• Part 1
    Part 2
    Part 3
    Part 4

    Joinen, maar geen idee wat RPG's zijn? Kijk hier:
    Plop

    Welkom 8D
    Ahum, eerst het verhaal:

    Een stel rijke dames van de Dames Club in Engeland gaan op bezoek bij hun vriendinnen in Frankrijk. Halverwege de reis komen ze echter in een storm terecht. Hun schip vergaat, en slechts vijf dames weten te ontsnappen aan de dood. In een houten sloep drijven ze dagen stuurloos over de zee, tot ze eindelijk een schip zien. Wanhopig beginnen ze te zwaaien, hopend op hulp. Wat de dames echter niet weten, is dat het een piraten schip is… De piraten redden ze, maar niet voor niets. De dames worden gedwongen om hard te werken, en zullen moeten wennen aan het harde, vieze leven op het piratenschip…

    Omdat we niet oneindig veel dames kunnen hebben, is er een maximum van 5 dames. En natuurlijk maar 1 dame per persoon, anders is het een beetje sneu als 1 iemand 5 dames heeft en de ander 0. Van Piraten mogen er wel heel veel komen.. Hehehe ^^ (Piraten zijn mannelijk :'])

    Voor de duidelijkheid, er zijn dus geen mobieltjes/auto's/moderne kleren.. Maar ik denk dat dat wel logisch is..

    Dames:
    Joshephine, Maxime, Clarabella, May

    Piraten:
    Olivier (Captain), Abby(Piraat), Peter/Felix(Piraat), Ace (Piraat), Tristan/Thomas (Piraat), Arthur (Piraat), Kjell (Piraat), Natambu (Piraat), Alice/Sarah Kate Smith, Carlos

    Overig:
    King George

    Have fun 8D

    (p.s. De verhaallijn is bedacht door Endure, het idee om piraatjes te gebruiken door Vluuv :p)



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 22:24 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Nate/Natambu - Piraat.
    Geamuseerd volg ik vanop de gang de hele discussie tussen Abby en de kapitein, die twee zijn echt kostelijk. Wanneer Abby buiten komt, grijns ik dreigend naar haar. 'Welcome to the crew, miss Valence.'
    Ze negeert me, maar ik ben zeker dat ze me gehoord heeft. Ik laat haar gaan, ze merkt nog wel wat 'bij de crew horen' juist inhoudt, daar zal ik wel voor zorgen.

    Tristan - Piraat.
    Nadat Ace het is afgetrapt, besluit ik maar terug te gaan naar het schip. Met mijn zakken zwaar van het goud loop ik de loopplank op. Ace is echt een beste kerel, besluit ik. Geen van de andere mannen aan boord had er ook maar één moment over gedacht om dat goud en geld te delen. Wat verder zie ik Abby aan de reling staan, maar zij heeft mij blijkbaar niet opgemerkt. Het schiet me te binnen dat ze echt prachtig is, al ziet ze er duidelijk niet gelukkig uit. Ik zet mijn tanden op elkaar wanneer ik bedenk wie daar voor verantwoordelijk is. Oké, zij hoorde niet daar beneden te zijn, maar ze heeft evengoed wel van zijn gruwelen kunnen genieten. Mijn maag begint weer te draaien wanneer ik denk aan het bloedbad, ik kan zelfs de scherpe geur van bloed bijna opnieuw ruiken. Ik moet haar dat doen vergeten, bedenk ik. Maar hoe doe ik dat het beste? Terwijl ik op haar afstap, heb ik daar nog geen idee van. Ik ga stilletjes achter haar staan en sla dan mijn armen om haar heen. Eerst wil ik nog grappen 'Heb je me gemist?', maar ik slik mijn woorden nog net op tijd in. Volgens mij is grapjes maken niet echt de manier om haar alles te doen vergeten. 'Alles is orde?' De 'schat' die ik er in mijn hoofd wel achtervoeg, laat ik in het echt maar achterwege.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Nate maakt me bang Ö
    Ik ga even nieuwe leden zoeken, lol.

    Trouwens, ik las net iets over jongens hun gebaren
    en dat als een jongen achter je staat en dan zijn
    armen om je heen slaat, dat betekende dat hij heel
    veel van je hield en tegen alles wou beschermen,
    maar ook dat ie een tikkeltje ijdel is ;'D

    Mijn reactie komt zo.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nate is awesome :3
    Mihihi, blij dat Pirates weer een beetje gaat leven.

