• Ik wil graag mijn haar knippen als die foto naast ! zou het mij staan

    ik verwacht serieuze reactie,s

    mod-edit: Foto weggehaald op vraag user

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 19:42 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 maart 2014 - 20:55 ]

    Bloeddd schreef:
    ik heb ruzie gehad met scene mensen .. ze waren gekomen met groepje ik aleen hahahahahahahahahahahhahahahahahaahah.. die meisje zeg tegen mij wat moet je ik zeg tegen haar jou kop breken.. dus kwam ze dichtbij staan ik snel blow nemen in haar fucking gezicht uitgeblazen en gezegd wil je vechten is goed ik doe me haar vast . hhaha ik heb half van haar scene haar naar de klote gewerkt . en ze waren nog met groepje niemand deed wat aleen zij kwam hahahha ze kwam thuis met blauwe plekken whahahahah .. jullie denken serieus ik ben niet zo in het echt wacht maar tot je me tegen komt in ROTTERDAM

    Denk je écht dat je stoer bent en dat wij je moeten geloven? Serieus, zorg er maar voor dat dit account ook weer gedelete word, en kom daarna NOOIT meer terug. ^^


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    naja ik heb geen zin meer om te praten moet me make-up en haar doen stylen enzo ik ga ergens heen . laterzz je krijg respect als ik die respect terug krijg agressief zijn is niet stoer dat zit jammer genoeg in mij stoer zijn is niet stoer hhhahah . dat zijn feiten wat ik vertel zo ben ik .. maja ik ga laterrrr

    Bloeddd schreef:
    naja ik heb geen zin meer om te praten moet me make-up en haar doen stylen enzo ik ga ergens heen . laterzz je krijg respect als ik die respect terug krijg agressief zijn is niet stoer dat zit jammer genoeg in mij stoer zijn is niet stoer hhhahah . dat zijn feiten wat ik vertel zo ben ik .. maja ik ga laterrrr

    Ik probeerde, halverwegen, je nog een andere kijk te laten geven, ik praatte met respect tegen je. Maar je negeerde het? Je ging gewoon door met je verhalen vertellen over hoe je mensen in elkaar sloeg.

    Waarom zou ik nog respect voor je hebben?


    Let it come and let it be

    en owja mijn acount blijf elke keer online praat maar niet tegenmij ik ben er niet terwijl jullie denken dat ik online achter zit mijn acount blijf online omdat ik te lui ben om uit te loggen laterzz als je praat praat je tegen dode pc hahah ik zit ergens anders

    Bloeddd schreef:
    naja ik heb geen zin meer om te praten moet me make-up en haar doen stylen enzo ik ga ergens heen . laterzz je krijg respect als ik die respect terug krijg agressief zijn is niet stoer dat zit jammer genoeg in mij stoer zijn is niet stoer hhhahah . dat zijn feiten wat ik vertel zo ben ik .. maja ik ga laterrrr

    Blijf maar weg ook dan.


    Alis volat propriis.

    Nouja, als je dan terug bent. Waarom vindt je het zo leuk om mensen in elkaar te slaan? Is gewoon een normale vraag, ik ben gewoon benieuwd.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Je kan je haar gewoon naar achter steken, ja. Of gewoon kaal scheren.(krul)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Betrayal schreef:
    Je kan je haar gewoon naar achter steken, ja. Of gewoon kaal scheren.(krul)


    +1


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Bloeddd schreef:
    en owja mijn acount blijf elke keer online praat maar niet tegenmij ik ben er niet terwijl jullie denken dat ik online achter zit mijn acount blijf online omdat ik te lui ben om uit te loggen laterzz als je praat praat je tegen dode pc hahah ik zit ergens anders

    Ja kom maar nie meer terug, ook niet. Ik denk dat heel Q klaar is met jou.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Meid:


    everything, in time

    @LENI, Hé, ik ben nog niet klaar met d'r hoor (krul)

    My name is CountMeIn, I want her to cry that name.


    Let it come and let it be

    Oke mensjes ik lig echt dubbel. Zon zielig wijf als jou heb ik echt nog nooit gezien. Dit is gewoon lachwekkend. Je bent dus alles en je bent opgepakt door de politie. Oh wat cool, ik ook like I give a fuck? (Ja mensjes ik ben niet altijd aardig geweest). EN JEZUS Jij hebt wat tegen emo's maar je kent ze niet eens. Je geeft ze niet eens een kans om zich te bewijzen. Echt jij bent zo zielig. GVD wat kan ik hierover zeggen.
    En btw als je wilt vechten kom maar op. Ik ben niet bang om zon arrogant kut wijf op de bek te slaan, doe ik zelfs met plezier. Dan verlos ik iedereen hier uit zijn lijd omdat jij eindelijk opflikkert.

    - Mitchell

    [ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 13:29 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    RestlessSoul schreef:
    Oke mensjes ik lig echt dubbel. Zon zielig wijf als jou heb ik echt nog nooit gezien. Dit is gewoon lachwekkend. Je bent dus alles en je bent opgepakt door de politie. Oh wat cool, ik ook like I give a fuck? (Ja mensjes ik ben niet altijd aardig geweest). EN JEZUS Jij hebt wat tegen emo's maar je kent ze niet eens. Je geeft ze niet eens een kans om zich te bewijzen. Echt jij bent zo zielig. GVD wat kan ik hierover zeggen.
    En btw als je wilt vechten kom maar op. Ik ben niet bang om zon arrogant kut wijf op de bek te slaan, doe ik zelfs met plezier. Dan verlos ik iedereen hier uit zijn lijd omdat jij eindelijk opflikkert.

    - Mitchell

    Doe dat! ;D

    RestlessSoul schreef:
    Oke mensjes ik lig echt dubbel. Zon zielig wijf als jou heb ik echt nog nooit gezien. Dit is gewoon lachwekkend. Je bent dus alles en je bent opgepakt door de politie. Oh wat cool, ik ook like I give a fuck? (Ja mensjes ik ben niet altijd aardig geweest). EN JEZUS Jij hebt wat tegen emo's maar je kent ze niet eens. Je geeft ze niet eens een kans om zich te bewijzen. Echt jij bent zo zielig. GVD wat kan ik hierover zeggen.
    En btw als je wilt vechten kom maar op. Ik ben niet bang om zon arrogant kut wijf op de bek te slaan, doe ik zelfs met plezier. Dan verlos ik iedereen hier uit zijn lijd omdat jij eindelijk opflikkert.

    - Mitchell

    Ben je nu wel aardig dan?
    Maar je hebt helemaal gelijk.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    @ Progeny : Brilliant (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.