• Ja, jullie lezen het goed. Op Quizlet wordt gediscrimineerd. Inderdaad; door jullie users.
    Mijn profiel is nog geen twee dagen oud en ik wordt overspoeld door mailtjes. Mensen (Lees: Meisjes) proberen contact met me te leggen en sturen me allerlei onzin berichtjes.
    But; als een meisje nieuw op Quizlet komt praat niemand tegen haar. Enkele users heten haar welkom, maar daar heb je het ook mee gehad. Verder worden ze ronduit genegeert.
    Nu heb ik in die twee dagen al heel veel meisjes op mijn dak gekregen en ben ik ook een beetje gaan rondkijken op andere profielen. Wat mij opvalt is dat die meisjes allemaal reageren op profielen van enigzins 'emo' of 'scene' jongens.
    Doe me een plezier en denk in het vervolg ook even aan die meisjes. En denk er ook even aan dat niet iedere jongen gedient is van bombardementen op foto's en GB's.

    Edit: Dit valt inderdaad onder discriminatie. Jullie maken onderscheid tussen man en vrouw.

    OBSESSED is cool, evencool als Renee ofzo maar uhmm ik ben NIET Obsessed door OBSESSED [/Oemg wat een zin]
    OBSESSED als coole jongen op mijn profiel gaat komen en néé! Ik ben NIET OBSESSED by jou^^ Gewoon omdat uu cool bent ^^

    Owké O.O Die zag ik niet aankomen.

    OBSESSED is cool, evencool als Renee ofzo maar uhmm ik ben NIET Obsessed door OBSESSED [/Oemg wat een zin]
    OBSESSED als coole jongen op mijn profiel gaat komen en néé! Ik ben NIET OBSESSED by jou^^ Gewoon omdat uu cool bent ^^

    haha :'D
    Ik voel me hard dom want ik snap het niet. _O_ -gaat nog een keer lezen-

    Weetje dat ik als ik het zo lees het zelf ook niet snap xD
    Uhmm wat zag je niet aankomen Chris?

    Weetje dat ik als ik het zo lees het zelf ook niet snap xD
    Uhmm wat zag je niet aankomen Chris?

    Dat hele happy berichtje O.O

    Eey als je bedoelt dat ik ook Obsessed ben door jouw, niet doen want ik zet zoveel mensen op mijn profiel xD

    Annelies is vaag vandaag dus doet ze happy [/Vaagheid ruleert you know]
    BTw; wat brengt jou op Quizlet [/Niet dat ik jouw wegwil howr ^^]

    Eey als je bedoelt dat ik ook Obsessed ben door jouw, niet doen want ik zet zoveel mensen op mijn profiel xD

    Sta ik ergens op je profiel dan? Behalve in je GB.

    Annelies is vaag vandaag dus doet ze happy [/Vaagheid ruleert you know]
    BTw; wat brengt jou op Quizlet [/Niet dat ik jouw wegwil howr ^^]

    Bomm brengt mij op Quizlet ><

    Ken jij Bomm dan xD

    En nee, jij kómt nog op mijn profiel hoowr^^ Ben eigenlijk lui dus werk er vandaag niet aan >,<

    Ken jij Bomm dan xD

    Ja, ik ken Bomm. Ze is een goede vriendin van me.

    Haazoo ^^ Kan ik begrijpen >,< Bomm Tof, en die heeft natuurlijke coole vrienden ^^ Zoals die vriendinnen van d'r op haar foto's & jij dan ^^
    [/Is vaag aan het beginnen doen]

    Haazoo ^^ Kan ik begrijpen >,< Bomm Tof, en die heeft natuurlijke coole vrienden ^^ Zoals die vriendinnen van d'r op haar foto's & jij dan ^^
    [/Is vaag aan het beginnen doen]

    Wat vind je dan van haar vriendin? Ik bedoel: als jij iedereen waar ze mee omgaat cool vind >.<

    Haar vriendin? Gewone vrienden ofwat? [/Domheid]

    Ik vind gewoon dat d'r haar supercool is en dat jij maar boft met haar als een vriendin van jouw >,< *Wou dat ik zo'n coole vrienden had*