    Part of the crew, part of the ship.
    Part of the crew, part of the ship.

    Ben ik de enige die daar aan moest denken toen nate dat zei? xD

    @Els; Ik heb mensjes gePB't, misschien willen ze wel joinen ;D

    Abby (Abigail Rosaline Valence) ~ Pirate.
    Plots voelde ik iemand van achteren zijn armen om me heen slaan en het werd gevolgd door een stem die ik maar al te graag hoorde.
    "Alles is orde?"
    Direct draaide ik me om en toen ik hem zag lichtten mijn ogen op. "Tristan!" Ik sloeg mijn armen om zijn nek en omhelsde hem. Het voelde goed om hem weer bij me te hebben, heel even liet hij me alles vergeten. "Met mij wel," beantwoordde ik toen zijn vraag, achterwege latend wat er zojuist gebeurd was. De kapitein haatte me nu echt, het was menes deze keer en Nate leek me ook al niet al te erg te mogen. Wat had hij ookal weer gezegd toen ik hem voorbij liep? Welkom to the crew? Ik had hem genegeerd, niet in de stemming om te reageren, maar ik had hem wel duidelijk gehoord en ik vroeg me af wat hij daarmee bedoeld had.. Langzaam liet ik Tristan weer los en nu pas viel de toch wel opzichtige rode vlek op zijn witte blouse me op. "Ben je gewond?" vroeg ik bezorgd, het was te verwachten geweest dat hij gewond zou raken, maar ik hoopte toch dat het niet al te ernstig was. Ik merkte nu pas dat ik zijn hand had vastgepakt en al die tijd al vasthield, maar ik wou hem niet loslaten, bang dat hij weer wou vertrekken. "Ik heb nog steeds dat verband en die crème op mijn kamer liggen.."

    [ bericht aangepast op 27 sep 2011 - 18:56 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hehe, daar dient hij voor (Nate, bangmaken) ;P

    Tristan
    Verstrooid volg ik haar blik naar mijn arm en herinner me weer wat er gebeurde. 'Het is niets,' zeg ik, terwijl ik met mijn duim zachtjes over haar hand aai. Het is niet diep, en ik heb geen zin om uit te leggen dat ik faalde. Om van onderwerp te veranderen, rammel ik met één van de zakjes goud. 'Weet jij een veilige plaats om deze te verbergen?'


    Ik weet het, saai stukje, sorry (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ahjoh, is niet erg. En Nate is idd scary xo

    Abby (Abigail Rosaline Valence) ~ Pirate.
    "Het is niks? Heel je hemd is rood, hoe kan dat nou niks zijn," mompelde ik zachtjes en keek hem aan, even keek ik naar het zakje dat zachtjes rammelde. "Tuurlijk, kom maar mee." Ik begeleide hem naar mijn hut, toen we er waren duwde ik de deur open en liep naar binnen. Ik knielde neer voor de kist waar mijn kleren in zaten, ik duwde ze naar een kant en aan de kant die nu leeg lag trok ik de bodem omhoog. Het was een nepbodem en niemand dacht er aan tussen een vrouw haar kleren te zoeken naar iets waardevols. De spullen die ik van Tristan had gekregen had ik hier ook in bewaard. Zijn jas, de schrijfspullen en het geld. Voorzichtig pakte ik zijn jas eruit en ging voor Tristan staan. "Deze was geloof ik van jou, nietwaar?" vroeg ik met klein glimlachje terwijl ik hem de jas voorhield.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ace - Piraat.

