• Part 1
    Part 2
    Part 3
    Part 4

Joinen, maar geen idee wat RPG's zijn? Kijk hier:
    Plop

Welkom 8D
    Ahum, eerst het verhaal:

Een stel rijke dames van de Dames Club in Engeland gaan op bezoek bij hun vriendinnen in Frankrijk. Halverwege de reis komen ze echter in een storm terecht. Hun schip vergaat, en slechts vijf dames weten te ontsnappen aan de dood. In een houten sloep drijven ze dagen stuurloos over de zee, tot ze eindelijk een schip zien. Wanhopig beginnen ze te zwaaien, hopend op hulp. Wat de dames echter niet weten, is dat het een piraten schip is… De piraten redden ze, maar niet voor niets. De dames worden gedwongen om hard te werken, en zullen moeten wennen aan het harde, vieze leven op het piratenschip…

Omdat we niet oneindig veel dames kunnen hebben, is er een maximum van 5 dames. En natuurlijk maar 1 dame per persoon, anders is het een beetje sneu als 1 iemand 5 dames heeft en de ander 0. Van Piraten mogen er wel heel veel komen.. Hehehe ^^ (Piraten zijn mannelijk :'])

Voor de duidelijkheid, er zijn dus geen mobieltjes/auto's/moderne kleren.. Maar ik denk dat dat wel logisch is..

Dames:
    Joshephine, Maxime, Clarabella, May

Piraten:
    Olivier (Captain), Abby(Piraat), Peter/Felix(Piraat), Ace (Piraat), Tristan/Thomas (Piraat), Arthur (Piraat), Kjell (Piraat), Natambu (Piraat), Alice/Sarah Kate Smith, Carlos

Overig:
    King George

Have fun 8D

(p.s. De verhaallijn is bedacht door Endure, het idee om piraatjes te gebruiken door Vluuv :p)

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 22:24 ]

Home is now behind you. The world is ahead!

hahaha, wtf, zie je Abby al een striptease houden? Veels te preuts voor -gayhandje-
    En hij moet zich maar niet al te veel verheugen als ie naar zoiets verlangd.

En idd, daar heb ik ook nooit aan gedacht.. ;o Maar ik ga posten;d

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Ach, hij is en blijft een man hé (;

ja, ik ga hem pesten :X

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Abby
    Tristan leek ntte erg stabiel en zocht steun bij de reling aan haar. Ze gaf hem ondersteuning en loodse hem door de gangen. Eenmaal bij haar hut duwde ze de deur open en sloot hem weer toen Tristan binnen was. "Ogen dicht en waag het niet te gluren," zei ze hem, ze wilde niet dat de verrassing daardoor verpest werd. Pas toen hij zijn ogen dicht opende ze haar kist, voorzichtig haalde ze er een zwaard uit. Ze wist dat de kapitein Tristan's zwaar afgenomen had, daarom had ze het bemanningslid opgedragen een zwaard te zoeken. Ze had hem flink wat betaald, maar het was het waard. Ze liep naar Tristan en plaatste het zwaard in zijn handen. "Je mag kijken," zei ze met een glimlachje. Ze hoopte dat hij het zwaard wat vond, de kling was in perfect evenwicht met het lemmet en was gemaakt met echt vakmansschap, hij was zelfs nog nooit gebruikt. Abby wist dat, ze had veel zwaarden van goede kwaliteit voorbij zien komen bij haar thuis, zo wist ze in ieder geval dat ze hem geen prullaria gaf.

Slecht karakter! ;P

Sst, het is gewoon leuk om hem te pesten [a]
    En nogmaals, Abby is te preuts, dus als ie wat wilt moet ie er zelf maar voor zorgen -gayhandje-

Haha, wie weet doet hij dat nog wel ;P

Dan zal Abby wel een heuse hartverzakking krijgen :Y) Nou kom op met die psot, ik wil weten of ie teleurgesteld is of niet :']
    -zou wel sneu zijn, zij haar best doen, lol-

OOOOOW jij had al gepost! En ik maar zitten wachten, haha :')

Lol, sufkonijn ;p

Hahaha :')

Tristan - Piraat.
    Braaf sluit ik mijn ene open oog weer - mijn hoofdpijn vermindert direct een héél, héél klein beetje- en ik leun tegen de gesloten deur. Krakend wordt er iets geopend en vervolgens weer gesloten en voor ik het weet word er iets koud en hard in mijn handen gelegd. Nog voor ze zegt wat het is, weet ik het al.
    In mijn handen ligt een nieuw zwaard te schitteren. Om het te testen, maak ik er een paar voorzichtige bewegingen mee. Het is prachtig en perfect in balans, maar het is Jane niet. Het ligt niet zo soepel in de hand als zij, maakt niet hetzelfde zoevende geluid...
    Ik kijk op naar Abby. 'Bedankt, het is een prachtig wapen.'
    Ik grijns enthousiast. En als ze daar al zou kunnen doorkijken, kan ik het aan mijn kater wijten. Zou zij weten wie Jane gestolen heeft, als ze me een nieuw wapen geeft? vraag ik me ineens af.

Be happy asshole :'D

Haha, dat zwaard was wel zijn eerste grote liefde hé ;p

Nuja zeg, hij kan niet verwachten dat ze het terug gaat jatten :Y)
    Ik zal morgen wat verzinnen -wbw-