• Ik wil graag mijn haar knippen als die foto naast ! zou het mij staan

    ik verwacht serieuze reactie,s

    mod-edit: Foto weggehaald op vraag user

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 19:42 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 maart 2014 - 20:55 ]

    Corvette schreef:
    (...)
    Je vind jezelf zeker wel heel stoer dat je met een grote ziekte scheld?

    Ze ís ook stoer want ze is het mooiste meisje ever <3


    Alis volat propriis.

    Weet je, ik zal het even rustig uitleggen.
    Ik heb er werkelijk níks tegen als mensen zichzelf mooi vinden, écht niet. Sterker nog, ik vind het zelfs goed. Maar de manier waarop jij het brengt, dat is gewoon alsof je denk dat je beter bent dan de rest omdat je "mooi" bent. Dat is gewoon verkeerd.
    Mijn eerlijke mening over jou is, je bent niet lelijk nee, maar ik heb mooier gezien. Maar intelectueel, loop je vér op mij achter. En als je mijn echte leeftijd wist, zou je nu diep en diep beledigt moeten zijn.

    Het zelfde met jou mening over emo's. Nee ze zijn niet altijd even prachtig, en sommige mensen vinden ze zelfs eng. Maar emo's zijn neit zoals iedereen denkt dat ze zijn. Vaak weten ze niet eens van zichzelf dat ze "emo" zijn. Die mensen líjken soms depressief, maar dat is niet zo. Ze zijn soms ook opgewek, ze zijn soms ook vrolijk, ze zijn soms ook een beetje gek. Soms houden ze ook van lichte kleuren, maar die kan van hun ligt gewoon wat verder weg.
    Emo's zijn gewoon mensen met een passie voor fantasie. Zij beschrijven hun eigen wereld, en leven die na.
    Jíj beschrijft je eigen wereld, en vind dat iedereen zich er aan meot houden, dat is dus de verkeerde manier.
    Ook homo's, dat zijn gewoon doodnormale mensen, en écht niet alle homo's zijn obsessed met sjaaltjes, en lopen continu met een gayhandje. Het enige irritante aan homo's is, dat het vaak de knappe, gevoelige jongens zijn, en als je ze mee uit wilt vragen, je er achter komt dat ze homo zijn, en je geen kans meer bij ze maakt :'D

    Eerlijk, sluit jezelf neit zo op in je eigen wereld, leer ook eens andere kanten kennen, plaats mensen neit meteen in een hokje, loop niet te koop met dat je ouders "rijk" zijn. Dat je ouders geld hebben, en je meer krijgt dan de rest is leuk ja. Maar dat maakt je niet emteen gelukkiger. Geluk moet je vinden, niet kopen.
    Waarom probeer je niet eens met een andere instelling de wereld te bekijken? Dat maakt het voor iedereen een stuk leuker.

    Maar ja, de kans dat je hier naar luisterd, is klein. Wat zou het ook?


    Let it come and let it be

    mod-edit: reactie weggehaald op vraag user

    [ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 10:33 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 3 maart 2014 - 12:52 ]

    Bloeddd schreef:
    mod-edit: reactie weggehaald op vraag user

    Arrogante wijven houden echt niet allemaal van dezelfde dingen, en ik zie al helemaal geen link tussen arrogant zijn en blond haar hebben. Plus, vind je het gek? Ik weet zeker dat jij ook niet zou doorlopen zonder er iets van te zeggen of een arrogante blik werpen als er een groep mensen langskomt met muziek die jij écht niet kan hebben.

    [ bericht aangepast door een moderator op 3 maart 2014 - 12:53 ]


    Alis volat propriis.

    Melusine schreef:
    (...)
    Arrogante wijven houden echt niet allemaal van dezelfde dingen, en ik zie al helemaal geen link tussen arrogant zijn en blond haar hebben. Plus, vind je het gek? Ik weet zeker dat jij ook niet zou doorlopen zonder er iets van te zeggen of een arrogante blik werpen als er een groep mensen langskomt met muziek die jij écht niet kan hebben.

    mod-edit: reactie weggehaald op vraag user

    [ bericht aangepast door een moderator op 3 maart 2014 - 12:53 ]

    Bloeddd schreef:
    (...)
    mod-edit: reactie weggehaald op vraag user

    Je spreekt jezelf echt tegen. Je loopt te zeuren dat zij jou raar aankijken als je met je "muziek" rondloopt, maar zelf ga je wel zo lopen praten over wanneer hún muziek op hebben? En dat je met een hatende groep loopt? Racist.
    Maar, je negeert continu de vraag die ik je al honderd keer heb gesteld: Wat doe je hier nog op Quizlet?
    Je bent echt pathetic.

