• Ik wil graag mijn haar knippen als die foto naast ! zou het mij staan

    ik verwacht serieuze reactie,s

    mod-edit: Foto weggehaald op vraag user

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 19:42 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 maart 2014 - 20:55 ]

    Bloeddd schreef:
    wat ik hier doe nou ik verveelde me dus dood snapje toen dacht ik maak ergens acount aan en geloof me dit is niet me eerste acount eerst zat ik op fok maar ik kon mijn acount dus niet verwijderen wat ik wou toen vroeger ik blokade aan zodat het wegaat dus die beheerder had dat gelukkig voor me gedaan ik heb daar iemand bedreigd maar niemand weet dat daar hahahahah
    eey maar ik ga je weet zelf ik heb dingen te doen hou je smoel en doe wat anders laterzz

    O.O
    Je durft wel he.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Bloeddd schreef:
    ik ben geen nederlander teminste me ouders hebben een mix ik ben bosnich pools en russich kwart hahha ik zit in een mix dus me nederlands hoef niet perfect te zijn meisje ik ben een fucking oosterblokker

    Je leest ook gewoon echt niet verder hé? Het ging om het gedeelte ná de dikgedrukte letters. En als je (gedeeltelijk) buitenlands bent, betekend dat nog niet dat je geen ABN kan praten.


    Alis volat propriis.

    Melusine schreef:
    (...)
    Je leest ook gewoon echt niet verder hé? Het ging om het gedeelte ná de dikgedrukte letters. En als je (gedeeltelijk) buitenlands bent, betekend dat nog niet dat je geen ABN kan praten.

    +1 voor het ABN:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Melusine schreef:
    (...)
    Je leest ook gewoon echt niet verder hé? Het ging om het gedeelte ná de dikgedrukte letters. En als je (gedeeltelijk) buitenlands bent, betekend dat nog niet dat je geen ABN kan praten.

    Tottaly true
    Er zit hier iemand op Q die is voor een groot deel Amerikaans en die kan nog beter Nederlands


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Kun je trouwens stoppen met het schelden met Kanker? Ik had het je al in je gastenboek gevraagt, maar je reageert gewoon niet.
    Ik vind het namelijk nogal beledigend en kanker is geen scheldwoord


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    ik zeg aleen kleed je normaal en doe je haren niet voor je gezicht .. hoe lelijk kan je zijn als je dat doet ik heb liever gabbers die alles losbreken en hooligans die alles slopen . schoppen trappen en rellen !

    Roodstrikje schreef:
    (...)
    Tottaly true
    Er zit hier iemand op Q die is voor een groot deel Amerikaans en die kan nog beter Nederlands


    zal mij een reet schelen hahahah

    Bloeddd schreef:
    ik zeg aleen kleed je normaal en doe je haren niet voor je gezicht .. hoe lelijk kan je zijn als je dat doet ik heb liever gabbers die alles losbreken en hooligans die alles slopen . schoppen trappen en rellen !

    O.O
    Dat is gewoon hun eigen stijl! Kom op zeg, als ik mijn haar in een bepaald model knip, valt het ook voor een deel voor mijn gezicht


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Bloeddd schreef:
    ik zeg aleen kleed je normaal en doe je haren niet voor je gezicht .. hoe lelijk kan je zijn als je dat doet ik heb liever gabbers die alles losbreken en hooligans die alles slopen . schoppen trappen en rellen !

    Nee of jij zoo mooi bent (cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Bloeddd schreef:
    ik zeg aleen kleed je normaal en doe je haren niet voor je gezicht .. hoe lelijk kan je zijn als je dat doet ik heb liever gabbers die alles losbreken en hooligans die alles slopen . schoppen trappen en rellen !

    Je hebt liever criminelen dan mensen die hun haar anders dragen dan jij? Serieus, get a life. Jij weet duidelijk nog lang niet hoe het gaat in het leven. Kleuter.


    Alis volat propriis.

    Bloeddd schreef:
    ik zeg aleen kleed je normaal en doe je haren niet voor je gezicht .. hoe lelijk kan je zijn als je dat doet ik heb liever gabbers die alles losbreken en hooligans die alles slopen . schoppen trappen en rellen !

    Weet je wel hoe bedreigend je woorden zijn, als ze niet eens te volgen zijn? :'3
    Mag ik vragen, hoeveel sta jij gemiddeld voor Nederlands? :'D


    Let it come and let it be

    Melusine schreef:
    (...)
    Je hebt liever criminelen dan mensen die hun haar anders dragen dan jij? Serieus, get a life. Jij weet duidelijk nog lang niet hoe het gaat in het leven. Kleuter.

    Oneindig Voor Quizlet _O_ - 0 voor andere Partij:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik heb ruzie gehad met scene mensen .. ze waren gekomen met groepje ik aleen hahahahahahahahahahahhahahahahahaahah.. die meisje zeg tegen mij wat moet je ik zeg tegen haar jou kop breken.. dus kwam ze dichtbij staan ik snel blow nemen in haar fucking gezicht uitgeblazen en gezegd wil je vechten is goed ik doe me haar vast . hhaha ik heb half van haar scene haar naar de klote gewerkt . en ze waren nog met groepje niemand deed wat aleen zij kwam hahahha ze kwam thuis met blauwe plekken whahahahah .. jullie denken serieus ik ben niet zo in het echt wacht maar tot je me tegen komt in ROTTERDAM

    Ik wilde me eigenlijk niet bemoeien hiermee, maar dit moét ik toch even zeggen. Als je dat beeld over jezelf hebt en over anderen, geloof me, jij gaat nog hard falen in het leven.
    Het is niet omdat je vader rijk is, je alles krijgt wat je wilt en je 17 lagen make-up gebruikt dat het leven gemakkelijk voor je zal zijn. Andere mensen uitschelden is dan nog het toppunt. Serieus, iedereen zal je lelijk vinden als ze je innerlijk kennen. Word volwassen.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Aguamenti schreef:
    (...)
    Oneindig Voor Quizlet _O_ - 0 voor andere Partij:Y)

    Home:
    Guest:

    894628574583
    0

    [ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 12:51 ]


    Let it come and let it be