• Ik wil graag mijn haar knippen als die foto naast ! zou het mij staan

    ik verwacht serieuze reactie,s

    mod-edit: Foto weggehaald op vraag user

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 19:42 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 maart 2014 - 20:55 ]

    ik maak niemand bang wat is internet . en ok ik kap met schelden met kanker aleen ik ben het gewend om te zeggen . bedreigen is niet stoer heb ik ooit wel is gedaan doe dat nietmeer .. ik vind mezelf niet stoer ik zeg aleen wat ik denk

    Bloeddd schreef:
    waarom heb ik pysho hulp nodig omdat ik het leuk vind om een film te zien waar mensen worden verkracht

    AHAHAHAHAHAHAHAHA FAAL KIND
    Nú, ben je stoer, nú ben je apart, like, héél veel mensen kijken dat soort films?
    Ze zouden bij jou een lul in je kut moeten proppen, dan zetten ze je teminste op je plek. Je gedraagt je als een aandachtsgeile hoer. Eerlijk waar, het zal me niks verbazen als er vannacht een onbekende jongen naast je ligt.


    Let it come and let it be

    Bloeddd schreef:
    waarom heb ik pysho hulp nodig omdat ik het leuk vind om een film te zien waar mensen worden verkracht

    Onder andere. Verder ook nog omdat je geen flauw idee hebt hoe het leven in elkaar steekt, en je daarmee jezelf en anderen in gevaar kan brengen, wat je aan je "stoere" verhalen te zien als meerdere keren hebt gedaan. Daarom heb je hulp nodig.


    Alis volat propriis.

    Iedereen vraagt zich ondertussen af wat jij hier in godsnaam op Q doet.

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Ja tuurlijk, meteen ben ik weer emo. Bravo. Weet je, volgens mij is iedereen emo behalve jij :'D
    Maar echt, spot niet met de ex van mijn vriendin. Hij is net als jou, een arrogant kind, met een véél te laag IQ, denkt dat 'ie heel wat is en bedreigt iedereen.
    Het verschil is dat hij níét bluft als hij zegt dat 'ie je gaat 'klappen'.


    ken jij mij in het echt vertel me dat meid ken je mij . als je me ziet ga dan praten tegen mij zeg dan gewoon ben jij die meisje van die fucking quiz ding als je me ooit in stad ziet gewoon als je me herkent zeg gewoon ben jij dat . ik raak jou niet aan waarom daarom omdat jij mij niks aangedaan heb . ik heb gezegd wie mij familie aanraakt die mag de dood tegenmoet komen want ik breek diegene in tween .. even is kijken als je me ooit ziet dat je zeg bij jij die meisje je heb me foto,s gezien dus er is een kans dat je me ooit in stad ziet lopen . maarja ik doe niks de reden weetje waarom het zou anders zijn als jij mij familie had aangeraakt

    Mensen doe ff normaal zeg, dit topic gaat over iemands haar. Waar jullie het nu over hebben is toch wel erg off-topic. Ga lekker niet ruzien en wees eens lief voor elkaar!(N)


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    CountMeIn schreef:
    (...)
    AHAHAHAHAHAHAHAHA FAAL KIND
    Nú, ben je stoer, nú ben je apart, like, héél veel mensen kijken dat soort films?
    Ze zouden bij jou een lul in je kut moeten proppen, dan zetten ze je teminste op je plek. Je gedraagt je als een aandachtsgeile hoer. Eerlijk waar, het zal me niks verbazen als er vannacht een onbekende jongen naast je ligt.


    ik heb een vriend die lag naast me te slapen

    Bloeddd schreef:
    (...)

    ken jij mij in het echt vertel me dat meid ken je mij . als je me ziet ga dan praten tegen mij zeg dan gewoon ben jij die meisje van die fucking quiz ding als je me ooit in stad ziet gewoon als je me herkent zeg gewoon ben jij dat . ik raak jou niet aan waarom daarom omdat jij mij niks aangedaan heb . ik heb gezegd wie mij familie aanraakt die mag de dood tegenmoet komen want ik breek diegene in tween .. even is kijken als je me ooit ziet dat je zeg bij jij die meisje je heb me foto,s gezien dus er is een kans dat je me ooit in stad ziet lopen . maarja ik doe niks de reden weetje waarom het zou anders zijn als jij mij familie had aangeraakt

