• Beeeh, ik word gek van die HP obsessie hier x_x
    Ben ik dan de enige die er geen flikker aan vindt? x')


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Waarom zit je in Merlins beard op dit topic??? (Spel ik dit goed???)


    ~Live your life!~

    I love hp


    All I have in life, is my imagniation.

    -sorry voor het volgende- Jij zegt dat je niet haat en daar heb je ook gelijk in, maar wat is er dan erg aan mensen die er 'obsessief' (volgens jou) mee bezig zijn. Je bent fan van Avril Lavigne en dat kan ik zeer goed begrijpen en op momenten dat zij een nieuw album uitbrengt, kan ik me best voorstellen dat jij ook heel enthousiast bent. Nu pas geleden is de laatste Harry Potter film uitgekomen, wat dus eigenlijk het einde van de reeks symboliseert en daar is heel veel om te doen geweest. Ook Pottermore is pas nieuw en onlangs zijn daar nog nieuwe ontwikkelingen geweest, opnieuw logisch dat er mensen over praten. Er zijn gewoon heel veel HP fans en dan krijg je ineens ook heel veel verschillende reacties van mensen. Wat jij nu eigenlijk suggereert met dit topic is dat de fans minder enthousiast moeten zijn en zich minder moeten gaan uiten. Nou, dat vind ik een beetje bekrompen denkend. Ik respecteer jouw mening dat je Harry Potter niet leuk vindt, maar met dit topic bereik je niets.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2011 - 13:33 ]


    All was well.

    Gringotts schreef:
    -sorry voor het volgende- Jij zegt dat je niet haat en daar heb je ook gelijk in, maar wat is er dan erg aan mensen die er 'obsessief' (volgens jou) mee bezig zijn. Je bent fan van Avril Lavigne en dat kan ik zeer goed begrijpen en op momenten dat zij een nieuw album uitbrengt, kan ik me best voorstellen dat jij ook heel enthousiast bent. Nu pas geleden is de laatste Harry Potter film uitgekomen, wat dus eigenlijk het einde van de reeks symboliseert en daar is heel veel om te doen geweest. Ook Pottermore is pas nieuw en onlangs zijn daar nog nieuwe ontwikkelingen geweest, opnieuw logisch dat er mensen over praten. Er zijn gewoon heel veel HP fans en dan krijg je ineens ook heel veel verschillende reacties van mensen. Wat jij nu eigenlijk suggereert met dit topic is dat de fans minder enthousiast moeten zijn en zich minder moeten gaan uiten. Nou, dat vind ik een beetje bekrompen denkend. Ik respecteer jouw mening dat je Harry Potter niet leuk vindt, maar met dit topic bereik je niets.

    Once again: het is ook niet dat ze wil dat de fans ophouden. Ze vraagt alleen of er mensen zijn die HP niet leuk vinden. Ze wil er verder niks mee bereiken :')


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Once again: het is ook niet dat ze wil dat de fans ophouden. Ze vraagt alleen of er mensen zijn die HP niet leuk vinden. Ze wil er verder niks mee bereiken :')

    Ja, dat weet ik wel. Maar in sommige van haar reacties klinkt het toch wat anders. Ik probeer ook helemaal niet tegen haar in te gaan, absoluut niet. Ik vind het juist goed dat zij haar eigen mening hierover heeft. Maar ach, zij overdrijft soms, wij overdrijven soms. Dat is nog geen reden om hier ruzie te maken. (:
    Again: sorry als iemand mijn reactie beledigend opvatte..


    All was well.

    Struggle schreef:
    (...)

    Ge ken de groeten uit Broabant krijgen kut.
    Nee, hoezo lok ik het uit? Ik ben ook niet op zoek naar vrienden, ik zoek meer mensen die geen fan zijn zoals ik.


    What the fuck
    Ik ben niet van Barbant
    en als je wilt dat ik alle woordjes voluit ga schrijven
    dan krijg je dit antwoord:
    Fuck you!

    Ik ben van Limburg (be)


    Cool, neat, swell -Cry

    Jemig zeg, wat een gezeik hier in dit topic. Kan iedereen even op een normale manier naar iedereen reageren? Ik word hier echt moe van, er komt steeds meer gezeik naar iedereen toe, maar goed, om mijn mening maar even te geven; Ik vind de HP films en boeken leuk, dus geen gehaat of iets aan mijn kant. Maar de overdreven obsessie vind ik wel een beetje te ver gaan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Celestial schreef:
    Harry Potter is awesome! :3


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Obbsesief zijn is leuk :Y) The Magic Never Ends <3
    (Geen gehaat, het is een normale reactie, everyone chill the fuck out :3)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Obbsesief zijn is leuk :Y) The Magic Never Ends <3
    (Geen gehaat, het is een normale reactie, everyone chill the fuck out :3)

    Yeah
    what she said
    & Als je er niet tegen kan dat er fanfictions over gemaakt worden, dat lees je ze gewoon niet
    No hate

    (sorry voor mijn vorige reactie, maar het moet gewoon even)


    Cool, neat, swell -Cry

    Kan hier een slotje op? Ik heb geen zin meer om op al dit gezeik te reageren, sorry.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Escritura schreef:
    Obbsesief zijn is leuk :Y) The Magic Never Ends <3
    (Geen gehaat, het is een normale reactie, everyone chill the fuck out :3)


    All was well.

    LittleRebel schreef:
    Waarom zit je in Merlins beard op dit topic??? (Spel ik dit goed???)


    Wtf is Merlins beard.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik heb wel alle films gezien, geen boeken gelezen.
    Niet echt fan, maar ik vond het niet slecht.


    I love you Tim

    Ik wil wel graag de film zien maar meer ook niet :'D


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.