• Ja, jullie lezen het goed. Op Quizlet wordt gediscrimineerd. Inderdaad; door jullie users.
    Mijn profiel is nog geen twee dagen oud en ik wordt overspoeld door mailtjes. Mensen (Lees: Meisjes) proberen contact met me te leggen en sturen me allerlei onzin berichtjes.
    But; als een meisje nieuw op Quizlet komt praat niemand tegen haar. Enkele users heten haar welkom, maar daar heb je het ook mee gehad. Verder worden ze ronduit genegeert.
    Nu heb ik in die twee dagen al heel veel meisjes op mijn dak gekregen en ben ik ook een beetje gaan rondkijken op andere profielen. Wat mij opvalt is dat die meisjes allemaal reageren op profielen van enigzins 'emo' of 'scene' jongens.
    Doe me een plezier en denk in het vervolg ook even aan die meisjes. En denk er ook even aan dat niet iedere jongen gedient is van bombardementen op foto's en GB's.

    Edit: Dit valt inderdaad onder discriminatie. Jullie maken onderscheid tussen man en vrouw.

    *zucht* oke het zal wel....ofzooo..oooooooooooooooooo ik denk dat je toh het niet zal aanvaarden...sorry mocht je gekwest of wat tan ok voelen ofzoo.

    Je hebt me niet gekwetst ofzo. Het enige waar jij je excuses voor aan hoeft te bieden is je asociale gedrag tegen mij.

    En toen hielden ze allemaal hun mondjes dicht omdat ze zich aangesproken voelen.


    Inderdaad!


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    het is idd zo,dat ik altijd dezelfde mensen vind in GB van jongens,en bij gewone nieuwe meisjes,zijn ze nergens te vinden...
    ik gaa gewoon nooit naar nieuwe mensen,tnzij,ik klik gwn op 'nieuwste fotoos' en meestal gaa ik daar reageren xD
    & als ik zie da ze nieuw zijn,zeg ik ook inees Welkom op Q :)
    xx


    everybody needs a song.

    Ja, zo doe ik het dus ook. Maar dan moet ik me al stierlijk vervelen.


    Bored.

    moet ik je iets vertellen? ik verwelkom niemand op quizlet (puh)
    :P nja, dan ben ik nog eeuwen bezig, ma 'k vind het wél cool da er ook jongens op deze site zitte, en vraagt me nie waarom, want daar heb ik geen fatsoenlijk antwoord op :P


    Sarah; Boefke is nen heten beer!