• Ik wil graag mijn haar knippen als die foto naast ! zou het mij staan

    ik verwacht serieuze reactie,s

    mod-edit: Foto weggehaald op vraag user

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 19:42 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 maart 2014 - 20:55 ]

    Bloeddd schreef:
    (...)

    ik ben lekker verwend mijn pa heeft geld en me ma ook genoeg ben naja een verwend nest zal ik zo zeggen ik lijk een op een barbie maar ben arroganter dan die blonde wijfen van tegenwoordig haha

    Juist, je bent verwend, je hebt alles wat je wilt enzo. Maar wie zegt dat dat gelukkig maakt?

    OT: Je haar naar achter steken kan ook gewoon?


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Wat een gezellig topic. :')

    Luxure schreef:
    is het niet gewoon een kwestie van je haar vastzetten achter?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Celestial schreef:
    Wat een gezellig topic. :')

    Stiekem vind jij het net zo grappig als ik (cat)


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Dat je arrogant bent merk ik ja, maar daar is geen reden toe. Als ik jou was zou ik me opsluiten in mijn kamer, en er nooit meer uit komen :Y)


    mod-edit: Foto weggehaald op vraag user

    [ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 10:00 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 3 maart 2014 - 12:44 ]

    Bloeddd schreef:
    (...)

    ik ben zelfs mooi zonder make-up :$ zijn meisjes op mijn school die kijken me zo vies aan dat ze bijna niet tegen kunnen aleen door me uiterlijk maarja ik weet ik ben knap ik moet me pa bedanken en me ma die ziet er trouwens ook goed uit voor haar leeftijd

    mod-edit: Foto weggehaald op vraag user

    Weet je, als je ouders zo "rijk" zijn als je zegt dat ze zijn. Beter vraag je dan om een facelift, óh en een herseninplantaat. Zal je goed doen hunny :Y)

    [ bericht aangepast door een moderator op 3 maart 2014 - 12:51 ]


    Let it come and let it be

    Bloeddd schreef:
    (...)

    ik ben zelfs mooi zonder make-up :$ zijn meisjes op mijn school die kijken me zo vies aan dat ze bijna niet tegen kunnen aleen door me uiterlijk maarja ik weet ik ben knap ik moet me pa bedanken en me ma die ziet er trouwens ook goed uit voor haar leeftijd

    mod-edit: Foto weggehaald op vraag user

    Je bent wel een beetje erg vol van jezelf..

    [ bericht aangepast door een moderator op 3 maart 2014 - 12:51 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik word hier alleen nog maar gek van de grammatica en de spelling, laat staan van al die reacties :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Haha ik heb wel mooiere mensen gezien hoor.


    Alis volat propriis.

    Melusine schreef:
    Haha ik heb wel mooiere mensen gezien hoor.


    mijn ma is 100000000000000000000000000x keer mooier dan

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Weet je, als je ouders zo "rijk" zijn als je zegt dat ze zijn. Beter vraag je dan om een facelift, óh en een herseninplantaat. Zal je goed doen hunny :Y)


    ken ik nu deze video verder kijken

    ik word je gezeur zat terwijl je hier zitten te schrijven zit ik relax video,s van steen de checken hij is kanker talent gelukkig geen emo

    Bloeddd schreef:
    (...)

    mijn ma is 100000000000000000000000000x keer mooier dan

    Dan wat of wie? Serieus, je bent blijkbaar het mooiste, geweldigste, stoerste en rijkste meisje van Nederland, maar je krijgt het nieteens voor elkaar je zin af te maken.


    Alis volat propriis.

    Bloeddd schreef:
    ik word je gezeur zat terwijl je hier zitten te schrijven zit ik relax video,s van steen de checken hij is kanker talent gelukkig geen emo

    Ga dan gewoon weg van Quizlet, het is toch duidelijk dat niemand je hier mag?! F*cking hell zeg ><


    Alis volat propriis.

    Bloeddd schreef:
    ik word je gezeur zat terwijl je hier zitten te schrijven zit ik relax video,s van steen de checken hij is kanker talent gelukkig geen emo

    Je vind jezelf zeker wel heel stoer dat je met een grote ziekte scheld?


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind