• Het aantal abo's dat vermeld staat op de beschrijving pagina van mijn stories klopt niet met het aantal abo's dat ik heb. Bij deze story bijvoorbeeld, staat er dat ik 5 abo's heb, terwijl ik er maar 3 heb als ik wil kijken wie het zijn... Ik neem aan dat iemand niet meerdere abo's op één story heeft =P
    Dit merkte ik laatst ook al bij een andere story van mij...
    Het zou fijn zijn als het verholpen zou kunnen worden, want ik vind het erg verwarrend...


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Dat is apart :/


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    Dat is apart :/


    Huh, nogal ja...


    Your make-up is terrible

    Zoiets is mij ook weleens opgevallen. Geen idee waar het aan ligt, eigenlijk. Het enige wat ik kan bedenken is dat mensen een abo hadden en toen hun account geïnactiveerd hebben, maar er is waarschijnlijk een vrij kleine kans dat van de vijf mensen die zich op jouw story geabonneerd hebben twee met Q zijn gestopt. Misschien kan Q gewoon niet tellen? (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Overkill schreef:
    Dat is apart :/

    Dat vond ik ook ja...

    Square schreef:
    Zoiets is mij ook weleens opgevallen. Geen idee waar het aan ligt, eigenlijk. Het enige wat ik kan bedenken is dat mensen een abo hadden en toen hun account geïnactiveerd hebben, maar er is waarschijnlijk een vrij kleine kans dat van de vijf mensen die zich op jouw story geabonneerd hebben twee met Q zijn gestopt. Misschien kan Q gewoon niet tellen? (krul)

    Dat zou kunnen, maar die kans is inderdaad redelijk klein...


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Ik heb dat ook wel eens gezien... xd


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ik kan ook geen probleem zien met mijn 'mod powers', om het zo even te zeggen. Ik zou ook niet weten wat het is. =S
    Dit is iets voor onze big boss.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik kan ook geen probleem zien met mijn 'mod powers', om het zo even te zeggen. Ik zou ook niet weten wat het is. =S
    Dit is iets voor onze big boss.

    Oké, dan zal ik nog even geduld moeten hebben :\


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Dit geldt ook voor het aantal mensen dat het gelezen heeft, trouwens, dat klopt ook niet. Als je dan klikt op wie het gelezen heeft, dan matcht dat ook niet met het aantal dat er staat.
    Als je bijvoorbeeld kijkt naar de story van Redbeard die ze hier noemt en dan neem je een willekeurig hoofdstuk. Er staat dat het hoofdstuk 260 keer gelezen, maar als je erop klikt, dan staan er niet meer dan dertig verschillende lezers. Dat zou betekenen dat iedere lezer dat hoofdstuk meer dan 8x gelezen zou moeten hebben...


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ron_Weasley schreef:
    Dit geldt ook voor het aantal mensen dat het gelezen heeft, trouwens, dat klopt ook niet. Als je dan klikt op wie het gelezen heeft, dan matcht dat ook niet met het aantal dat er staat.
    Als je bijvoorbeeld kijkt naar de story van Redbeard die ze hier noemt en dan neem je een willekeurig hoofdstuk. Er staat dat het hoofdstuk 260 keer gelezen, maar als je erop klikt, dan staan er niet meer dan dertig verschillende lezers. Dat zou betekenen dat iedere lezer dat hoofdstuk meer dan 8x gelezen zou moeten hebben...


    Mensen die niet zijn ingelogd en je story lezen, worden daar volgens mij ook bij geteld.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ron_Weasley schreef:
    Dit geldt ook voor het aantal mensen dat het gelezen heeft, trouwens, dat klopt ook niet. Als je dan klikt op wie het gelezen heeft, dan matcht dat ook niet met het aantal dat er staat.
    Als je bijvoorbeeld kijkt naar de story van Redbeard die ze hier noemt en dan neem je een willekeurig hoofdstuk. Er staat dat het hoofdstuk 260 keer gelezen, maar als je erop klikt, dan staan er niet meer dan dertig verschillende lezers. Dat zou betekenen dat iedere lezer dat hoofdstuk meer dan 8x gelezen zou moeten hebben...


    Ik heb dat heel erg bij mijn gedichten. Ik klik ze zelf niet eens heel vaak aan, maar bij sommigen staat een compleet ander aantal. Dus of anderen klikken er vaak op.... Want je kan mijn creaties niet belijken als je geen account hebt.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Sandman schreef:
    (...)

    Ik heb dat heel erg bij mijn gedichten. Ik klik ze zelf niet eens heel vaak aan, maar bij sommigen staat een compleet ander aantal. Dus of anderen klikken er vaak op.... Want je kan mijn creaties niet belijken als je geen account hebt.

    Mijn creaties kan je ook niet bekijken als je geen account hebt... Maar op zich, iedereen die een reactie zet of kudo geeft leest een hoofdstuk volgens Q al 2 keer, volgens mij..


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Redbeard schreef:
    (...)
    Mijn creaties kan je ook niet bekijken als je geen account hebt... Maar op zich, iedereen die een reactie zet of kudo geeft leest een hoofdstuk volgens Q al 2 keer, volgens mij..


    Mja. Okee. Dat zou nog een optie kunnen zijn. Maar ik heb twee gedichten die volgens Q al zeker 100 keer bekeken zijn, maar als ik in het lijstje kijk, zie ik maar tien mensen. Of ze waren wel heel erg onder de indruk, maar dat geloof ik niet :'p


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Kan het niet zijn dat sommige je geblokkeerd hebben?

    Galatea schreef:
    Kan het niet zijn dat sommige je geblokkeerd hebben?

    Dat kan, maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niet zou weten waarvoor iemand me zou blokkeren...


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Dat heb ik ook wel al eens gehad, geen idee hoe het komt. :/


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried