• mensen ik ben bang , als je wilt wten waarom , nou ik moet woesndag met muziek les zingen, samen met een vriendin het is de finale mar nu ben ik bang dat ik niet meer durf en dat ik vals zing .:(


    eerst heb ik geen een shit van zenuwen en dan asl ik moet durf iik niet meer :(.


    en dan ga ik mis alles verkeerd doen , pleas wat moet ik doen ?

    nou gewoon chillen en relaxen,het lijkt misschien wel eng maar je moet er gewoon voor gaan. ik moet heel vaak zingen voor de klas,mijn hele klas moet om de beurt solo zingen. er is niks engs aan,het zijn toch je klasgenoten/vrienden?


    We can only learn to love by loving.

    denken dat iedereen naakt zit xd dan ben je misschien niet meer zo zenuwachtig

    ik moet ook heel vaak zingen, alleen ik vind het in het begin heel spannend en ben dan zenuwachtig enz, maar als ik eenmaal bezig ben gaat het allemaal GOed

    Ik heb geeen idee, ik hoef nooit te zingen ofzo D:


    I don't need words to feel those lips.

    Zenuwen zijn goed. -gayhandje-


    "I shut my eyes in order to see.'

    Concentreer je gewoon op jezelf en de tekst. Iedereen heeft last van zenuwen op dat moment, daar kun je niks aan doen (: Het gaat je vast lukken :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Da ga zkr goe komen meisjj ;)

    Ge moe just omgekeerd denken, als ge denkt da ge het goe gaat kunnen en mooii gaat zingen dan kunt ge da ook goe zingen!

    En ontspannen nooit inspannen en 1 kleine tip die ik heb geleerd. Als ge hoog gaat zingen da moe ge subtiel door u knieën zakken, dan worden u stembanden kleiner en kunt ge hoger zingen en gaat het zkr mooiier klinken


    Veel succes ^^

    ps: U stem voor dage gaat zingen goe opwarmen, en niet teveel zuivelproducten eten/drinken. Want da's ni zogoe voor u stem;)


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    Oefenen, heel, veel, oefenen. Probeer het anders eerst op je gezin uit, zij kunnen je tipcs geven. Als je een filmpje upload (als je dat durft) kan ik ook wel proberen wat tips te geven (mijn moeder was zangeres geweest).


    No growth of the heart is ever a waste