• Part 1
    Part 2
    Part 3
    Part 4

    Joinen, maar geen idee wat RPG's zijn? Kijk hier:
    Plop

    Welkom 8D
    Ahum, eerst het verhaal:

    Een stel rijke dames van de Dames Club in Engeland gaan op bezoek bij hun vriendinnen in Frankrijk. Halverwege de reis komen ze echter in een storm terecht. Hun schip vergaat, en slechts vijf dames weten te ontsnappen aan de dood. In een houten sloep drijven ze dagen stuurloos over de zee, tot ze eindelijk een schip zien. Wanhopig beginnen ze te zwaaien, hopend op hulp. Wat de dames echter niet weten, is dat het een piraten schip is… De piraten redden ze, maar niet voor niets. De dames worden gedwongen om hard te werken, en zullen moeten wennen aan het harde, vieze leven op het piratenschip…

    Omdat we niet oneindig veel dames kunnen hebben, is er een maximum van 5 dames. En natuurlijk maar 1 dame per persoon, anders is het een beetje sneu als 1 iemand 5 dames heeft en de ander 0. Van Piraten mogen er wel heel veel komen.. Hehehe ^^ (Piraten zijn mannelijk :'])

    Voor de duidelijkheid, er zijn dus geen mobieltjes/auto's/moderne kleren.. Maar ik denk dat dat wel logisch is..

    Dames:
    Joshephine, Maxime, Clarabella, May

    Piraten:
    Olivier (Captain), Abby(Piraat), Peter/Felix(Piraat), Ace (Piraat), Tristan/Thomas (Piraat), Arthur (Piraat), Kjell (Piraat), Natambu (Piraat), Alice/Sarah Kate Smith, Carlos

    Overig:
    King George

    Have fun 8D

    (p.s. De verhaallijn is bedacht door Endure, het idee om piraatjes te gebruiken door Vluuv :p)



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 22:24 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Waar is ie nu? Ik begreep je tekst niet helemaal -facepalm- :'] Wle dat ie Abby ontmoet 8D Maar de rest niet :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ooooh, hij zat al op het schip maar.. als onderdeurjte? Zeg maar dat niemand hem ever ontmoette zo'n beetje?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    je weet wel dat Drew jong is hè. vergeleken met de rest? ;D

    Abby (Abigail Rosaline Valence) ~ Pirate.
    "Ik ga Maxime zoeken, gil als er iets is en misschien si het slim om in je kamer te blijven? Dan komen Maxime en ik zo, oké?" zei ik met glimlach en stond op. Ik zocht het hele schip af en eindigde op het dek, waar zat ze nou? "Pardon," mompelde iemand, direct draaide ik mijn om en ik wilde net mijn mes trekken toen i een nogal jonge man voor me zag staan. Ik fronste verbaasd en keek hem aan. "Wie ben je en wat kom je hier zoeken?" vroeg ik, klaar om aan te vallen als het moest. Iedereen was in het dorp en als hij hier hoorde, waarom hij niet?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Josephine
    "Tja, ach.. ik heb niet veel tijd om aan huis te denken hier, er gebeurt nogal veel. Maar ja, ik mis het wel." Even eten we in stilte door als er ineens harde voetstappen en ander lawaai klinkt. "Ze vertrekken, het schip is voor ons alleen." Ik glimlach, en zeg niet dat dat me eigenlijk zorgen baart. Van de piraten hebben we niet veel te vrezen, maar van boze inwoners of marine.. Ach, wat zeg ik nu. Ik ben geen piraat, ik heb niks te vrezen van de marine. Door mijn gepieker merk ik niet dat Abby doorpraat, en als ze ineens opstaat kijk ik verbaasd op. "O, ja, ik zal alvast gaan. Tot zo." Ik sta op, fatsoeneer mijn jurk en loop naar beneden, naar de hutten.