    Ik glimlach even en neem haar schoenen aan.
    'Als ik mag,' zeg ik dan met een glimlachje en til haar op. Ze legt de armen om mijn nek en zwijgend lopen we richting het strand, ver van de mensen vandaan. Het is aardedonker. Alleen de maan verlicht de golven die zacht op het strand spoelen. Ik glimlach en zet haar neer.
    'Kun je zwemmen?' vraag ik dan terwijl ik voor haar uit loop richting de zee. Ik glimlach onheilspellend bij het zien van haar verraste uitdrukking. Ik gooi mijn wapen weg en zet het op een sprint. 'Niks beters dan in het midden van de nacht in de zee duiken!' roep ik terwijl ik richting de zee ren en tegelijkertijd over mijn schouder kijk. Met een flinke duik spring ik het verlossende water in, word omgeven door een zwarte, frisse massa water. Hetzelfde water waar mijn hart ligt. Ik zou niet meer zonder kunnen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Josephine
    Ik giechel als een klein meisje als hij me optilt en kijk meteen beschaamd weg. God, wat moet hij wel niet van me denken als ik zo door ga. Voorzichtig kijk ik Ace zijn kant uit, die zijn blik op de zee gefixeerd houdt. Ik weet hoe zijn gelaatstrekken eruit zien, en toch lijkt het alsof ik elke keer wat nieuws zie als ik hem aankijk. Zijn gezicht is fascinerend, adembenemend haast. Net als ik aarzelend mijn hoofd op zijn schouder wil neerleggen draait hij zijn gezicht naar me toe, glimlacht, en zet me neer. "Kun je zwemmen?" Verbaasd kijk ik hem aan, terwijl ik met mijn blote voeten een paar stappen in zijn richting zet. "Een beetje.. Niet heel goed." zeg ik nog, terwijl Ace het water al in rent. Ik lach bij het zien van zijn blije gezicht, dat met een plons onder water verdwijnt. Met een brede glimlach zet ik nog een paar stappen richting de zee, als ik ineens het koele water over mijn voeten voel gaan. Ace is al weer boven gekomen en ik zie hem afwachtend naar me kijken. Aarzelend zet ik nog een paar stappen, en al snel is mijn jurk tot onder mijn knieën doorweekt. Dit is gestoord. En god, wat voelt het fijn. Het modderige zand kruipt tussen mijn tenen en waait op bij elke stap die ik zet. De fijne stof van mijn jurk plakt tegen mijn benen, en met mijn vingertoppen raak ik net het water. na nog een paar stappen sta ik tot aan mijn middel in het water, en nog maar een enkele meter verwijderd van Ace. "Vrijheid.. voelt goed." zeg ik zacht en ik glimlach voorzichtig. Ace's silhouet is duidelijk te zien door de volle maan achter hem, en zijn natte kleren en haar plakken aan zijn lichaam en gezicht. Hij is prachtig.

    Olivier
    Ik rol met mijn ogen. "Als ik jaloers was had ik hem niet laten leven, Abby. En dat is waarom ik zeg dat je nu gewoon deel bent van de bemanning- je zult het zelf maar moeten uitzoeken, want ik ga je niet meer helpen. En ik zou wat minder brutaal worden, je toon staat me allerminst aan." Ik zie haar even nadenken over een scherpe opmerking terug, maar zich toch bedenken. "Ik ga.." hoor ik nog zacht voordat ze mijn hut uitloopt. "Brutaal kreng.." mompel ik, als ik me bedenk dat Drew nog steeds ongemakkelijk bij de deur staat. "Sorry dat je dat moest horen, Drew. Je kan wel weer gaan, er is nu nog tijd om even snel aan wal te gaan." Ik glimlach scheef en leg de laatste hand aan de hechting in mijn been, die niet perfect is, maar er acceptabel uitziet.

    Tristan - Piraat.
    Ik glimlach. 'Ja, je hebt er goed voor gezorgd, zo te zien.' Ik neem de jas van haar over, leg hem op het bureautje en begin mijn zakken uit te laden. 'Dit is gewoon geld, maar dit...' Ik strop het laatste zakje, hetgene dat Ace me heeft gegeven, open. 'Dit is puur goud, van weet-ik-veel-waar.' Ik grijns, en neem een klompje bewonderend tussen duim en wijsvinger. Het gefonkel laat de wildste plannen in me opkomen -volgens mij heeft zelfs de kapitein niet zo'n fantastische buit gemaakt-, zo dat ik bijna mijn verrassing voor Abby vergeet. Voorzichtig laat ik het klompje weer in het zakje glijden, en geef ook dat aan Abby, zodat zij het in de kist kan doen. Ik vertrouw haar met mijn leven. Ondertussen kijk ik haar liefdevol aan, maar dan moet ik geeuwen. Ik haal mijn schouders op, om te tonen dat mijn moeheid nog wel meevalt (wat niet echt is). Eigenlijk wil ik nu het liefste gaan slapen, maar ik wil niets missen van wat er op de Medusa gebeurd. Als ze een feestje bouwen, ga ik de eerste zijn om de hele dag door te spoelen, met veel, véél rum. Doordat ik de jas zie liggen, denk ik aan mijn hemd en zo weer aan mijn wonde. 'Waar zei je dat die zalf lag?'


