• Ik ben er gisteren achter gekomen dat ik zwanger ben. Mijn vriend daarin tegen steunt me niet, en is bij me weggegaan. Ik heb geen ouders waar ik op kan rekenen, en woon daarom bij mijn broer. Ik ben zwaar tegen abortus laten plegen, en ook tegen adoptie. Mijn broer zou me er door heen helpen, maar financieel zit ik in de problemen.. wat moet ik nu doen..

Turn it up! *

Seel schreef:
    (...)wow, je kan er tegen zijn, maar jij bent wel heel grof hoor :/

Ik vind dat dit niet grof is. Dit zijn de feiten, het is de waarheid. De waarheid kan hard zijn. (:

To infinity and beyond •

Everlast schreef:
    Zal vast weer zo'n onzintopic zijn door mensen die geilen op aandacht (A)

-zwijgt-

Leafs schreef:
    (...)

Ik vind dat dit niet grof is. Dit zijn de feiten, het is de waarheid. De waarheid kan hard zijn. (:
    maar moet je haar daarom een egoïst noemen? ik zou het kind ook ABSOLUUT niet houden en ik denk ook dat haar toekomst naar de ***** is. Maar uiteindelijk is het haar keuze en hebben wij er niks mee te maken..

Read this upside down: 370HSSV 0773H

Leafs schreef:
    (...)

Neen, dit is hard. Weetje, stel je dat jij dat was en ze zijn zo bezig over jou kind? Anyway, ze mocht het vriendelijk gezegd hebben. Zo heeft ze er ook niets aan.

If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

Seel schreef:
    (...)maar moet je haar daarom een egoïst noemen? ik zou het kind ook ABSOLUUT niet houden en ik denk ook dat haar toekomst naar de ***** is. Maar uiteindelijk is het haar keuze en hebben wij er niks mee te maken..

Je bent technisch gezien een egoist als je nu het kind houd. Moet je je voorstellen als je zelf in deze situatie opgroeid. (:

To infinity and beyond •

Persoonlijk vind ik dat je moet denken aan de toekomst van je kind (aangezien je tegen abortus bent). Denk je dat je het een goede toekomst zou kunnen geven? Want dan zul je er hard voor moeten knokken. Als je denk dat je het niet aan zult kunnen, stel ik adoptie voor. Ik dacht dat je dan twee keuzes had: open of gesloten. Als je nog contact wilt met je kindje, kun je open kiezen, zo niet gesloten.
    Alvast heel veel sterkte.

Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

Before schreef:
    (...)
    Neen, dit is hard. Weetje, stel je dat jij dat was en ze zijn zo bezig over jou kind? Anyway, ze mocht het vriendelijk gezegd hebben. Zo heeft ze er ook niets aan.

Bij mij was de keuze snel gemaakt in zo'n situatie. Ze had het misschien iets minder hard mogen formuleren,maar het is alsnog zo.

To infinity and beyond •

Leafs schreef:
    (...)

Je bent technisch gezien een egoist als je nu het kind houd. Moet je je voorstellen als je zelf in deze situatie opgroeid. (:
    maar ik weet dat je gelijk hebt, maar ik formuleer het alleen anders..

Read this upside down: 370HSSV 0773H

Mensen,
    ze zegt dat ze tegen abortus of adoptie is --'
    Dan zijn dat dus geen opties

Before schreef:
    Mensen,

Dan moet ze niet zo'n topic openen, als ze toch d'r keuze al weet.

To infinity and beyond •

Before schreef:
    Mensen,

Maar ze vraagt naar wat wij denken wat ze moeten doen.
    En ik blijf dan bij adoptie. (':

Ik weet dat zíj er tegen is. Maar is ze wel in staat een kind op te voeden? Het gaat om het kind. D:

everything, in time

MissesChaos schreef:
    Wat me wel opvalt is dat alleen positieve reacties die het met jou eens zijn worden bestempeld als ''erg bedankt voor de hulp!'' Om heel eerlijk te zijn geloof ik je niet eens, maar ik hoop maar niet dat je weer zo'n attention whore bent. Daarom doe ik maar even als of ik je geloof.

En jij wilt je kindje laten opgroeien zonder papa, geld of een goed huis met andere hulp?

Good luck. Heb al medelijden voor je kindje, egoïst.

Echt jij bent respectloos.

Before schreef:
    Mensen,

Als dat hier begrepen werd was er niks aan de hand geweest. Maar nee, ze voeren alleen maar onzinnige discussies waar Kim niks aan heeft.

Numbers.

Somethnholic schreef:
    (...)

Als dat hier begrepen werd was er niks aan de hand geweest. Maar nee, ze voeren alleen maar onzinnige discussies waar Kim niks aan heeft.

Inderdaad! (:
    Tenminste iemand die Kim begrijpt! --'

Ok,

Ze is zwanger en ze wil hulp.

Wat krijgt ze mensen die haar niet geloven en een egoist noemen.

Geef haar tips waar ze wat aan heeft of anders flikker op uit dit topic...