• Ik wil graag mijn haar knippen als die foto naast ! zou het mij staan

    ik verwacht serieuze reactie,s

    mod-edit: Foto weggehaald op vraag user

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 19:42 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 maart 2014 - 20:55 ]

    Bloeddd schreef:
    ik heb ruzie gehad met scene mensen .. ze waren gekomen met groepje ik aleen hahahahahahahahahahahhahahahahahaahah.. die meisje zeg tegen mij wat moet je ik zeg tegen haar jou kop breken.. dus kwam ze dichtbij staan ik snel blow nemen in haar fucking gezicht uitgeblazen en gezegd wil je vechten is goed ik doe me haar vast . hhaha ik heb half van haar scene haar naar de klote gewerkt . en ze waren nog met groepje niemand deed wat aleen zij kwam hahahha ze kwam thuis met blauwe plekken whahahahah .. jullie denken serieus ik ben niet zo in het echt wacht maar tot je me tegen komt in ROTTERDAM

    Stoer, heel stoer. Nu ben ik meteen bang van je


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Bloeddd schreef:
    ik heb ruzie gehad met scene mensen .. ze waren gekomen met groepje ik aleen hahahahahahahahahahahhahahahahahaahah.. die meisje zeg tegen mij wat moet je ik zeg tegen haar jou kop breken.. dus kwam ze dichtbij staan ik snel blow nemen in haar fucking gezicht uitgeblazen en gezegd wil je vechten is goed ik doe me haar vast . hhaha ik heb half van haar scene haar naar de klote gewerkt . en ze waren nog met groepje niemand deed wat aleen zij kwam hahahha ze kwam thuis met blauwe plekken whahahahah .. jullie denken serieus ik ben niet zo in het echt wacht maar tot je me tegen komt in ROTTERDAM

    Ik zou nog niet naar Rotterdam gaan om jou te zien, als ik er een miljoen euro voor kreeg.
    Ik ga er enkel heen voor Feyenoord


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Bloeddd schreef:
    ik heb ruzie gehad met scene mensen .. ze waren gekomen met groepje ik aleen hahahahahahahahahahahhahahahahahaahah.. die meisje zeg tegen mij wat moet je ik zeg tegen haar jou kop breken.. dus kwam ze dichtbij staan ik snel blow nemen in haar fucking gezicht uitgeblazen en gezegd wil je vechten is goed ik doe me haar vast . hhaha ik heb half van haar scene haar naar de klote gewerkt . en ze waren nog met groepje niemand deed wat aleen zij kwam hahahha ze kwam thuis met blauwe plekken whahahahah .. jullie denken serieus ik ben niet zo in het echt wacht maar tot je me tegen komt in ROTTERDAM

    En daar ben je trots op? Stoer hoor meisje.
    Als je écht ballen hebt kjom je naar Tilburg en verdedig je, je "titel" tegen mij. Kijken wat er over blijft van dat "mooie" gezichtje van je. Ik durf te wedden, dat als je zo ook tegen mijn "gang" praat, zelfs je moeder je niet meer zal herkennen.


    Let it come and let it be

    Bloeddd schreef:
    ik heb ruzie gehad met scene mensen .. ze waren gekomen met groepje ik aleen hahahahahahahahahahahhahahahahahaahah.. die meisje zeg tegen mij wat moet je ik zeg tegen haar jou kop breken.. dus kwam ze dichtbij staan ik snel blow nemen in haar fucking gezicht uitgeblazen en gezegd wil je vechten is goed ik doe me haar vast . hhaha ik heb half van haar scene haar naar de klote gewerkt . en ze waren nog met groepje niemand deed wat aleen zij kwam hahahha ze kwam thuis met blauwe plekken whahahahah .. jullie denken serieus ik ben niet zo in het echt wacht maar tot je me tegen komt in ROTTERDAM

    Echt waar Jij denkt echt dat je wat bent he(cat)? Grote woorden Grote bek Uiterlijk als een Trut. (cat) Wie zegt dat het waar ? Mens jij hoort hier niet! Wij respecteren elkaar en wat doe jij? Scheld met Kanker! denkt dat jij alles ben! Echt Zielig (cat).