    [ bericht aangepast door een moderator op 3 maart 2014 - 12:53 ]


    Alis volat propriis.

    mod-edit: reactie weggehaald op vraag user

    [ bericht aangepast door een moderator op 3 maart 2014 - 12:55 ]

    Nooit geweten dat er mensen rondlopen die zò overdreven vol van zichzelf kunnen zijn


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Bloeddd schreef:
    mod-edit: reactie weggehaald op vraag user

    Hahaha grappig joh en stoer, iemand bedreigen! Kom op.
    En ik heb geen smoel, en voor jou doe ik al helemaal niks. En als je dan toch dingen te doen hebt, verleng die dan zodat wij jou niet hier hoeven te hebben (:

    [ bericht aangepast door een moderator op 3 maart 2014 - 12:56 ]


    Alis volat propriis.

    Wat een gezelligheid.(hoera)


    Van voor naar achter van links naar recht. _O_


    Some angels have no wings.

    Bloeddd schreef:
    oke .. ik mag emo,s sowieso niet weet niet waarom
    als ik buiten in stad loop met me muziek op kijken ze me aan alsof ze nooit een mens gezien hebben dan heb ik neiging om agressief te slaan
    maar ik hou me toch in,, ik ben zelf ook heel apart hoor ik ben niet als echte arrogante wijfen ik hou van dingen waar hun niet van houden ik haat blonde wijfen die denken dat ze alles zijn .. ik heb ook fouten gemaakt hoor ik ben opgepakt geweest door de politie:X en geloof me dat was niet fijn.. mijn ouders hebben zwaar problemen met mij gehad vind wel dat ze dat niet verdienen

    Gedraag je dan niet zo, dan vinden mensen je misschien wél aardig, het klinkt héél dom, maar aan iemands loopje en uitstraling kun je zijn persoonlijkheid zien. Emo's zijn mensen die zich daar véél mee bezig houden. Daarom kijken ze je zo aan.
    Als je nou probeerd o, gewoon normaal met mensen te praten, en iedereen een kans geeft, dan geven wij jou ook een kans.


    Let it come and let it be

    Bloeddd schreef:
    oke .. ik mag emo,s sowieso niet weet niet waarom
    als ik buiten in stad loop met me muziek op kijken ze me aan alsof ze nooit een mens gezien hebben dan heb ik neiging om agressief te slaan
    maar ik hou me toch in,, ik ben zelf ook heel apart hoor ik ben niet als echte arrogante wijfen ik hou van dingen waar hun niet van houden ik haat blonde wijfen die denken dat ze alles zijn .. ik heb ook fouten gemaakt hoor ik ben opgepakt geweest door de politie en geloof me dat was niet fijn.. mijn ouders hebben zwaar problemen met mij gehad vind wel dat ze dat niet verdienen




    Wees je zelf daar krijg je veel meer respect mee dan een grote mond. Ga er dan voor als je hun zo haat? Laat ze lopen ze zijn het niet waart echt gewoon niet.


    Some angels have no wings.

    Bloeddd schreef:
    oke .. ik mag emo,s sowieso niet weet niet waarom
    als ik buiten in stad loop met me muziek op kijken ze me aan alsof ze nooit een mens gezien hebben dan heb ik neiging om agressief te slaan
    maar ik hou me toch in,, ik ben zelf ook heel apart hoor ik ben niet als echte arrogante wijfen ik hou van dingen waar hun niet van houden ik haat blonde wijfen die denken dat ze alles zijn .. ik heb ook fouten gemaakt hoor ik ben opgepakt geweest door de politie:X en geloof me dat was niet fijn.. mijn ouders hebben zwaar problemen met mij gehad vind wel dat ze dat niet verdienen

    Zou je dan jezelf niet moeten haten want je denkt duidelijk wel dat je alles bent.
    trouwens, er staat heel duidelijk in de huisregels dat je geen mensen mag beledigen. Leef die regels dan ook na.


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Bloeddd schreef:
    wat ik hier doe nou ik verveelde me dus dood snapje toen dacht ik maak ergens acount aan en geloof me dit is niet me eerste acount eerst zat ik op fok maar ik kon mijn acount dus niet verwijderen wat ik wou toen vroeger ik blokade aan zodat het wegaat dus die beheerder had dat gelukkig voor me gedaan ik heb daar iemand bedreigd maar niemand weet dat daar hahahahah
    eey maar ik ga je weet zelf ik heb dingen te doen hou je smoel en doe wat anders laterzz

    Oke zoals velen al zeggen irriteer ik me aan de manier hoe je nederlands schrijft wat De Hel doe jij nog op Q?. Ten eerste zijn Emo's Juist Tof omdat ze lekker uniek zijn :') . maar als je zoo arrogant over blijft Komen en niemand gaat respecteren dan gaa je maar lekker weg(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik ben geen nederlander teminste me ouders hebben een mix ik ben bosnich pools en russich kwart hahha ik zit in een mix dus me nederlands hoef niet perfect te zijn meisje ik ben een fucking oosterblokker