    En jij zij dat je nooit meer ging driegen (cat)?
    meid zoek een Leven! schrijf gewoon ABN en ga weg van Q!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Volgens mij doe jij zo omdat je wil verbergen hoe breekbaar je wel niet bent


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Bloeddd schreef:
    (...)

    ken jij mij in het echt vertel me dat meid ken je mij . als je me ziet ga dan praten tegen mij zeg dan gewoon ben jij die meisje van die fucking quiz ding als je me ooit in stad ziet gewoon als je me herkent zeg gewoon ben jij dat . ik raak jou niet aan waarom daarom omdat jij mij niks aangedaan heb . ik heb gezegd wie mij familie aanraakt die mag de dood tegenmoet komen want ik breek diegene in tween .. even is kijken als je me ooit ziet dat je zeg bij jij die meisje je heb me foto,s gezien dus er is een kans dat je me ooit in stad ziet lopen . maarja ik doe niks de reden weetje waarom het zou anders zijn als jij mij familie had aangeraakt

    Ken jij emo's? Ken jij mijn virenden, die je emo noemt?
    Weet je, jou familie, zal ik niks aan doen. Ze lijden al genoeg bij eht feit dat ze familie van jou zijn.
    Punt.


    Let it come and let it be

    Bloeddd schreef:
    (...)

    ken jij mij in het echt vertel me dat meid ken je mij . als je me ziet ga dan praten tegen mij zeg dan gewoon ben jij die meisje van die fucking quiz ding als je me ooit in stad ziet gewoon als je me herkent zeg gewoon ben jij dat . ik raak jou niet aan waarom daarom omdat jij mij niks aangedaan heb . ik heb gezegd wie mij familie aanraakt die mag de dood tegenmoet komen want ik breek diegene in tween .. even is kijken als je me ooit ziet dat je zeg bij jij die meisje je heb me foto,s gezien dus er is een kans dat je me ooit in stad ziet lopen . maarja ik doe niks de reden weetje waarom het zou anders zijn als jij mij familie had aangeraakt

    Je spreekt jezelf wederom tegen. Net zei je nog dat je scene mensen hebt mishandeld omdat ze zei wat moet je? En je ging iemand op een forum bedreigen? En ik heb onderhand nog wel meer bizarre verhalen van je gelezen die nergens op slaan. Als je een onzin verhaal wil komen kwatsen, zorg er dan wel voor dat het goed georganiseerd is, dat je onthoud wat je hebt gezegd en dat je daarna niet weer iets totaal anders gaat vertellen (:


    Alis volat propriis.

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Ken jij emo's? Ken jij mijn virenden, die je emo noemt?
    Weet je, jou familie, zal ik niks aan doen. Ze lijden al genoeg bij eht feit dat ze familie van jou zijn.
    Punt.

    Hard :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Melusine schreef:
    (...)
    Je spreekt jezelf wederom tegen. Net zei je nog dat je scene mensen hebt mishandeld omdat ze zei wat moet je? En je ging iemand op een forum bedreigen? En ik heb onderhand nog wel meer bizarre verhalen van je gelezen die nergens op slaan. Als je een onzin verhaal wil komen kwatsen, zorg er dan wel voor dat het goed georganiseerd is, dat je onthoud wat je hebt gezegd en dat je daarna niet weer iets totaal anders gaat vertellen (:

    Amen:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    GOOHHWWWD, WILLEN JULLIE ELKAAR NOU ECHT ZO GRAAG GEBROKEN ZIEN?


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Aguamenti schreef:
    (...)
    Hard :'D

    Nee, zij is lekker aardig? iemand moet haar op d'r nummer zetten. :'D


    Let it come and let it be