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Deze RPG is niet dood, dus ik ga eens kijken of er misschien mensen zijn die willen joinen, nu kan iedereen namelijk makkelijk inspringen. Misschien dat er mensen zijn op HN die dat willen (;

    Abby
    Hij merkte op dat ik goed voor zijn jas gezorgd had, tuurlijk, wat had hij anders verwacht. Dat ik zijn jas overboord zou gooien? Ik had gedacht dat dat de laatste herinnering aan hem was, maar god zijn dank was hij teruggekomen. Tristan begon zijn zakken uit te laden en zo te merken had hij een flinke buit gemaakt, misschien wel de grootste buit van alle bemanningsleden. Alsnog, voor mij was geld en goud niet zo bijzonder, thuis hadden we er zat van gehad, maar voor hem en de andere bemanningsleden moest het erg bijzonder zijn. Mijn vermoeden werd bevestigd toen Tristan het klompje goud bewonderend tussen zijn duim en wijsvinger hield. Hij liet het klompje goud in het zakje verdwijnen en overhandigde dat aan mij, het viel me nu pas op dat hij er moe uitzag en kort daarna geeuwde hij dan ook. "Slaapkop," pestte ik hem terwijl ik het zakje in de kist liet verdwijnen en de dubbele bodem weer neerlegde, nog wat kleren er overheen en er was niks meer van te zien. Ik ging weer staan en blies een lok haar voor mijn ogen weg, ik had er thuis nooit van gehouden als er vrouwen kwamen die mijn haar helemaal netjes opstaken en elk plukje ordende, maar nu was het wel handig geweest als zij er waren om haar te verlossen van dat ene plukje haar die elke keer eigenwijs besloot voor mijn ogen te hangen.
    "Waar zei je dat die zalf lag?" Het was Tristan die me uit mijn gedachte haalde en ik keek 'm aan, mijn blik gleed naar de bloedrode vlek bij zijn mouw en kort beet ik op de binnenkant van mijn wang. Dat was waar ook, hoe kon ik vergeten dat hij gewond was? Misschien was het wel ernstig, erger dan hij toe zou geven in ieder geval.
    "Hmm, als het goed is lag het hier.." mompelde ik meer tegen mezelf dan tegen hem terwijl ik in een laatje rommelde. Ik trof er inderdaad de tube zalf aan en nog schoon verband, van de keren dat hij mij geholpen had. Nu was het tijd om wat terug te doen, aangezien hij het zelf niet zou kunnen doen, omdat hij dan maar één arm tot zijn beschikking had. Ik haalde de spullen uit het laatje en zette ze op het tafeltje. "Laat mij 't maar doen," bood ik hem met een klein glimlachje aan. Ik ging voor hem staan en werd er weer aan herinnert dat ik toch wel klein was en heel even miste ik de schoenen met hakken van thuis, die wekten tenminste de illusie dat ik iets langer was. Mijn handen bewogen naar het bovenste knoopje van zijn blouse en maakten die los, zo begon ik langzaam de rij af te werken, omdat ik er vanuit ging dat hij veel last van zijn schouder zou hebben en ik hem wou helpen. Nu ik zo dicht bij hem stond kreeg ik het toch weer warm van binnen en de handeling die ik verichtte zorgde toch voor een kleine blos op mijn wangen. "Er zal vanavond wel veel gefeest worden op het schip," zei ik om de stilte te verbeken. Ik was halverwege de rij knopen toen mijn handen stil bleven. "En veel mannen zullen de hoeren wel opzoeken, als jij dat maar niet waagt hoor," waarschuwde ik hem plagerig. Ik wist niet of hij ooit zoiets had gedaan, of het zou willen.. Of hij uberhaupt nog maagd was was voor mij een compleet raadsel. Maar ik vroeg er ook niet naar, bij zulk soort onderwerpen ging ik me altijd ongemakkelijk voelen en om mezelf af te leiden van mijn gedachten ging ik verder met het losknopen van zijn blouse. Toen ik de blouse losgeknoopt had liet ik hem zijn blouse zelf uittreken, ik had zo'n vermoeden dat hij liever had dat ik hem niet met alles hielp. Het was zo'n mannen iets, niet zwak over willen komen en ik kon dat ook wel begrijpen. Langzaam werd de wond zichtbaar, hij zag er vast erger uit dan dat het was, met al dat bloed enzo. "Wacht hier, ik ben zo terug," zei ik hem toen me wat te binnen schoot. Nadat ik hem nog een vlug kusje op zijn wang had gegeven liep ik naar buiten en gelukkig hoefde ik niet vreselijk lang te zoeken naar wat ik zocht. Gewapend met een kommetje schoon water en een schone doek liep ik terug naar mijn hut, waar ik het kommetje op het tafeltje naast de andere spullen plaatste. Voorzichtig poetste ik het opgedroogde bloed rond de wond weg, het was een flinke jaap, maar niet diep. "Het valt inderdaad mee, je hebt mazzel gehad," vertelde ik hem terwijl ik de doek weglegde en nu de zalf pakte. Ikzelf had hem niet meer nodig, mijn wonden waren bijna volledig genezen, lichamelijk dan.. Mentaal zou ik altijd een litteken houden. Al gauw was ik klaar, ik had de zalf erop gesmeerd en er een verbandje op gedaan, al was dat laatste niet zo netjes gedaan als dat Tristan bij mij gedaan had. "Sorry, jij bent geloof ik beter in dokter zijn dan ik," zei ik met verontschuldigend glimlachje.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 19:32 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Tristan - Piraat.
    'Dat ben ik niet van plan,' verzeker ik Abby met een glimlach. Alsof iemand aan haar zou kunnen tippen. Ze blijft mijn hemd maar losknopen en eerst denk ik dat ze iets heel anders van plan is, je weet wel, tot ze achteruitstapt en me gewoon bekijkt. Ik heb snel (en met spijt) door dat er van dat soort zaken niet veel gaat komen. Ik trek mijn hemd uit en zet me op haar bed, terwijl zij even om een kommetje water gaat. Wanneer ze terug is laat ik haar rustig mijn arm verzorgen -ik moet wel even op mijn tanden bijten wanneer ze de snee uitwast, dat pikt verdomme enorm!-, terwijl ik probeer niet meer te denken aan hoe ik aan die wonde ben gekomen. Ik blokkeerde gewoon, dat kan toch niet... Alsof ik de eerste beste beginneling ben... Dan is Abby klaar en probeer ik mijn gedachten te verzetten door naar het haar werk met mijn wonde te kijken. Het is een beetje slordig gedaan, maar als ik nog altijd niet goed ben van vanochtend, hoe moet zij zich dan wel niet voelen? 'Ach, het was een zware dag,' wimpel ik haar excuses weg. 'Prachtig gedaan, bedankt.'
    Ik blijf een tijdje zitten, starend in het niets, terwijl ik met mijn duim over Abby's hand blijf wrijven. Warrige beelden van vanochtend schieten voorbij mijn ogen, van smekende mannen, straaltjes bloed die uit de cellen komen gekropen en uiteindelijk ook van de kop van de kapitein.
    Ik schrik wakker uit mijn gepeins en kijk naar Abby. 'Wil je al naar het dek?' vraag ik, om de stilte te verbreken.

