• Ik wil graag mijn haar knippen als die foto naast ! zou het mij staan

    ik verwacht serieuze reactie,s

    mod-edit: Foto weggehaald op vraag user

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 19:42 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 maart 2014 - 20:55 ]

    Aguamenti schreef:
    (...)
    En jij zij dat je nooit meer ging driegen (cat)?
    meid zoek een Leven! schrijf gewoon ABN en ga weg van Q!


    noem je dat driegen lees beter ik zal haar niet aanraken . van mij mag zij best aankloppen of aanvallen en zeggen ben jij dat alsnog doe ik haar niks gaat om mijn vrienden en familie als iemand die aanraakt ben je dood naja lig je in de ziekenhuis, ze heeft niemand van mij iets aangedaan ja dingen gezegd maar wat is internet gaat erom aanraken is slaan zo denk ik hhaa

    Panthera schreef:
    GOOHHWWWD, WILLEN JULLIE ELKAAR NOU ECHT ZO GRAAG GEBROKEN ZIEN?

    Ja, ik wil haar graag gebroken zien, ja.


    Let it come and let it be

    Bloeddd schreef:
    (...)

    noem je dat driegen lees beter ik zal haar niet aanraken . van mij mag zij best aankloppen of aanvallen en zeggen ben jij dat alsnog doe ik haar niks gaat om mijn vrienden en familie als iemand die aanraakt ben je dood naja lig je in de ziekenhuis, ze heeft niemand van mij iets aangedaan ja dingen gezegd maar wat is internet gaat erom aanraken is slaan zo denk ik hhaa

    Maar hadden de "scene-kinderen" jou familie wel iets gedaan dan?


    Let it come and let it be

    Melusine schreef:
    (...)
    Je spreekt jezelf wederom tegen. Net zei je nog dat je scene mensen hebt mishandeld omdat ze zei wat moet je? En je ging iemand op een forum bedreigen? En ik heb onderhand nog wel meer bizarre verhalen van je gelezen die nergens op slaan. Als je een onzin verhaal wil komen kwatsen, zorg er dan wel voor dat het goed georganiseerd is, dat je onthoud wat je hebt gezegd en dat je daarna niet weer iets totaal anders gaat vertellen (:


    jij snap niet waarom ik met die mongool heb gevochten die scene meisje deed wat ! lees beter met je kop zij deed wat mij niet bevalde ze had iemand aangeraakt uit me familie ja dan kan ze het krijgen .. ik heb haar zo hard geslagen dat je bloed op de grond zag . ik heb geen spijt ik pleeg moord voor me familie

    Dit kan zo nog wel even door blijven gaan.
    Dit topic heeft dus totaal geen nut. :')

    Bloeddd schreef:
    (...)

    jij snap niet waarom ik met die mongool heb gevochten die scene meisje deed wat ! lees beter met je kop zij deed wat mij niet bevalde ze had iemand aangeraakt uit me familie ja dan kan ze het krijgen .. ik heb haar zo hard geslagen dat je bloed op de grond zag . ik heb geen spijt ik pleeg moord voor me familie

    Volgens mij zit er bij jouw echt iets los daarboven..

    sorry ik snap dat je die geruzie niet leuk vind maar zij moeten zelf ook ophouden dan doe ik het ook want ik raak snel agressief ik word al agressief achter me laptop laatsaan in het echt ..

    Celestial schreef:
    (...)
    Volgens mij zit er bij jouw echt iets los daarboven..

    Er is nog altijd een verschil tussen zeggen en doen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Celestial schreef:
    (...)
    Volgens mij zit er bij jouw echt iets los daarboven..


    als iemand om zijn familie geeft dan zit er iets los dus wedden iedereen van deze site zou precies zelfde denken familie nummer 1

    Weet je, de enige die jou familie iets aan doet, is jij zelf.
    Die leugens van je, aan het begin over dat je vader en je broer mee staan e lachen, dat maakt jou familie naam teschande. Je laat het lijken alsof je vader en je broer twee grote sadicten zijn, net als jij. Die lachen om de wereld, en niet nadenken over alles. Stop met praten over je familie, als je familie je echt iets waard is, houdt je ze hier buiten. Want alles wat je over ze zegt in dit topic, besmeurt de familie naam.
    Je hele familie heeft hier níéts mee te maken.


