• Ja, jullie lezen het goed. Op Quizlet wordt gediscrimineerd. Inderdaad; door jullie users.
    Mijn profiel is nog geen twee dagen oud en ik wordt overspoeld door mailtjes. Mensen (Lees: Meisjes) proberen contact met me te leggen en sturen me allerlei onzin berichtjes.
    But; als een meisje nieuw op Quizlet komt praat niemand tegen haar. Enkele users heten haar welkom, maar daar heb je het ook mee gehad. Verder worden ze ronduit genegeert.
    Nu heb ik in die twee dagen al heel veel meisjes op mijn dak gekregen en ben ik ook een beetje gaan rondkijken op andere profielen. Wat mij opvalt is dat die meisjes allemaal reageren op profielen van enigzins 'emo' of 'scene' jongens.
    Doe me een plezier en denk in het vervolg ook even aan die meisjes. En denk er ook even aan dat niet iedere jongen gedient is van bombardementen op foto's en GB's.

Edit: Dit valt inderdaad onder discriminatie. Jullie maken onderscheid tussen man en vrouw.

mee eens.. x3

We can only learn to love by loving.

Je hebt gelijk
    Maar ik bekijk allee profiel eigenlijk, als ik niks te doen heb tenminste. Dan bekijk ik de meeste profielen is, en ik snap niet waarom ze altijd direct zeggen: je bent knap en zo
    Dat heb ik nu nog nooit gezegd, komaan dat vind ik er soms e beke over zene

Live life limitless.

(...)
    Jou misschien niet, maar sommigen mensen hier wel.

aha,
    en dat snap ik dus niet..
    net als jij blijkbaar? x'D

AAP

Ik snap wat je bedoeld.. het si natuurlijk ook wel zo wnat geef toe er zijn veel meer meisjes dan jongens maar inderdaad je moet ook een beetjecontact leggen met de meisjes... gewoon met iedereen contact leggen ;)

X

One of the Duo Of Evilness

(...)
    Ik snap het volkomen, maar vertel hun dat maar eens.

Dat is heel makkelijk. Ik meld gewoon iedereen die me stalkt. Klinkt misschien hard, maar als het niet goedschiks kan, dan maar kwaadschiks.

Ik steun je. Je hebt gelijk. Ik heb het ook gehad. Gewoon tegen ze zeggen: 'Als je *iemand waarvan je fan bent* was mag je tegen me praten. Anders niet.

Dat heb ik ook gedaan. Of gewoon duidelijk maken dat ze je met rust moeten laten. Veel sterkte & succes!

-

Kheb alleen 2 reacties achter gelaten bij je foto's maar dat doe ik bij iedereen,zowel bij meisjes als jongens. Ik vind het ook wel zielig voor die jongens hoa. Ze komen hier met ongeveer dezelfde redenen als de meiden en die worden dan al helemaal overpoelt met mailtjes. Dan denk ik van woow...dim ff het is gewoon een jongen hoa ^^

Maar ik ben het dus ook met je eens

People who are meant to be together always find each other in the end.

jij groot gelijk! kwist alleen niet dat je nieuw was >< of wie dan ook xD

If I die young, send me away with the words of a lovesong.

Kheb alleen 2 reacties achter gelaten bij je foto's maar dat doe ik bij iedereen,zowel bij meisjes als jongens. Ik vind het ook wel zielig voor die jongens hoa. Ze komen hier met ongeveer dezelfde redenen als de meiden en die worden dan al helemaal overpoelt met mailtjes. Dan denk ik van woow...dim ff het is gewoon een jongen hoa ^^
    Maar ik ben het dus ook met je eens

2 reacties overleef ik nog wel. Maar er zijn meiden die me PB's en GB's blijven sturen. En Comments blijven geven. Ik wordt daar gewoon helemaal gek van.

Oke, als jij dat wilt^^
    'k doe hert eigenlijk nooit, dus voor mij is het toch geen verschil x'D
    'k hoop voor jouw dat je topic helpt^^

If you had never come out of the blue, I would've stay

Ik vind dat je je eehm? aanstelt >< sorry maar mijn mening.

Pictures fade away, but memories are forever

Ik vind dat je je eehm? aanstelt >< sorry maar mijn mening.

Zou jij het dan leuk vinden als 10000 jongens je berichtjes blijven sturen terwijl je helemaal er niet geintreseerd ben. Ik zou ook helemaal gek worden 0o

People who are meant to be together always find each other in the end.

(...)

Zou jij het dan leuk vinden als 10000 jongens je berichtjes blijven sturen terwijl je helemaal er niet geintreseerd ben. Ik zou ook helemaal gek worden 0o

er bestaat nu ook een blokeer knop @ Q hoor >.<

(...)

er bestaat nu ook een blokeer knop @ Q hoor >.<

Dan moet ik dus rond de 15 meiden gaan blokken? Ze kunnen ook gewoon hun bek dichthouden. Zoveel bijzonders ben ik ook niet.

(...)
    Dat is heel makkelijk. Ik meld gewoon iedereen die me stalkt. Klinkt misschien hard, maar als het niet goedschiks kan, dan maar kwaadschiks.

Daar zijn die knoppen voor, dat is helemaal niet overdreven. Ik zou ook pissig worden.

blame the bully.