    Oké, het heeft langer geduurt dan verwacht, mijn oprechte excuses daarvoor (:

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 18:29 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Haha, Abby is niet goed in het verbinden van wonden :Y)
    Achja, ik dacht, ze moet toch slecht zijn in iets ;p
    Lol en dan ook nog zeggen 'prachtig gedaan'
    En het maakt echt niks uit hoor, ik snap dat je het druk hebt.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Een korte post en dan de afsluiting, kunnen we verder in de nieuwe/het vervolg :'D
    En lol, ik vind het nog steeds grappig, die typische jongensreactie ;p

    Abby
    Ze waren naar het dek geweest, even uitgewaaid, en hadden wat gepraat. Toen alle bemanningsleden eindelijk terug waren gekomen werd er flink wat gefeest, na een poosje had Abby er niet veel zin meer in. Ze was moe en ze wist hoe die feesten eindigden, iedereen ladderzat en het laatste waar ze van hield waren dronken mannen. Al wilde ze Tristans plezier niet verpesten en verzekerde ze hem dat hij niet mee hoefde te gaan. Ze was vertrokken met het excuus dat ze moe was, maar in werkelijkheid wilde ze ook even alleen zijn om alles op een rijtje te zetten, er was zo veel gebeurd en het was nog niet goed tot haar doorgedrongen en ze had het ook nog niet kunnen verwerken. Toen ze eindelijk in haar hut kwam sloot ze de deur achter zich en zuchtte zachtjes, ze trok haar kleren vlug uit en omdat ze er weinig voor voelde ze netjes op te bergen, gooide ze ze op een hoop in de hoek van haar kamer. Ze stapte snel in haar nachtjapon en kroop onder de deken. Een lange poos tuurde ze naar het plafond, probeerde alle dingen die er gebeurd waren tot haar door te laten dringen, maar het leek wel alsof haar hersenen weigerde die vreselijke informatie binnen te laten. Iets wat het lastiger maakte om alles te verwerken.. Na lang piekeren, wikken en wegen werden haar oogleden toch zwaar en viel ze opgerold in slaap.