    Olivier
    Terwijl ik een kleine bank in ren zie ik een aantal mannen naar een hoger gelegen villa sprinten. Hm, dat was ook een goede optie geweest. Maar ach, nu ben ik toch hier. Ik trek mijn revolver, en net dan komt er een man aanlopen met een geweer. Ik heb geen zin in een lang gevecht, dus ik schiet voordat hij de trekker over kan halen en loop verder naar binnen. Achter me hoor ik de man nog een gorgelend geluid maken, en dan is het weer stil. De mensen achter de toonbank kijken me geschrokken aan en de weinige klanten die er zijn krijgen een paniekerige uitdrukking op hun gezicht. "Handen omhoog, dit is een overval.. blabla, jullie snappen het wel. Er hoeven niet nog meer doden te vallen, zolang jullie me al het geld uit de kluis geven. En snel, ik heb verdomme niet de hele dag de tijd." zeg ik met een rauwe stem, terwijl ik mijn zwaard gereed houd en mijn revolver opnieuw laad. Een oudere man die achter de balie staat knikt naar een jongen, die snel wegrent in een ruimte verder naar achter verdwijnt. Ongeduldig tap ik met mijn voet op de grond. Na wat een eeuwigheid lijkt komt de jongen terug met twee, zo te zien zware, zakken, en een kistje onder zijn arm geklemd. "Is dit alles?" zeg ik met een opgetrokken wenkbrauw. Ach, het is een klein dorp, dus ze zullen wel niet veel rijkdom kennen. Ik pak de spullen uit zijn handen, slinger een van de zakken, die inderdaad zwaar zijn, over mijn schouder en neem het kistje onder mijn arm. "Bedankt allemaal, en tot ziens." zeg ik met een grijns op mijn gezicht. Dan been ik weg, maar voordat ik de deur uit ben hoor ik een schot, een klap tegen mijn scheen en een verschrikkelijke pijn. Door de klap wiebel ik even, maar ik weet mijn evenwicht terug te vinden. Met een grimmig gezicht zet ik de spullen neer, en draai me om. De oudere man staat bevend achter de balie, met een pistool in zijn hand. Verdomme, ik had niet eens gemerkt dat hij er een had. "Blijf staan, schavuit." zegt hij mijn een trillerige, schorre stem. "Blijf staan of ik schiet." Ik trek een wenkbrauw naar hem op, pak mijn revolver, en richt op hem. Zoals ik al had verwacht schiet hij niet, maar kijkt me met grote, bange ogen aan. "Zou je het werkelijk kunnen? Iemands leven nemen? Ik denk het niet, oudje, anders had je me meteen wel door mijn kop geschoten. Dreig niet met dingen die je toch niet zult waarmaken." zeg ik bars, en ik haal de trekker over. De klanten en andere bankmedewerkers happen naar adem als de kogel zijn rimpelige voorhoofd raakt en doorboort. Ik steek mijn revolver weg, pak mijn buit weer op, en hink de winkel uit, terug naar de Medusa. Eigenlijk had ik wel wat langer willen doorbrengen in de stad, maar met een schotwond in mijn been is dat niet erg handig.

    Sevda? ;'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    I want to reply, but gotta wait some moreee.


    No growth of the heart is ever a waste

    me 2. :'D Ik wacht op countmein ;o En van mij mag je reageren hoor, I don't mind, I love reading 8D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    me 2. :'D Ik wacht op countmein ;o En van mij mag je reageren hoor, I don't mind, I love reading 8D

    Ja, true, het is leuk om te lezen :3
    En misschien moedigt het de rest ook aan om door te gaan ^^

    Oh, en Simone, ik kan Josephine ook in gevaar laten komen en waardoor ze Abby roept en blablabla.. Tenzij je nog wilt wachten, dat snap ik wel :]

    haha, ik drop wel berichtje in der gb ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    HAHA ja, laat Josephine per ongeluk expres in de hele plunderpartij terecht komen :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Waah, dat zou nog best grappig zijn :3
    Waarom ook niet, hehe.

    Drew Morris Drawn
    Onder de indruk van haar snelle reactie zet ik een stap achteruit, maar beter me weer. 'Ik ben Drew Morris Drawn, ik ben na maanden op de onderste laag van het schip te hebben gezeten hogerop gezet en bemoend tot piraat. Ik heb iemand nodig die me even kan "inwerken".' mijn stem klonk helder en dapper, maar alle twee de dingen paste totaal niet in het rijtje van mijn karaktereigenschappen.


    Let it come and let it be

    Sorry, ik had me even meer verdiept in die andere RPG :'D


    Let it come and let it be

    Hahha ;p

    Abby (Abigail Rosaline Valence) ~ Pirate.
    Ik trok een wenkbrauw op en bekeek hem kort. "Inwerken..?" mompelde ik, lekkere timing had die gozer zeg. Ik zuchtte zachtjes en keek even naar het dorp en vervolgens weer naar hem. "Iedereen is aan het plunderen, je zult moeten wachten tot ze terug zijn," zei ik hem klam en haalde even bedenkelijk een hand door mijn haren. "Tot die tijd kan je mij wel helpen, kan je omgaan met wapens? Als er namelijk een paar gekken van plan zijn om het schip te beroven moet je jezelf wel kunnen verdedigen, want ik heb mijn handen al vol aan het beschermen van Josephine en maxime." Ik had hem graag geholpen, maar dat ging nou eenmaal niet. Goh, hij was volgens mij wel jong zeg. Niet dat ik zo oud was, maar hij was zeker jonger dan de rest van de bemanning.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    En dan kan Ace haar natuurlijk uit de brand helpen, mocht die situatie zich voordoen (wbw)


    No growth of the heart is ever a waste