• Ik wil graag mijn haar knippen als die foto naast ! zou het mij staan

    ik verwacht serieuze reactie,s

    mod-edit: Foto weggehaald op vraag user

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 19:42 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 maart 2014 - 20:55 ]

    Padawan schreef:
    (...)

    Hij, dankjewel.


    mod-edit: reactie weggehaald op vraag user

    [ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 0:41 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 3 maart 2014 - 12:49 ]

    Bloeddd schreef:
    (...)

    mod-edit: reactie weggehaald op vraag user


    Ik ben geen emo, en ik kleed me ook niet zo; Ik kleed me juist hartstikke normaal - ik heb enkel lang haar omdat ik dat mooi vind. En liever gay emo's dan negers :').

    [ bericht aangepast door een moderator op 3 maart 2014 - 12:49 ]


    We're all mad here.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 9:50 ]

    Padawan schreef:
    (...)

    Ik ben geen emo, en ik kleed me ook niet zo; Ik kleed me juist hartstikke normaal - ik heb enkel lang haar omdat ik dat mooi vind. En liever gay emo's dan negers :').


    mod-edit: reactie weggehaald op vraag user

    [ bericht aangepast door een moderator op 3 maart 2014 - 12:50 ]

    Bloeddd schreef:
    dan zit je zo fout en in fantasie land
    je kent niet focken met mij want dan fock je met de verkeerde .


    Ik was alle reacties echt heel serieus aan het lezen, maar toen ging ik echt stuk, terwijl ik helemáal niet in een vrolijke bui ben, dus thanks, you made my day. :''D

    Omg, Die smokey Eyes. Sorry hoor, maar ik snap niet wat mensen daar mooi aan vinden.

    Ik denk het wel, maar dan wel met een rustigere make-up stijl


    Firm believer of all that is magic

    Bloeddd schreef:
    (...)

    mag ik wat vragen niet gemeen bedeold maar waarom kleden jullie als homo. ik vind jammer van je haar terwijl als je kort knipt best leuk zou staan,. ik val zelf niet op negers maar ik neem nog liever een neger dan een gay emo haha

    Hoezo zijn wij ineens allemaal homo's, emo's, en gay-emo's?
    Weet je überhaupt wat dat alles inhoud? :'D


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Hoezo zijn wij ineens allemaal homo's, emo's, en gay-emo's?
    Weet je überhaupt wat dat alles inhoud? :'D


    hoe kan jij homo zijn ahhaha je bent meisje ..of ben je omgebouwd met je tokio hotel plaatsje eey serieus ik heb een kater ik heb me dag niet maak me niet boos.. ik hoef niet eens iets te weten over emo,s wat een folk zeg ik spuug op hun

    Geen idee of het jou zou staan. Ik vind die foto nogal onduidelijk.

    Bloeddd schreef:
    mod-edit: reactie weggehaald op vraag user

    Yeah right, ik heb héél vaak last van hyperventileren, sommige mensen zeggen door paniekaanvallen. Het hyperventileren is voor mij als een soort 'ontspanning' omdat je dan de kracht niet meer hebt om echt na te denken.
    En zelfs ík durf te wedden dat ik gelukkiger ben dan jij? Mijn moeder doet haar best voor me, ookal heeft ze niet al het geld van de wereld, die vriend van d'r kan ik niet uit staan, maar toch kan ik het soms wel met hem vinden. Mijn twee beste vriendinnen zijn verhuisd naar de andere kant van het land, en binnenkort gaat de derde ook naar een andere provincie. Maar ik wéét dat ik op ze kan rekenen. Zelfs al wonen ze op de Mount Everest.
    Kun jij dat ook zeggen? I don't think so (:

    [ bericht aangepast door een moderator op 3 maart 2014 - 12:56 ]


    Let it come and let it be

    Haha toen ik zag wie het topic had geopend ging ik meteen alle reacties lezen en ik heb echt zin om me ermee te gaan bemoeien, maar ik hou me er toch maar buiten :Y)

    Edit. Ik heb blijkbaar toch moeite met me inhouden (:

    [ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 9:55 ]


    Alis volat propriis.

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Yeah right, ik heb héél vaak last van hyperventileren, sommige mensen zeggen door paniekaanvallen. Het hyperventileren is voor mij als een soort 'ontspanning' omdat je dan de kracht niet meer hebt om echt na te denken.
    En zelfs ík durf te wedden dat ik gelukkiger ben dan jij? Mijn moeder doet haar best voor me, ookal heeft ze niet al het geld van de wereld, die vriend van d'r kan ik niet uit staan, maar toch kan ik het soms wel met hem vinden. Mijn twee beste vriendinnen zijn verhuisd naar de andere kant van het land, en binnenkort gaat de derde ook naar een andere provincie. Maar ik wéét dat ik op ze kan rekenen. Zelfs al wonen ze op de Mount Everest.
    Kun jij dat ook zeggen? I don't think so (:


    ik ben lekker verwend mijn pa heeft geld en me ma ook genoeg ben naja een verwend nest zal ik zo zeggen ik lijk een op een barbie maar ben arroganter dan die blonde wijfen van tegenwoordig haha

    Bloeddd schreef:
    (...)

    hoe kan jij homo zijn ahhaha je bent meisje ..of ben je omgebouwd met je tokio hotel plaatsje eey serieus ik heb een kater ik heb me dag niet maak me niet boos.. ik hoef niet eens iets te weten over emo,s wat een folk zeg ik spuug op hun

    Je weet niet wat die mensen meemaken, beter spuug je op je spiegel, als die nog neit is gebarst.
    En ik maak je wél boos. Ik lach me hier dood, want ík ben wél gelukkig.
    Jij loopt hier bloedchagerijnig te doen achter je computer, en doet alsof het je niks kan schelen, wat neit zo is.
    Kater? Had je soms even een drankje nodig om bij te komen van je achterlijke reacties?


    Let it come and let it be

    Bloeddd schreef:
    (...)

    ik ben lekker verwend mijn pa heeft geld en me ma ook genoeg ben naja een verwend nest zal ik zo zeggen ik lijk een op een barbie maar ben arroganter dan die blonde wijfen van tegenwoordig haha

    Dat je arrogant bent merk ik ja, maar daar is geen reden toe. Als ik jou was zou ik me opsluiten in mijn kamer, en er nooit meer uit komen :Y)


    Let it come and let it be

    Bloeddd schreef:
    (...)

    ik ben lekker verwend mijn pa heeft geld en me ma ook genoeg ben naja een verwend nest zal ik zo zeggen ik lijk een op een barbie maar ben arroganter dan die blonde wijfen van tegenwoordig haha

    En dat vind je stoer omdat? :')


    Alis volat propriis.