• Het is misschien een beetje een onnodige en een onmogelijke suggestie, maar het leek me handig om stories over te dragen naar de co-auteur.

    Sommige hebben het vast al eens meegemaakt, je bent co-auteur van een verhaal en opeens ziet de hoofdschrijver het niet meer zitten, maar jij wel. Het probleem is dan dat de hoofdschrijver de story inactief zet of dat jij nog actief schrijft, maar alles wel bij de andere schrijver terecht komt. In de meeste gevallen gebeurt dit waarschijnlijk wel niet, maar het gebeurt.

    Daarom stel ik voor dat de hoofdschrijver de opdracht kan geven om het verhaal door te geven aan de co-auteur. Dit gebeurt dan het best wel via een wachtwoord of een code zodat bots of een flauwe plezanten niet de mogelijkheid krijgen je story over te zetten.

    Sommigen zullen deze suggestie misschien wel een beetje overbodig vinden, maar het kan volgens mij wel nog handig zijn.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 13:48 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mhm, als het de site niet vertraagd ben ik voor.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sorry, het is mijn schuld.:-(
    Maar ik ben dus voor!

    Marling schreef:
    Sorry, het is mijn schuld.:-(
    Maar ik ben dus voor!
    Haha nee, maar door jou kreeg ik wel dit idee. Je doet tenminste nog de verbetering en als jij het verbetert, ziet niemand dat we het met twee schrijven. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ten schreef:
    Mhm, als het de site niet vertraagd ben ik voor.


    Physics is awesome

    Ik ben voor. Heel erg voor zelfs *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ook heeeeel erg voor!


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Jup, ik ben voor. :'3


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ik ben hoer ook voor, ja. Slim idee!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik heb d'r niets op tegen (: Laat maar komen, zou ik zeggen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Clouded schreef:
    Jup, ik ben voor. :'3


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Ten schreef:
    Mhm, als het de site niet vertraagd ben ik voor.
    Ik denk wel niet dat dit de site zal vertragen. Het is eigenlijk net als credits storten, maar dan wat zwaarder. Het is niet echt zoals die awards of die TH filter van vroeger. Maar wat weet ik uiteindelijk van programmeren.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ten schreef:
    Mhm, als het de site niet vertraagd ben ik voor.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ten schreef:
    Mhm, als het de site niet vertraagd ben ik voor.


    Deep inside, I've never felt alive

    Dit vind ik een zeer goede suggestie, dus voor! *O*

    Errin schreef:
    (...)Ik denk wel niet dat dit de site zal vertragen. Het is eigenlijk net als credits storten, maar dan wat zwaarder. Het is niet echt zoals die awards of die TH filter van vroeger. Maar wat weet ik uiteindelijk van programmeren.

    Het is op zich helemaal niet zwaar. Het enige dat gebeurd is dat in de database (waar alles in is opgeslagen) de naam van de auteur word veranderd en die van de co-auteur. (Als ik ervan uit mag gaan dat de website dat soort dingen in een database opslaat.)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.