• Marguerite!

    Frans voor 'daisy' ofwel madeliefje.
    De username is geïnspireerd op het luchtje Daisy Dream van Marc Jacobs, een lucht wat ik echt super lekker vind ruiken en iets wat ik voor mijn verjaardag ga vragen. Ik vind het een fris ruikend luchtje en het past eigenlijk wel in mijn collectie van luchtjes. (: Ik wilde eerst Daisy zelf doen, maar deze was helaas bezet en ik vond dit wel leuk klinken ook.



    Om het een beetje levendig te houden, wat is jullie lievelingsgeur?

    [ bericht aangepast op 19 nov 2014 - 21:06 ]

    I like. Er zijn zoveel lekkere geurtjes Ö


    16 - 09 - '17

    Mooie naam. Ik hou zelf heel erg van Versace (die geur die verder geen naam heeft behalve Versace, heel verwarrend en irritant).


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    David & Victoria Beckham hebben een lekker geurtje, weet zo de naam niet. De eerste tenminste.
    Maar leuke naam!


    I'm your little ray of pitch black.

    I like!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Versace jeans. Die rode. Za-lig. Mooie username tho ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Het blijft me aan pizza doen denken, zelfs nu ik de betekenis weet (cat)
    But I like it :Y)
    En een lievelingsgeur heb ik eigenlijk niet :'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Maovesa schreef:
    Het blijft me aan pizza doen denken, zelfs nu ik de betekenis weet (cat)
    But I like it :Y)
    En een lievelingsgeur heb ik eigenlijk niet :'D

    Haha, mij ook hoor. :'D But it ain't about pizzaaaa.
    En bedankt allemaal, ghehe.

    Overigens ook mijn profiel aangepast met een nieuwe quote en een nieuwe gif. :Y)

    Ik ben gek op mijn La Petite Robe Noire van Guerlain. Maar dat is een hele zware geur, die ik meer gekocht heb voor feestjes, dus die doe ik niet zo vaak op (maakt het wel leuker om hem op te doen). ^^
    Verder wil ik echt héél graag Dolce van Dolce & Gabbana, die vind ik echt heerlijk ruiken. :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Mooie username, doet me aan pizza denken :Y)

    Ik vind de parfums van Rituals altijd erg lekker ruiken ^^


    Not all those who wander are lost.