• Ja, jullie lezen het goed. Op Quizlet wordt gediscrimineerd. Inderdaad; door jullie users.
    Mijn profiel is nog geen twee dagen oud en ik wordt overspoeld door mailtjes. Mensen (Lees: Meisjes) proberen contact met me te leggen en sturen me allerlei onzin berichtjes.
    But; als een meisje nieuw op Quizlet komt praat niemand tegen haar. Enkele users heten haar welkom, maar daar heb je het ook mee gehad. Verder worden ze ronduit genegeert.
    Nu heb ik in die twee dagen al heel veel meisjes op mijn dak gekregen en ben ik ook een beetje gaan rondkijken op andere profielen. Wat mij opvalt is dat die meisjes allemaal reageren op profielen van enigzins 'emo' of 'scene' jongens.
    Doe me een plezier en denk in het vervolg ook even aan die meisjes. En denk er ook even aan dat niet iedere jongen gedient is van bombardementen op foto's en GB's.

    Edit: Dit valt inderdaad onder discriminatie. Jullie maken onderscheid tussen man en vrouw.

    omg echt.. ik wil me der niet mee bemoeien..allen laat ze lekker lopen ofzoo.. ik beodel verwijder zijn/haar bericht zonder het te openen ofzoo..?? dan heb je toch ook geen problemen...?? lijkt mij ofzoo..allen dta is mijn meing..en discriminatie..is heel wat anders ligt hoe je het opvad? snappie??


    Some angels have no wings.

    omg echt.. ik wil me der niet mee bemoeien..allen laat ze lekker lopen ofzoo.. ik beodel verwijder zijn/haar bericht zonder het te openen ofzoo..?? dan heb je toch ook geen problemen...?? lijkt mij ofzoo..allen dta is mijn meing..en discriminatie..is heel wat anders ligt hoe je het opvad? snappie??

    Ik ga met jou geen discussie meer aan. Jij hebt het van alle mensen wel het hardst bij me verknalt door me uit te schelden.

    IK snap hm niet ¬¬
    Blond geboren hè xD


    Crack a bottle

    Haar vriendin? Gewone vrienden ofwat? [/Domheid]

    Nee, vriendin als in relatie.

    Aah... Weetje aller eerst wil ik wél zeggen dat ik daarn iets op tegen heb want ik ken zelf een jongen die op jongens valt maar what ever. Wijk af van het onderwerp. Heeft ze foto"s van haar vriendin?

    waarom reageer je dan ook op mijn topic?? dat snap ik dus echt niet..bemoei je dan ook met je eigen topic


    Some angels have no wings.

    WHaa ,laat maarxD
    Ik snap hm al ..
    OMg .. Late reactie XD
    EN ik vind dat je gelijk hbt ;)
    Dat had ik ook .. 1 kind ging toen ik hier net was tegen mij praten en son joch dat ik ken en hier ook een acount op ging aanmaken werd opeens zwaar aanbeden ¬¬


    Crack a bottle

    Mensen, aub geen ruzie hier >,< [/Klinkt als Moderator en bedoeld dit niet beledigend!]

    (...)
    Het gaat over allebei. Lees gewoon het topic zelf en niet alle berichtjes die erna komen. Dan snap je mn punt wel.


    dat heb ik gedaan alleen maar verwaarender xD

    naja ksnap wel maar ik ben ook niet emo maar ik wordt niet egt genegeerd hoowr xD


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    *Doet nieuw topic open en zegt dat ze opezoek is naar liedjes voor te downloaden*
    [/Vaag kind dat ik ben]

    waarom reageer je dan ook op mijn topic?? dat snap ik dus echt niet..bemoei je dan ook met je eigen topic

    Omdat dat topic Alexx betreft. Ik doe het echt niet om jou dus maak je daar vooral geen zorgen om.

    Ho plies geen ruzie. :')
    En mijn vriendin is Mariko. Darkpassion hier.

    *zucht* oke het zal wel....ofzooo..oooooooooooooooooo ik denk dat je toh het niet zal aanvaarden...sorry mocht je gekwest of wat tan ok voelen ofzoo.


    Some angels have no wings.

    Oow zei ^^ Nee ik vind haar zeker niet lelijk ofzo en Bomm, respect 4 u! En ik vind haar ook cool zo cool als Bomm en OBSESSED xD

    Haha dankje ^^