Weet je, ik zal het even rustig uitleggen.
Ik heb er werkelijk níks tegen als mensen zichzelf mooi vinden, écht niet. Sterker nog, ik vind het zelfs goed. Maar de manier waarop jij het brengt, dat is gewoon alsof je denk dat je beter bent dan de rest omdat je "mooi" bent. Dat is gewoon verkeerd.
Mijn eerlijke mening over jou is, je bent niet lelijk nee, maar ik heb mooier gezien. Maar intelectueel, loop je vér op mij achter. En als je mijn echte leeftijd wist, zou je nu diep en diep beledigt moeten zijn.
Het zelfde met jou mening over emo's. Nee ze zijn niet altijd even prachtig, en sommige mensen vinden ze zelfs eng. Maar emo's zijn neit zoals iedereen denkt dat ze zijn. Vaak weten ze niet eens van zichzelf dat ze "emo" zijn. Die mensen líjken soms depressief, maar dat is niet zo. Ze zijn soms ook opgewek, ze zijn soms ook vrolijk, ze zijn soms ook een beetje gek. Soms houden ze ook van lichte kleuren, maar die kan van hun ligt gewoon wat verder weg.
Emo's zijn gewoon mensen met een passie voor fantasie. Zij beschrijven hun eigen wereld, en leven die na.
Jíj beschrijft je eigen wereld, en vind dat iedereen zich er aan meot houden, dat is dus de verkeerde manier.
Ook homo's, dat zijn gewoon doodnormale mensen, en écht niet alle homo's zijn obsessed met sjaaltjes, en lopen continu met een gayhandje. Het enige irritante aan homo's is, dat het vaak de knappe, gevoelige jongens zijn, en als je ze mee uit wilt vragen, je er achter komt dat ze homo zijn, en je geen kans meer bij ze maakt :'D
Eerlijk, sluit jezelf neit zo op in je eigen wereld, leer ook eens andere kanten kennen, plaats mensen neit meteen in een hokje, loop niet te koop met dat je ouders "rijk" zijn. Dat je ouders geld hebben, en je meer krijgt dan de rest is leuk ja. Maar dat maakt je niet emteen gelukkiger. Geluk moet je vinden, niet kopen.
Waarom probeer je niet eens met een andere instelling de wereld te bekijken? Dat maakt het voor iedereen een stuk leuker.
Maar ja, de kans dat je hier naar luisterd, is klein. Wat zou het ook?
Let it come and let it be