• Wat is er nou zo erg aan dat mensen sommige foto's van zichzelf photoshoppen? 0.o iedereen doet dat zwat x|

    en JA ik doe ook aan photoshop

    geen idee..
    heb er neits tegen x'D
    Maar zelf doe ik het niet, ik ben er erg onhandig in, ik kan er nog steeds niet mee werken ¬¬


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Voor bijvoorbeeld in tijdschriften is het niet goed voor sommige meisjes, want zo komt er een soort schoonheidsideaal wat niet haalbaar is, en gaan ze zich uithongeren enzovoort. Wat je op Myspace en alles zet moet je zelf weten. :'D


    blame the bully.

    Ik weet niet eens hoe dat gaat =,='


    ok

    ik vind het niet erg en JA IK DOE HET ZELF OOK << maar ik niet een fcking pro fzo x3


    We can only learn to love by loving.

    als ik het had zou ik het ook gebruiken.. maar ik heb het niet -.- *shameshame* ik picasa en al die andere shit, maar fotoshop mankeert nog xD

    Voor bijvoorbeeld in tijdschriften is het niet goed voor sommige meisjes, want zo komt er een soort schoonheidsideaal wat niet haalbaar is, en gaan ze zich uithongeren enzovoort. Wat je op Myspace en alles zet moet je zelf weten. :'D
    Oké, ik snap heus wel als ze een puist wegwerken, maar wat ik op youtube zie bijv. gezichten vervormen enzo. Dat vind ik niet kunnen.

    waar mensen toch een drama om kunnen maken ik snap dat niet

    er zijn de laatste tijd VEELmensen die iemands ander leven gaan bepalen en die mense haat ik
    zo sommige TH fans = bepalen al het leven van tom,bill,georg,gustav :8 da vind ik er over
    ze zeggen dan van die mogen niet naar amerika bleh bleh bleh
    ga janken in een hoekje en laat TokioHotel hun leventje bepalen he !


    Gilles (ll)

    Ik heb het niet en gebruik het ook niet.
    Anders voelt mn foto gwn niet 'echt' y'know. Heb er niet zon problemen mee bij anderen maar bij mezelf kan ik er niet tegen x]


    Mew <3

    Ik heb er niks op tegen ik veranders soms de kleur of verwijder rode ogen. Not more ik snap der niks van ookal wil ik dat wel >>> Maar in bladen vind ik het erg daar is het toppunt van mooi niet bereikt. Ik vind dat sneu. n_n


    I do not hook up.

    Ik heb er niks mee. Ik gebruik het nooit.


    -

    Mensen mogen het gebruiken als ze willen^^
    Ik heb er verder niks op tegen^^ maar je ziet ook wel eens op foto's of posters dat het gephotoshopt is ^^ want dan zijn sommige dingen echt te veel naar voen gehaald ^^


    ~

    Ik heb het niet en zou niet weten hoe het moet ><'


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    photoshop ontbreekt bij mij nog een beetj maar ik kon hem eerst downloaden maar ik weet niet meer waar... weet iemand misschien waar trouwens??

    PHOTOSHOPPE IS OKE....


    Gone...

    ik Photoshop niet,maar ik Bewerk ze,uu Fotos in Zwart-wit zetten,of in in 'Krijt' is niet photoshoppen :D
    ik heb geen problemen me photoShop,maa ge moet er wel nog een Beetje op lijken natuurlijk
    xx


    everybody needs a song.

    Wat is er nou zo erg aan dat mensen sommige foto's van zichzelf photoshoppen? 0.o iedereen doet dat zwat x|

    en JA ik doe ook aan photoshop


    Hoe krijg je dat photoshop eigenlijk? (voelt zich nu heel erg dom :$)

    xx