog geen enkele scéne van één van al die films gezien en alles. Harry Protter boeit me dan ook geen reet, interesseert me niet en word soms gek van al die kuttopics over HP.
    Je moest 's weten hoe blij ik ben dat die films EIN-DE-LIJK gedààn zijn!


    comfort in c h a o s

    Je bent niet de enige hoor ;p
    Ik heb wel -bijna- alle films gezien, maar verder vind ik er niet veel aan ;'D


    Inspiration can hit you any time

    Ieder zijn mening... Ik snap je wel, ik heb dat bij al die andere onderwerpen zoals bv JB. Maar persoonlijk ben ik wel fan van HP.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Ik ben er! Maar ik begrijp het wel. Het is een periode, net zoals er een lange periode was met héél veel ToHo-fans, en dat is nu ook al sterk verminderd (:

    [ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 22:26 ]


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ja, je bent de enige ;)

    Serieus, ik haat Twilight, maar ik maak toch ook niet zo'n topic? Makes no fudging sense. Thanks :Y)


    I was an angel living in the garden of evil

    Lovelyxxx schreef:
    Ja, je bent de enige ;)

    Serieus, ik haat Twilight, maar ik maak toch ook niet zo'n topic? Makes no fudging sense. Thanks :Y)

    Mening zeggen kan toch geen kwaad? Of wel?


    Life begins at the end of your comfort zone

    Pantalaimon schreef:
    (...)


    Iedereen natuurlijk zijn eigen mening, maar volgens mij bestaat quizlet voor meer dan de helft uit HP-fans! Sorry, maar ik vind JB-story's echt helemaal niks, en Twilight ook niet!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Wizardry schreef:
    Alle HP-fans zouden hier eigenlijk niet op moeten klikken. (cat)


    Ja, serieus. Je hebt nog gelijk ook. Weg ben ik! Haha!:P


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Struggle schreef:
    Beeeh, ik word gek van die HP obsessie hier x_x
    Ben ik dan de enige die er geen flikker aan vindt? x')


    Wat vind jij dan leuk?


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Georgina schreef:
    (...)
    Mening zeggen kan toch geen kwaad? Of wel?

    Ik zeg niet dat het kwaad kan, maar je bereikt er gewoon niks mee. Als ik een topic open over dat ik Twilight haat, dan wordt ook iedereen boos. Once again: makes no sense.


    I was an angel living in the garden of evil

    BallOfLight schreef:
    (...)

    Wat vind jij dan leuk?


    Zat dingen. Het is gewoon meer dat ik niet tegen die obsessies kan. Ik bedoel, ik vond Twilight ook leuk, maar die verhalen hier vind ik geen zak aan. Ze worden helemaal veranderd, veel te geobsedeerd..


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.