Ja, jullie lezen het goed. Op Quizlet wordt gediscrimineerd. Inderdaad; door jullie users.
Mijn profiel is nog geen twee dagen oud en ik wordt overspoeld door mailtjes. Mensen (Lees: Meisjes) proberen contact met me te leggen en sturen me allerlei onzin berichtjes.
But; als een meisje nieuw op Quizlet komt praat niemand tegen haar. Enkele users heten haar welkom, maar daar heb je het ook mee gehad. Verder worden ze ronduit genegeert.
Nu heb ik in die twee dagen al heel veel meisjes op mijn dak gekregen en ben ik ook een beetje gaan rondkijken op andere profielen. Wat mij opvalt is dat die meisjes allemaal reageren op profielen van enigzins 'emo' of 'scene' jongens.
Doe me een plezier en denk in het vervolg ook even aan die meisjes. En denk er ook even aan dat niet iedere jongen gedient is van bombardementen op foto's en GB's.
Edit: Dit valt inderdaad onder discriminatie. Jullie maken onderscheid tussen man en vrouw.
-
8 sep 2008 - 17:008 sep 2008 - 17:36
(...)
2 reacties overleef ik nog wel. Maar er zijn meiden die me PB's en GB's blijven sturen. En Comments blijven geven. Ik wordt daar gewoon helemaal gek van.
Dat snap ik volkomen, heb ik voorgehad met een jonge, uiteindelijk is hij gestopt, had ik gelukLive life limitless.
8 sep 2008 - 17:398 sep 2008 - 17:40Ja maar kijk het is ook zo Dat als een meisje op een site zou zitten met heel veel jongens dat dan het zelfde zou gebeuren,Dat is gewoon zo
. ik snap dat het kut is maar je kunt er niet veel aan doen.Als je er iets van zegt zijn ze even een paar dagen stil,en dan beginnen ze weer te slijmen >< Mij boeit het niet dat er Jongens op Q komen , leuk toch ik bedoel euhh Het is een site voor iedereen en ik ga niet dom lopen doen als er eindelijk een paar jongens zijn >< Ik heb hier ook wel jongens om me heen,dus als ik iemand zou moeten overspoelen met berichtjes doe ik dat liever bij iemand die ik wél ken.Als je snapt wat ik bedoel
[snapt zich zelf niet meer] Nhjah Lang verhaal hihi Je leest het of je leest het niet=D
Pictures fade away, but memories are forever
8 sep 2008 - 17:41(...)
Dan moet ik dus rond de 15 meiden gaan blokken? Ze kunnen ook gewoon hun bek dichthouden. Zoveel bijzonders ben ik ook niet.
Als er geen andere oplossingen zijn?
En doe het gewoon, ben je van ze af. >___<-
8 sep 2008 - 17:41(...)
Dan moet ik dus rond de 15 meiden gaan blokken? Ze kunnen ook gewoon hun bek dichthouden. Zoveel bijzonders ben ik ook niet.
snappen ze dat niet?alleen omdat je een jongen bent, en hun nu eenmaal in een emo , scene dip rage zitten en jij er toevallig zo utziet, komen ze op je af. omg, als je niemand @ quizlet hebt zoek dan jongens buiten toch >.<
8 sep 2008 - 17:41Kun je dit niet aan een moderator melden ofzo?
-
8 sep 2008 - 17:43(...)
En doe het gewoon, ben je van ze af. >___<
idd!I need you like a heart needs a beat
8 sep 2008 - 17:43(...)
En doe het gewoon, ben je van ze af. >___<
idd!I need you like a heart needs a beat
8 sep 2008 - 17:43wtf..
sorry, mag er niet met lachen :') dit is een serieuze zaak!
ok, it's not x]
8 sep 2008 - 17:48Ja maar kijk het is ook zo Dat als een meisje op een site zou zitten met heel veel jongens dat dan het zelfde zou gebeuren,Dat is gewoon zo
. ik snap dat het kut is maar je kunt er niet veel aan doen.Als je er iets van zegt zijn ze even een paar dagen stil,en dan beginnen ze weer te slijmen >< Mij boeit het niet dat er Jongens op Q komen , leuk toch ik bedoel euhh Het is een site voor iedereen en ik ga niet dom lopen doen als er eindelijk een paar jongens zijn >< Ik heb hier ook wel jongens om me heen,dus als ik iemand zou moeten overspoelen met berichtjes doe ik dat liever bij iemand die ik wél ken.Als je snapt wat ik bedoel
[snapt zich zelf niet meer] Nhjah Lang verhaal hihi Je leest het of je leest het niet=D
Ik ben het met je eensTake My Hand Take A Breath ...
8 sep 2008 - 17:59Kun je dit niet aan een moderator melden ofzo?
Is allang gebeurt hoor. Ze zijn ook al behandeld.8 sep 2008 - 18:06Ahahaah, weetje? Het lijkt me eigenlijk bestwel eng als al die kinderen op je aan het geilen zijn. o___o
8 sep 2008 - 18:07Ahahaah, weetje? Het lijkt me eigenlijk bestwel eng als al die kinderen op je aan het geilen zijn. o___o
Het is niet eng, wel irritant. Helemaal omdat het van die jonge kinders zijn.8 sep 2008 - 18:108 sep 2008 - 18:11