    Een CRAP POST. Zo slehct heb ik lang niet meer geschreven, maar moet écht leren.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Het valt nog wel mee hoor (:

    Tristan - Piraat.
    'Zeker dat ik niet mee moet?' vraag ik nog een keer.
    'Heel zeker, amuseer jij je maar,' krijg ik als antwoord terug. Ik ben opgelucht, dat geef ik eerlijk toe. Hoewel ik echt aan slaap toe ben, heb ik allerminst zin om met haar mee te gaan. Ik heb nu geen zin om in het donker alleen te zijn met mijn eigen gedachten, die nog steeds alleen horrorachtige flashbacks tonen van vanochtend. Eerst die taferelen verzuipen met een fles of 3 en dan zien we wel.
    'Oké, slaapwel.' Een kus, waardoor de hele bende ons goedkeurend dingen begint toe te brullen die een normaal mens het schaamrood op de wangen zouden bezorgen, en dan verdwijnt ze zonder zich daar iets van aan te trekken onderdeks. Ik kijk nog even naar het deurgat waarin ze is verdwenen en herinner me de eerste keer dat ik haar zag. Ik ben nu nog steeds onder de indruk van haar.
    Ik draai me om en maak een scheepsjongen een fles rum afhandig. Ik ga nu niet nadenken. Met mijn tanden trek ik de kurk er af en neem gulzig een paar slokken. Vanavond ga ik eens flink doordrinken. Ik kijk rond, zou Ace in de buurt zijn? Als er iemand iets weet van rum en zattigheid... Maar ik zie hem niet, jammer. Uit pure noodzaak zet ik me dan maar bij een paar andere kerels waar ik redelijk mee bevriend ben geraakt. 'Drankspelletje, iemand?' grijns ik.
    Veel, véél flessen en spelletjes later, kan er niemand (ik incluis) nog een rechte lijn lopen. De alcohol heeft mooi zijn werk gedaan, ik wordt moe en val midden op het dek in een diepe, droomloze slaap.

    Natambu - Piraat.
    'Nee, daar doe ik niet aan mee.' Vastberaden kruist hij zijn armen voor zijn borst. Ik knijp mijn ogen tot spleetjes.
    'Ik denk dat je me niet helemaal begrijpt,' ik haal zijn opsporingbevel vantussen mijn riem en duw het voor zijn neus,' als de kapitein dit ziet, wordt je in de eerste beste haven voor een flink pak duiten uitgeleverd.'
    Ik en Felix, of hoe hij dan ook heet, staan op het achterschip buiten iedereens zicht, te ruzien. Hij wil me niet helpen met een muiterij tegen de kapitein, dus heb ik mijn meest overtuigende argument bovengehaald.
    Maar voor ik er erg in heb, heeft hij het uit mijn handen gegrist. Merde, die kerel is snel. 'Geef terug,' sis ik. Maar grijnzend laat hij het in het donkere water achter zich vallen. Ik doe nog een poging het te pakken te krijgen, maar het is al buiten mijn bereik. 'Veel succes bij de kapitein, neger,' grijnst hij. Dat is de druppel. Ik trek mijn dolk vanachter mijn riem en ram hem zonder nog iets te zeggen in Felix' borst. Zijn ogen worden eerst groot van ongeloof en verliezen vervolgens hun licht. Woedend trek ik hem er weer uit, veeg hem af aan het hemd van de dode man en geef hem vervolgens een zetje zodat hij achterover van boord valt. Een plons, en dan is het alsof Felix nooit heeft bestaan. Ik steek mijn dolk weer weg en loop het dek op alsof er niets is gebeurd.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Niiice :Y) Wel mooi einde lijkt mij :'D Poor Felix btw.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.