Ja, jullie lezen het goed. Op Quizlet wordt gediscrimineerd. Inderdaad; door jullie users.
Mijn profiel is nog geen twee dagen oud en ik wordt overspoeld door mailtjes. Mensen (Lees: Meisjes) proberen contact met me te leggen en sturen me allerlei onzin berichtjes.
But; als een meisje nieuw op Quizlet komt praat niemand tegen haar. Enkele users heten haar welkom, maar daar heb je het ook mee gehad. Verder worden ze ronduit genegeert.
Nu heb ik in die twee dagen al heel veel meisjes op mijn dak gekregen en ben ik ook een beetje gaan rondkijken op andere profielen. Wat mij opvalt is dat die meisjes allemaal reageren op profielen van enigzins 'emo' of 'scene' jongens.
Doe me een plezier en denk in het vervolg ook even aan die meisjes. En denk er ook even aan dat niet iedere jongen gedient is van bombardementen op foto's en GB's.
Edit: Dit valt inderdaad onder discriminatie. Jullie maken onderscheid tussen man en vrouw.
-
8 sep 2008 - 17:008 sep 2008 - 18:16
(...)Ow, ik heb zoiets met VF. Dan voegen al die mannen rond de 20 je toe enzo, en aangezien mijn engels nog es heeeeeeeel erg slecht is, weet ik geen donder van wat voor 'n dingen ze allemaal lullen enzo.
Mijn Engels is gelukkig erg goed. Maar ik kan me voorstellen dat dat ook idd heel erg vervelend is. Als je ooit echt niet meer weet wat ze zeggen dan drop maar even een G'B bij mij. Dan kan ik het wel vertalen >.< Hoewel sommige van hun wel heel vunzig zijn.8 sep 2008 - 18:17ogod je bent een jongen! Nu snap ik het!
o wat voel ik me nu dom zeg..
Had je dat nog niet door dan?8 sep 2008 - 18:19(...)Ow, ik heb zoiets met VF. Dan voegen al die mannen rond de 20 je toe enzo, en aangezien mijn engels nog es heeeeeeeel erg slecht is, weet ik geen donder van wat voor 'n dingen ze allemaal lullen enzo.
Bij mij zijn dat 35 jarige Turken. ö En een mexicaan die zogenaamd emo was heeft me een aanzoek gedaan geloof ik. Ookal snapte ik zijn vertaalde Nederlands niet. Die mensen zijn zo irritant. o_Oblame the bully.
8 sep 2008 - 18:198 sep 2008 - 18:20(...)
Dat heb ik op bearshare. Al die pedo's x|
Bij mij zijn dat 35 jarige Turken. ö En een mexicaan die zogenaamd emo was heeft me een aanzoek gedaan geloof ik. Ookal snapte ik zijn vertaalde Nederlands niet. Die mensen zijn zo irritant. o_O8 sep 2008 - 18:23(...)
Had je dat nog niet door dan?
whaa ik snapte het ook niet helemaal maar toen ik even op je profiel ging kijken. snapte ik het.
Tjaaa blond hea.. niks aan te doen.
Maar back to the point:
kyk, er zijn niet veel jongens op quizlet zover ik weet. Dus ik denk dat meiden het wel leuk vinden als een een scene/emo boy ( of hoe jy het noemt ) op quizlet is en se gelijk op hem af gaan. En ik snap ook wel dat het irritant is voor jou en je er niks aan heb. Maar al zouden hier meer jongens ziijn zou dat denk ook minder zijn;)
Eigenlyk weet ik er niks over te zeggen,. Ohjaa als je het nou heeel vervelend vindkan je alltyd naar rugter gaan
xX. dikke kus michelle!8 sep 2008 - 18:23(...)
Oke, bedankt dan :')
Mijn Engels is gelukkig erg goed. Maar ik kan me voorstellen dat dat ook idd heel erg vervelend is. Als je ooit echt niet meer weet wat ze zeggen dan drop maar even een G'B bij mij. Dan kan ik het wel vertalen >.< Hoewel sommige van hun wel heel vunzig zijn.
Bij mij zijn dat 35 jarige Turken. ö En een mexicaan die zogenaamd emo was heeft me een aanzoek gedaan geloof ik. Ookal snapte ik zijn vertaalde Nederlands niet. Die mensen zijn zo irritant. o_O
Ahahaa, ik zou daar echt zó kwaad om worden he8 sep 2008 - 18:28Dat was me ook al opgevallen OBSESSED! Maar helaas zal het altijd zo blijven denkik -.-'
8 sep 2008 - 18:29Dat was me ook al opgevallen OBSESSED! Maar helaas zal het altijd zo blijven denkik -.-'
denkikook.AAP
8 sep 2008 - 18:32ik snap het niet het ging tog over dat nieuwe users worde genegeerd
maar nu gaat het over dat meisjes jongens op Q vol spammen?? Oo
Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.
8 sep 2008 - 18:34ik snap het niet het ging tog over dat nieuwe users worde genegeerd
maar nu gaat het over dat meisjes jongens op Q vol spammen?? Oo
Het gaat over allebei. Lees gewoon het topic zelf en niet alle berichtjes die erna komen. Dan snap je mn punt wel.8 sep 2008 - 18:35En wie begrijpt Chris weeral eens het beste? Moi, Je Ik, Ich. En geloof je me niet, check dan maar ff men GB want daar heeft hij het zelf gezegt is het niet Chris ^^
8 sep 2008 - 18:38Naja, ik ben ook niet scene of emo ik heb niet echt een eige style.. En ik snap je ook wel hoor
8 sep 2008 - 18:38*voelt zich inderdaad aangesproken*
Je hebt inderdaad een punt, jongens krijgen inderdaad maar aandacht als meisjes hier op Q.nl als ze nieuw zijn.What's wrong whit loving someone?
8 sep 2008 - 18:47OBSESSED is cool, evencool als Renee ofzo maar uhmm ik ben NIET Obsessed door OBSESSED [/Oemg wat een zin]
OBSESSED als coole jongen op mijn profiel gaat komen en néé! Ik ben NIET OBSESSED by jou^^ Gewoon omdat uu cool bent ^^