    Hier bij doop ik je tot zielig mens:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Roodstrikje schreef:
    (...)
    Ik zou nog niet naar Rotterdam gaan om jou te zien, als ik er een miljoen euro voor kreeg.
    Ik ga er enkel heen voor Feyenoord

    Feyenoord is falend, een of ander ver familielid van mij was coach van die club :'D
    PSV is beter _O_


    Let it come and let it be

    goedzo je bent feyenoord fan (respect) al we hebben we beetje ruzie. fuck ajax amsterdam .. maarja ik haat niet iedereen hoor als je ruzie gaat zoeken ben ik makelijk in agressief worden .. ik geef iemand 1 blik en diegen kijkt met zijn of haar kop omlaag ik heb zon blik die je wil doden

    Bloeddd schreef:
    ik heb ruzie gehad met scene mensen .. ze waren gekomen met groepje ik aleen hahahahahahahahahahahhahahahahahaahah.. die meisje zeg tegen mij wat moet je ik zeg tegen haar jou kop breken.. dus kwam ze dichtbij staan ik snel blow nemen in haar fucking gezicht uitgeblazen en gezegd wil je vechten is goed ik doe me haar vast . hhaha ik heb half van haar scene haar naar de klote gewerkt . en ze waren nog met groepje niemand deed wat aleen zij kwam hahahha ze kwam thuis met blauwe plekken whahahahah .. jullie denken serieus ik ben niet zo in het echt wacht maar tot je me tegen komt in ROTTERDAM

    Je luistert gewoon niet. Ik zeg dit nog voor de laatste keer: Niemand hier vind jou interessant of stoer, alleen maar arrogant, hopeloos en zielig. Het interesseert me echt niet wat voor kansloze dingen jij allemaal hebt gedaan, doet en gaat doen in je leven, maar een ding is duidelijk: Jij hebt psychische hulp nodig, en dat meen ik.


    Alis volat propriis.

    Bloeddd schreef:
    goedzo je bent feyenoord fan (respect) al we hebben we beetje ruzie. fuck ajax amsterdam .. maarja ik haat niet iedereen hoor als je ruzie gaat zoeken ben ik makelijk in agressief worden .. ik geef iemand 1 blik en diegen kijkt met zijn of haar kop omlaag ik heb zon blik die je wil doden

    Beter kijk je dan in de spiegel, als je dood neer valt is iedereen teminste blij :'D


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    En daar ben je trots op? Stoer hoor meisje.
    Als je écht ballen hebt kjom je naar Tilburg en verdedig je, je "titel" tegen mij. Kijken wat er over blijft van dat "mooie" gezichtje van je. Ik durf te wedden, dat als je zo ook tegen mijn "gang" praat, zelfs je moeder je niet meer zal herkennen.


    emo gang hahahahahahaahhahahahahahaha ik heb extreme mensen naast me

    Bloeddd schreef:
    goedzo je bent feyenoord fan (respect) al we hebben we beetje ruzie. fuck ajax amsterdam .. maarja ik haat niet iedereen hoor als je ruzie gaat zoeken ben ik makelijk in agressief worden .. ik geef iemand 1 blik en diegen kijkt met zijn of haar kop omlaag ik heb zon blik die je wil doden


    Schat, niemand kan doden met een blik en twee, doe iets aan je spelling want ik snap niks van je verhaal. :/


    SLOAN.

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Feyenoord is falend, een of ander ver familielid van mij was coach van die club :'D
    PSV is beter _O_

    Noou en


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    waarom heb ik pysho hulp nodig omdat ik het leuk vind om een film te zien waar mensen worden verkracht

    Bloeddd schreef:
    goedzo je bent feyenoord fan (respect) al we hebben we beetje ruzie. fuck ajax amsterdam .. maarja ik haat niet iedereen hoor als je ruzie gaat zoeken ben ik makelijk in agressief worden .. ik geef iemand 1 blik en diegen kijkt met zijn of haar kop omlaag ik heb zon blik die je wil doden

    Ja, ik ben Feyenoord fan, maar dat heeft niks met jou te maken.
    Kun je gewoon een keer kappen met schelden en anders moet je hier maar wegwezen en mensen "bang gaan maken". Je bent niet stoer, echt niet, zelfs het tegenovergestelde


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Bloeddd schreef:
    waarom heb ik pysho hulp nodig omdat ik het leuk vind om een film te zien waar mensen worden verkracht

    O.O BEN JE WEL GOED BIJ JE HOOFD! DAT IS NIET LEUK OM TE ZIEN


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Bloeddd schreef:
    (...)

    emo gang hahahahahahaahhahahahahahaha ik heb extreme mensen naast me

    Ja tuurlijk, meteen ben ik weer emo. Bravo. Weet je, volgens mij is iedereen emo behalve jij :'D
    Maar echt, spot niet met de ex van mijn vriendin. Hij is net als jou, een arrogant kind, met een véél te laag IQ, denkt dat 'ie heel wat is en bedreigt iedereen.
    Het verschil is dat hij níét bluft als hij zegt dat 'ie je gaat 'klappen'.


    Let it come and let it be