    Let it come and let it be

    Bloeddd schreef:
    (...)

    als iemand om zijn familie geeft dan zit er iets los dus wedden iedereen van deze site zou precies zelfde denken familie nummer 1

    Familie nr 1 ja, maar ik ga niemand in elkaar rammen of vermoorden. Niemand hier is zo gek


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Bloeddd schreef:
    (...)

    noem je dat driegen lees beter ik zal haar niet aanraken . van mij mag zij best aankloppen of aanvallen en zeggen ben jij dat alsnog doe ik haar niks gaat om mijn vrienden en familie als iemand die aanraakt ben je dood naja lig je in de ziekenhuis, ze heeft niemand van mij iets aangedaan ja dingen gezegd maar wat is internet gaat erom aanraken is slaan zo denk ik hhaa

    Dat zie ik als dreigen(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Bloeddd schreef:
    (...)

    jij snap niet waarom ik met die mongool heb gevochten die scene meisje deed wat ! lees beter met je kop zij deed wat mij niet bevalde ze had iemand aangeraakt uit me familie ja dan kan ze het krijgen .. ik heb haar zo hard geslagen dat je bloed op de grond zag . ik heb geen spijt ik pleeg moord voor me familie

    Ik zal beter lezen met mijn kop als jij beter gaat schrijven met je kop. Maar helaas, valt er niks beter te lezen want je hebt dat niet gezegd. En wat wil je nou de hele tijd bereiken met het vertellen hoeveel ze gebroken hebben, hoeveel bloed ze hebben verloren? Ik snap jou echt niet, ik vraag me af hoe het kan dat er zulke domme, rare mensen bestaan. Alsof je met vechten alles kan oplossen. Zij raken jouw familie aan, jij raakt hun aan. Denk je dat hun daardoor meer respect gaan hebben voor jouw familie en ze met rust laten? Ja, nu zal je gaan reageren: "Ja want nu zijn ze bang van mij want ik heb hun armen en benen en nek gebroken en er stroomde 153 liter bloed uit ze!", maar het antwoord is nee. Je lokt alleen maar meer problemen uit, en ik kom terug op wat ik net zei, je hebt hulp nodig.


    Alis volat propriis.

    Meid, echt. Waarom ben jij zo aggressief? Waarom wil jij niet in het goede van de mens geloven. Kijk met die scene mensen. Jaa, ze hebben jou muziekstijl niet, ja, ze hebben haar dat jij niet mooi vindt. Maar ze komen gewoon uit voor hun stijl, en dat maakt niet dat ze vanbinnen verrot zijn ofzo. En jij maakt iemands mobiel stuk omdat hij - in jou ogen - rot muziek draait. En dna vindt jij het raar dat iemand je gewoon aankijkt. Iemand kijkt je aan omdatt je andere muziek draait, misschien ook muziek die hij of zij ook niet mag. Maar die vliegt jou toch ook niet aan? En waarom moet jij trouwens al deze verhalen vertellen op Quizlet? sorry hoor, maar op mij komt het over dat je gewoon wilt laten zien dat je beter bent dan ons allemaal omdat jij bijvoorbeeld zo'n - in jou ogen - extreme muziekstijl hebt. Of dat je stoer ben omdat je zo aggressief bent. Maar vertel mij nou eens, wat is er leuk als je iemand in elkaar slaat. geeft jou dat een kick? want als die verhalen van jou kloppen, sla jij - in mijn ogen - gewoon iemand in elkaar voor de kick..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Bloeddd schreef:
    (...)

    als iemand om zijn familie geeft dan zit er iets los dus wedden iedereen van deze site zou precies zelfde denken familie nummer 1

    Je gaat toch niet iemand helemaal aftuigen omdat er iemand zogenaamd aan je familie heeft gezeten? Zoiets praat je uit.
    En het is nog maar de vraag of je dit wel echt hebt gedaan. Want je kan hier wel van alles vertellen, maar of dat de waarheid is...