Meid, echt. Waarom ben jij zo aggressief? Waarom wil jij niet in het goede van de mens geloven. Kijk met die scene mensen. Jaa, ze hebben jou muziekstijl niet, ja, ze hebben haar dat jij niet mooi vindt. Maar ze komen gewoon uit voor hun stijl, en dat maakt niet dat ze vanbinnen verrot zijn ofzo. En jij maakt iemands mobiel stuk omdat hij - in jou ogen - rot muziek draait. En dna vindt jij het raar dat iemand je gewoon aankijkt. Iemand kijkt je aan omdatt je andere muziek draait, misschien ook muziek die hij of zij ook niet mag. Maar die vliegt jou toch ook niet aan? En waarom moet jij trouwens al deze verhalen vertellen op Quizlet? sorry hoor, maar op mij komt het over dat je gewoon wilt laten zien dat je beter bent dan ons allemaal omdat jij bijvoorbeeld zo'n - in jou ogen - extreme muziekstijl hebt. Of dat je stoer ben omdat je zo aggressief bent. Maar vertel mij nou eens, wat is er leuk als je iemand in elkaar slaat. geeft jou dat een kick? want als die verhalen van jou kloppen, sla jij - in mijn ogen - gewoon iemand in elkaar voor de kick..
Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.