• Endure, Suusijsje en Dumbledore hebben dit RPG topic bedacht. Bedankt Endure voor het verhaal! _O_

    Het verhaal

    Ze noemen ons uitschot, lastpakken, probleemkinderen of nog erger; Moeilijk opvoedbare kinderen. Hoezo dat nou weer? We doen graag ons eigen ding en hebben onze eigen manier van leven, denken en onze creativiteit uiten. Is dat zo problematisch? Dat we niet alles doen wat ons opgelegd wordt? Wij noemen dat leven.

    Helaas kijken buitenstaanders er anders tegen aan en raad eens waar we nu zitten, een gesloten inrichting, een huis vol jongvolwassenen en tieners. Ze zijn hier strikt en je verdrinkt haast in de regels, mocht je jezelf daaruit proberen te redden gooien ze je weer in het diepe. Dan mag je hun klusjes doen, de afwas, schoonmaken, koken. Zij horen toch voor ons te zorgen? Ach, wie luistert er nou naar ons, de mensen die worden uitgekotst door de maatschappij.


    De personages
    Jongeren voor de richting.
    Endure als Caithlin Alice Wood > komt later
    Noatje als James Lion
    Dumbledore als Bonnie Savarin
    Suusijsje als Alexis Levine
    Rws als Adilah Mariëlle de Boer
    Dumbledore als Mitchell Grice
    Bear als Kate en peter Forestfield
    Vluuv
    TheBoss

    Voorbeeld redenen
    anorexia, woedeaanvallen, schizofrenie of gewoon onhandelbaar in het huis


    Informatie
    Naam:
    Leeftijd:
    Foto:
    Innerlijk:
    Waarom je daar zit:
    Eventueel extra:

    Voorbeeldje
    Thomas
    Ik liep naar de deur, terwijl ik wist dat ik daar mijn uitweg niet zou vinden. Naast mij staat Sophie. Ze kijkt me aan zonder iets te zeggen.


    Kom maar op! :9~

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 15:48 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik schrijf nog wel wat.xd

    Alexis.

    Bonnie beantwoordt mijn vraag niet en kijkt me alleen maar met haar Bonnie-blik aan. Ik sta op en loop naar de deurr, helaas staat zij er voor. 'Dus, heb je nog wat te zeggen? Anders ga ik eten, ik heb mijn eten graag warm, niet koud weet je wel.' Echt, die blik van haar bezorgt me kippenvel. Waarschijnlijk heeft ze me niets te zeggen, althans niets nuttigs. Tenslotte is ieder woord dat uit haar mond komt overbodig, niets is daarbij nuttig.


    everything, in time

    james lion

    ik zit nog steeds met alex in mijn hoofd. langzaam, hapje voor hapje eet ik mijn eten op. als ik opkijk van mijn bord is de zaal al weer half vol. ik zucht. het liefst wil ik zo hard gillen dat iedereen me aan zou kijken maar ik weet dat als ik dat doe ik mijn baan kwijt zou zijn. -en daarmee dus ook gelijk alexis-


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Bonnie
    ''Ik weet wat je denkt, Alexis.'' zeg ik grijnzend op een geniepige toon. Als ze die hoort, weet ze dat ik iets van plan ben. Maar zo simpel ben ik niet, nee niet zo. ''Ik ben niet overbodig voor deze wereld, dat ben jij.''


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Kate

    Met mijn blik strak op de televisie gericht merk ik opeens mijn maag rommelen, beschaamd kijk ik ernaar to en krab even op me achterhoofd. 'ik ga wat eten halen, ik neem gelijk wat voor jullie mee' ik glimlach even en loop dan snel weg, als James of wie dan ook me volgt en me verraad zijn we dood. Dan worden de dvd's ingenomen en daar heb ik dus echt geen zin in.


    Trust me. I'm the doctor

    dave

    1 van de meisjes loop rustig. ik denk om te gaan eten. ik zit nog steeds glurend achter een kastje. een mesje en een jongen zitten op de bank een verboden film te kijken. ik zal het wel aan james melden. ik sta op zodat de jongen en het meisje me wel moeten zien en loop richting de eetzaal.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Kate

    Opeens zie ik iemand langs me lopen, verbaasd kijk ik even naar achter. Verdomme, hij moet ons wel gezien hebben. Ik sein naar derest dat ze de film moeten uitzetten en loop / ren dan naar de jongen toe. Met een grijns pak ik zijn schouders beet 'Dude, je gaat ons toch niet verraden?'


    Trust me. I'm the doctor

    Alexis.

    Oh-uh, daar heb je hem weer, haar toon bevalt me niets. Ik weet dat ze nu een idee in haar hoofd heeft zitten en dat bevalt me alleen maar minder. Ik ben niet overbodig, toch? Bonnie wel, niemand heeft een gemene agressieveling nodig. 'Wat ben jij van plan?' vraag ik met een achterdochtige blik en een bange ondertoon. Soms zou ik willen dat ik voor mezelf op zou durven kom, ik ben er tenslotte oud genoeg voor, maar Bonnie intimideert me. Met zowel haar innerlijk als uiterlijk. Eigenlijk is ze dus gewoon eng.


    everything, in time

    spannend :S


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Bonnie
    ''Opnieuw weet ik wat je denkt.'' zeg ik grijnzend, maar subtiel. Ik kijk expres naar mijn voeten om mezelf zo kwetsbaar mogelijk te laten lijken, zoals zij zichzelf graag opstelt. ''Madame, je bent niet gewenst, hier niet, thuis niet, nergens!'' zeg ik plots hard en gemeen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    AJ.

    'Kennelijk moeten we eten,' merk ik op en kom overeind. Kate geeft me ineens een signaal en door een paar wisselingen van blikken wordt me duidelijk dat de jongen ons wil naaien. Geërgert snuif ik even, waarna ik de film af zet. De films mogen ze voor mijn part wel innemen, ik heb ze toch al gezien. Ik weet dat Kate al van plan is om voor ons eten te halen, maar de porties die ik nodig heb om mijn snelle stofwisseling mee te compenseren zijn niet mis. Relax wandel ik naar de eetzaal. Ik voorzie mezelf van een royaal opgemaakt bord met aardappelkroketjes, een stuk zalm, een enorme hoeveelheid sla en de nodige porties mayo en ketchup. Zo. That'll do. Dan loop ik even rustig weer naar de tv-zaal.
    'Je mag mij overslaan, ik voorzie mezelf,' zeg ik tegen Kate. Ik werp nog een blik op de jongen die ons wil verraden. Met een paar giftige ogen kijk ik hem aan. Als je het maar laat, staat in mijn ogen geschreven. Dan neem ik plaats en zet de film weer op 'play'.

    [ bericht aangepast op 20 april 2011 - 21:28 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Alexis.

    'Bonnie stop, nu is het echt niet leuk meer!' ik snap het niet, wat wil ze doen? Haar woorden maken me onzeker. Zou ze gelijk hebben? Thuis moest ik weg en hier houdt zelfs James niet van me, wie houdt dan wel van mij? Ook verschiet ik van de toon waarop ze het zegt, ze hoeft niet zo te roepen. 'Je liegt dat je barst, ik ben wél gewenst! En als je het niet erg vindt, wil ik nu gaan eten want ik heb dus totaal geen zin in jou!'


    everything, in time

    Saaaam, Bonnie en Alexis zijn niet in de eetzaal, die zijn blijven hangen in James' kamer.(nerd)


    everything, in time

    :D


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    james is gwn de bom :P


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Aangepast.


    No growth of the heart is ever a waste