Ja, jullie lezen het goed. Op Quizlet wordt gediscrimineerd. Inderdaad; door jullie users.
Mijn profiel is nog geen twee dagen oud en ik wordt overspoeld door mailtjes. Mensen (Lees: Meisjes) proberen contact met me te leggen en sturen me allerlei onzin berichtjes.
But; als een meisje nieuw op Quizlet komt praat niemand tegen haar. Enkele users heten haar welkom, maar daar heb je het ook mee gehad. Verder worden ze ronduit genegeert.
Nu heb ik in die twee dagen al heel veel meisjes op mijn dak gekregen en ben ik ook een beetje gaan rondkijken op andere profielen. Wat mij opvalt is dat die meisjes allemaal reageren op profielen van enigzins 'emo' of 'scene' jongens.
Doe me een plezier en denk in het vervolg ook even aan die meisjes. En denk er ook even aan dat niet iedere jongen gedient is van bombardementen op foto's en GB's.
Edit: Dit valt inderdaad onder discriminatie. Jullie maken onderscheid tussen man en vrouw.
-
8 sep 2008 - 17:008 sep 2008 - 17:02
amen_O_
Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.
8 sep 2008 - 17:028 sep 2008 - 17:02En toen hielden ze allemaal hun mondjes dicht omdat ze zich aangesproken voelen.
8 sep 2008 - 17:028 sep 2008 - 17:028 sep 2008 - 17:02Had mijn broertje ook. Heel veel meisjes begonnen tegen hem te praten en ik had zoiets van: Zitten jullie te flirten?! En ze zeiden digen van: "Eindelijk een jongen op Q"
Uhm sorry hoor, maar tegen mij gaan ze niet zeggen: "Hee welkom! Weer een meisje op Q."8 sep 2008 - 17:03Ik weet niet of dat echt onder discriminatie valt, maar ik snap wel wat je bedoelt. Van mij denken we wel eens dat ik een jongen ben, en dan gaan ze ineens aardig doen. That's kinda stupid. :]
blame the bully.
8 sep 2008 - 17:03wat heeft dit nou de ** met discriminatie te maken?
Jullie maken onderscheid tussen man en vrouw. Dan komt er ook nog eens bij dat jullie onderscheid maken tussen 'scene' en 'niet scene'.
Dus eigenlijk discrimineren jullie niet alleen, maar doe jullie ook nog eens aan rascisme.8 sep 2008 - 17:09(...)
Jullie maken onderscheid tussen man en vrouw. Dan komt er ook nog eens bij dat jullie onderscheid maken tussen 'scene' en 'niet scene'.
Dus eigenlijk discrimineren jullie niet alleen, maar doe jullie ook nog eens aan rascisme.
Hoe je het zegt klinkt het best grappig, maar als ik er goed over nadenk is het wel gelijk. Ik denk toch dat ze zo reageren omdat ze je geil vinden of zo.blame the bully.
8 sep 2008 - 17:138 sep 2008 - 17:15(...)
Dus eigenlijk discrimineren jullie niet alleen, maar doe jullie ook nog eens aan rascisme.
o aah nu snap ik het.
alleen het kan mij niet schelen ofzo of iemand scene is of iemooh of goth of punk of what the hell hoor..AAP
8 sep 2008 - 17:16(...)
Hoe je het zegt klinkt het best grappig, maar als ik er goed over nadenk is het wel gelijk. Ik denk toch dat ze zo reageren omdat ze je geil vinden of zo.
Ik zit niet te wachten op allemaal 13/14 jarige meisjes die me aanbidden. Ik ben Bill Kaulitz niet. Laat ze op hem geilen.8 sep 2008 - 17:17(...)
o aah nu snap ik het.
alleen het kan mij niet schelen ofzo of iemand scene is of iemooh of goth of punk of what the hell hoor..
Jou misschien niet, maar sommigen mensen hier wel.8 sep 2008 - 17:178 sep 2008 - 17:18